chapter 35

Found The Way (trapped in your love sequel)

Jungkook masuk ke biliknya.dia sudah puas berbual dengan datuk dan neneknya yang datang jauh dari kampung.berbagai-bagai cerita dikeluarkan termasuklah berkaitan dengan ah in.

''kamu kena ingat,dalam masa menjalinkan hubungan,pasti ada masalah yang akan timbul.kalau betul kamu sayangkan hubungan kamu,kamu kena yakin dan percaya pada pasangan kerana keutuhan dan kunci kepada hubungan yang baik ialah kepercayaan yang tinggi terhadap pasangan.jangan dengar sangat cakap orang lain.orang zaman sekarang ni banyak yang tak boleh percaya.boleh jadi juga kawan baik kita aniaya kita.jadi,berhati-hatilah.''nasihat datuknya panjang.semput den....

Jungkook baru saja mahu melelapkan mata namun dia teringat sesuatu.pantas dia bangun dan meraba-raba di bawah katil.setelah dijumpai,dia menarik objek itu keluar.

''benda apa lah yang ah in bagi dekat aku sampai boleh bawa ke mimpi.mimpi indah lagi tu.''jungkook bermonolog sendirian.bungkusan tersebut dibelek.

''adui,sayang aku ni memang suka buat surprise.i like~.''

kotak tersebut dibuka perlahan.dan ketika itu,ibarat ribut petir,puting beliung,gempa bumi,tsunami dan bermacam-macam lagi bencana alam terjadi pada hati lelaki itu.jungkook tergamam.gambar-gambar jongsuk dan ah in yang sedang bergembira ditenung dalam.ah in seolah-olah berada di dalam dunianua sendiri.lagi bertambah panas apabila terdapat satu gambar yang menunjukkan mereka sedang berpeluk dan masing-masing bertatapan.hati jungkook membara.dia tidak menyangka kejutan inilah yang diterima olehnya.gambar-gambar tersebut dicampak ke lantai.jungkook mula meradang.pesanan datuknya tadi seolah-olah melayang pergi.

''tak guna kau perempuan!benda ni je rupanya yang kau nak sangat tunjuk dekat aku.kenapa kau buat aku macam ni?!kenapa!!.''

jungkook terduduk di atas lantai.'mimpi indah' yang ah in katakan tadi sememangnya sudah bertukar menjadi mimpi buruk!

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
scyaheeda
#1
Chapter 33: ishh jahatnya la jongsuk tu..
luvylily3 #2
Chapter 43: Update~Anyways,nice chappie ^^
aida_afeeqah #3
Chapter 36: PLease update so as,possible
ainiwxlf #4
Chapter 33: Ahh!! Jongsuk jahat~
Jminiee #5
Chapter 29: Best ! Padan muka si jongsuk tu .. Update lagi !
Jminiee #6
Chapter 26: Update lagi
arizlufias
#7
Chapter 19: Huhu... T_T