chapter 19

Found The Way (trapped in your love sequel)

bilik jong suk..

''duhai hati,betul ke kau dah betul-betul jatuh hati dekat ah in?habis tu,so yul macam mana?.''jong suk berkata sendirian.dia benar-benar keliru dengan perasaannya.tidak mungkin hanya dengan melihat penampilan ah in yang lain pada malam itu membuatkan dia terus jatuh hati dengan ah in.

''kalau macam ni la keadaannya,mulai saat ini aku kena berusaha dan cari jalan untuk tidak bertembung dengan ah in lagi.''

 

  ....................................................................................................................................................................................................................................

beberapa minggu kemudian...

tidak kira bagaimana pun cara jongsuk mengelak untuk bertembung dengan ah in,semua itu gagal.kemana-mana pun dia pergi,di situ juga akan ah in muncul.kadang-kala dia boleh nampak bayangan ah in walaupun dalam tandas(dahsyat gila dia ni).dan kini setelah beberapa minggu di membuat eksperimen cinta(cehh,poyo je),ternyata benarlah bahawa jong suk sudah jatuh hati kepada ah in!!!oh tidak!ini petanda buruk.

''tapi,nak buat macam mana,magnet hati aku dah mula menukar arah kepada ah in,so aku ikut je la.bye-bye so yul....''

oleh itu,jongsuk mula erancang strategi untuk menambat hati ah in seterusnya menyingkirkan jungkook dalam hidup ah in.hahaaaa !(jahat kau jong suk).

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
scyaheeda
#1
Chapter 33: ishh jahatnya la jongsuk tu..
luvylily3 #2
Chapter 43: Update~Anyways,nice chappie ^^
aida_afeeqah #3
Chapter 36: PLease update so as,possible
ainiwxlf #4
Chapter 33: Ahh!! Jongsuk jahat~
Jminiee #5
Chapter 29: Best ! Padan muka si jongsuk tu .. Update lagi !
Jminiee #6
Chapter 26: Update lagi
arizlufias
#7
Chapter 19: Huhu... T_T