Chapter 15

Hello,Mr.Panda.I Love You
Please Subscribe to read the full chapter

" Mengarut la kau ni " Eunji bingkas bangun dan meninggalkan Sehun. Dia berlari sambil menangis tak pandang dah kiri kanan. Sehun mencari Eunji satu sekolah dan hasilnya hampa. Dia terduduk lemah di koridor.

" Oppa, Eun eunnie selalunya akan pergi dekat rooftop blok A. " Krystal yang entah datang dari mana memberi tahu hal itu kepada Sehun. Sunjong dari dalam kelas hanya memerhati. Sehun dengan gelojoh berlari ke rooftop tu sampai di pintu rooftop dia berhenti.

" Tapi oramg cakap rooftop dia haunted . Ayoyo bagaimana ini waduh waduh. Entah entah Krys saja nak main mainkan aku? " Bebel Sehun sendiri. Gossip liar seperti ini semestinya daripada Chen si kaki gossip. Sehun memberanikan diri demi Eunji.

" Pagi- pagi takda hantu" Katanya meluru masuk. Ternganga Sehun melihat rooftop yang dikatakan berhantu oleh seluruh warga sekolah. Tak pernah menyangka rooftop ini secantik ini.

Rooftop tersebut merupakan tempat lepak Ahrin, Eunji dan Krystal. Dahulunya tempat tersebut sama seperti rooftop yang lain tapi mereka bertiga menghias, menanam pokok, mengecat sehingga menjadi cantik dan nyaman. Siapa sangka gangster macam mereka ni mendekor dekor ni kan? tapi itulah hakikatnya. Eunji sengaja menyebarkan cerita tentang rooftop haunted kerana tidak mahu tempat mereka dicerobohi. Kebaikan yang lainnya apabila ponteng kelas cikgu pasti tidak berani mencari hingga ke rooftop tersebut. 

   Sehun berjalan memandang sekeliling sungguh nyaman penuh pokok yang menghijau dan bunga mekar bermacam warna. Terdapat rak buku penuh dengan buku buku ilmiah. Dalam hatinya terusik patut pun Eunji dan Ah rin masuk kelas phythagoras. 

   " Besar juga tempat ni " kata Sehun sendiri. Jalan punya jalan di

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
baek_liaa
#1
Chapter 15: wahh...sweet gitu...palli 2 updste..mmg daebaklh xsbr nys..best..agak eunji ngn sehun couple ker..tao ngsn ah rin cmne..ahh xsabar nk thu ni
SyiqaYeollie
#2
Chapter 14: Cepat la updateeeee!!!!!
baek_liaa
#3
Chapter 14: wah sweetnyer tao ..update soon yer unnie^^
baek_liaa
#4
Chapter 7: wah baiknya tao
baek_liaa
#5
Chapter 1: best..wahh ade jugk cite yang ade tao...daebak..
Peanuteno #6
Chapter 14: sweet doo AHAHAHAHA
KiNhAn88Wolf #7
Chapter 12: Tao sweetnya !!! Update soon (~^_^~)
XiuminFahimaLove #8
Chapter 11: Hahahaha!!cite ni lawaklah!!btw,daebak