PART TWO

GATHERING WITH MY CHINGU'S (WITH MY NAMPYEON, EXO!!) PART THREE (+ PART CHANYEOL)

Eun Ra sedang sibuk mengemas dapur selepas selesai bersarapan bersama-sama dengan suaminya, Sehun dan anak-anak mereka. Inilah tanggungjawab sebagai seorang suri rumah sepenuh masa. Kalau di ikutkan Eun Ra ingin sekali bekerja di luar. Tetapi suaminya yang tercinta itu TIDAK dan HARAM nak bagi Eun Ra bekerja. Sehun risau sekiranya Eun Ra bekerja di luar dia mungkin akan di cederakan. *jauh sekali imaginasi Sehun ne

'Sayang~' tegur Sehun kepada Eun Ra lalu memeluk pinggang Eun Ra dari belakang.

'Eh oppa! Oppa belum pergi kerja ker? Dah lewat ne!' balas Eun Ra dengan kehairanan kerana Sehun belum turun pergi kerja lagi.

'Alah.Kejap lagi lah. Oppa rindu dengan Eun Ra ne' kata Sehun dengan nada manja nya. -,-

'Ish oppa ne. Jangan lah macam ne. Nanti anak-anak kita nampak malu laa' balas Eun Ra.

Sehun hanya membiarkan sahaja kata-kata Eun Ra itu. 'Jangan lah risau. Anak-anak kita tu duduk kat ruang tamu tengok kartun Frozen' kata Sehun lagi.

Eun Ra melepaskan pelukan Sehun itu kerana dia telah pun selesai mengemas. 'Fuhh nasib. Kalau dorang nampak naya kita' kata Eun Ra. 'Oppa mari Eun Ra hantarkan oppa ke pintu. Dah lewat ne. Nanti oppa tersangkut kat tengah jammed lagi' kata Eun Ra lagi. Dia risau sekiranya suaminya itu lambat sampai ke pejabat.

'Erm okey' kata Sehun lalu mengambil kot bajunya dan briefcase nya yang berisi kertas kerja.

Eun Ra memanggil anak-anak mereka untuk bersalam dengan appa mereka, Sehun. Anak-anak mereka hanya menurut.

'Oppa kerja tu elok-elok tahu' arah Eun Ra kepada suaminya itu sambil membetulkan kot yang dipakai oleh Sehun lalu memberikan kucupan lembut di pipi Sehun.

Sehun hanya mengangguk. Sempat lagi dia berbisik di telinga Eun Ra, 'Malam ne macam biasa yer sayang. Oppa kan usahakan nak balik awal' kata Sehun dengan nada y. Dengan pantas Eun Ra memukul lembut bahu Sehun. Dia faham sangat dengan maksud 'tersirat' suaminya itu.

Eun Ra sedang sibuk di meja menulis barang-barang yang perlu dibeli dan disediakan untuk party hari jadi anak-anak nya itu. Kalau anak mereka hanya seorang dia tidak perlu berkelam-kabut tetapi ini tidak. Anak dia dengan Sehun ialah kembar tiga. Dua orang lelaki dan seorang perempuan. Pada awalnya Eun Ra tidak percaya dia mengandungkan anak Sehun dengan kembar tiga sekali gus. Reaksi Sehun bila dapat tahu Eun Ra mengandung kan kembar tiga tu ialah dia cuma mampu tersenyum lebar dan tidak menyangka bahawasanya dia lelaki yang tulen sehingga mampu untuk mengandung Eun Ra dengan kembar tiga sekali gus.

'Majlis ne tak lama lagi lah. Tinggal seminggu je lagi. Semua sudah selesai ne. Tapi satu sahaja masalahnya sekarang... KAWAN-KAWAN AKU!' kata Eun Ra sendirinya.

Eun Ra menelefon kawan-kawan nya itu ataupun senang cakap BFF dia sejak sekolah lagi agar dapat menghadirkan diri ke majlis tersebut. Dia rindu untuk bersembang dan berjumpa dengan BFF nya itu. Maklum lah mereka pun sama juga macam Eun Ra. Ada yang menjadi suri rumah sepenuh masa dan ada yang bekerja dengan suami mereka sendiri.

Suami-suami kepada rakan-rakan Eun Ra juga merupakan rakan kepada Sehun juga. Senang cakap dorang ne pun terfall in love dengan rakan-rakan Eun Ra. Tetapi sekarang mereka sedang sibuk dengan kerjaya masing-masing.

Eun Ra memanggil anak kembar tiganya itu satu persatu. Oh Se Han merupakan anak pertama yang lahir dulu. Kedua, Oh Ra Hun dan yang terakhir sekali iaitu maknae mereka Oh Se Ra. 

'Kenapa omma panggil kitaorang?' tanya Se Han.

'Erm. Omma nak tanya ne. Anak-anak omma ne nak apa-apa tak? Kalau nak, omma sama appa boleh belikan' balas Eun dengan lebut sambil menolong mereka duduk berhampiran dengannya.

'Se Han nak patung Transformer!' kata Se Han dengan riang sekali.

'Ra Hun nak kereta control! ' kata Ra Hun lagi. Ra Hun ne penggemar kereta control walaupun usianya baru 5 tahun.

'Se Ra nak patung lah kalau macam tu!' kata Se Ra. Maklum lah sudah namanya pun perempuan memang tak lari lah patung dari kehidupan nya.

Eun Ra hanya mengangguk tanda faham. Selepas itu dia menghantar pesanan ringkas (SMS) kepada Sehun untuk memberi tahu apa kah hadiah yang nak di belikan kepada anak-anak mereka itu. Dia harap Sehun membaca SMS nya itu. Dia tidak mahu Sehun lupa akan hadiah anak-anak mereka. Sudah cukup melukakan hatinya apabila Sehun lupa kan hari jadi anak-anak mereka yang bakal tiba. Dia tahu Sehun seorang yang sibuk sehingga lah dia melupakan tarikh penting itu. Tetapi dia faham dengan situasi Sehun walaupun ianya amat menyedihkan.

Dalam perjalanan pulang ke rumah, Sehun singgah sebentar untuk membeli hadiah untuk anak-anak nya itu. Dia tahu majlis itu akan diadakan dalam tempoh seminggu lagi. Tetapi tidak salah sekiranya dia membeli hadiah anak-anak itu lebih awal lagi kan?

Maka Sehun pun membelikan hadiah yang anak-anak nya inginkan itu. Iya dia ada membaca SMS daripada Eun Ra yang menyatakan hadiah yang anak-anak mereka mahukan. Sehun memilih hadiah tersebut dengan perasaan gembira. Kalau boleh semua jenis mainan dia belikan kepada anak-anak nya itu. Tapi dia tahu kalau dia berbuat demikian, sah-sah telinga dia akan di 'cuci' dengan Eun Ra. Eun Ra tidak mahu membesarkan anak-anak mereka dengan mainan. Berbeza dengan Sehun yang lebih gemar mengikut sahaja apa yang anaknya mahukan. Tapi kali ini Eun Ra memberikan kebenaran kepada Sehun untuk membelikan anak mereka mainan. Itu pun sebagai hadiah hari jadi. Tapi yang penting asalkan anak nya gembira.

Sedang Sehun menolak trolly yang penuh dengan mainan (hadiah) anak-anak nya, mata Sehun tertarik pada satu bahagian di mana ruang itu terdapatnya baju lingerie yang tergantung menyerlah. Lantas kepala nya terfikir untuk membelikan nya kepada Eun Ra.

'Mesti Eun Ra cantik kalau dia pakai baju ne. Hehhe' bisik Sehun sendiri dengan riangnya. Nasib lah waktu tu tidak ramai orang berada di shopping tu. Kalau tidak, sah-sah Sehun kena kata gila sebab tersenyum-senyum sendiri.

*sila ikut imaginasi korang macam mana bentuk lingerie tu. 

Sesampai nya Sehun di rumah, dia membawa barang-barang di belinya itu. 'Appa dah balik ne!' jerit Sehun.

'Shhhhh!! Tak perlu nak jerit-jerit! Anak tengah tidur tu!' tegur Eun Ra.

'Ehehe mian yoboe!' balas Sehun sambil menggaru kepalanya yang tidak gatal.

Eun Ra menggeleng-gelengkan kepalanya. 'Ish oppa ne kan. Apasal oppa balik lambat sangat?' tanya Eun Ra kepada Sehun.

'Ohhh~ Oppa tadi pergi beli hadiah untuk anak-anak kita tu. Sedar tak sedar dah malam rupanya' balas Sehun lagi.

'Erm tak apa. Eun Ra faham' kata Eun Ra lalu menuju naik ke bilik atas, bilik tidur dia dengan Sehun.

'Eh nak ke mana tu? Tolong oppa dulu sorokkan hadiah-hadiah ne!' arah Sehun. Eun Ra hanya mengikut perintah suaminya itu tanpa merungut.

Di bilik....

'Eun Ra, oppa ada belikan Eun Ra hadiah juga' kata Sehun yang sudah siap membersihkan dirinya. Dia tidak sabar untuk memberikan hadiah kepada isterinya yang tercinta itu.

'Mana? Mana?' tanya Eun Ra dengan semangat sekali. Maklum lah orang jarang dapat hadiah memang macam tu. Kalau dia minta Sehun hadiah, memang kena di balas lah juga hadiah tu dengan 'melayan' Sehun.

'Okey tutup mata!' kata Sehun dan Eun Ra pun menutup matanya.

Sehun mengeluarkan kotak kecil yang dibawa tadi lalu meletakkan kotak tersebut di atas riba Eun Ra.

'Okey buka mata' arah Sehun. Perlahan-lahan Eun Ra membuka matanya dan dengan pantas dia memeluk Sehun dengan erat sekali! 'Gomawo oppa! Dah lama Eun Ra tak terima hadiah dari oppa!' kata Eun Ra riangnya.

'Ehehe. Buka lah hadiah tu' balas Sehun. Dia tidak sabar melihat ekspresi Eun Ra apabila membuka kotak tersebut. Dia berharap yang Eun Ra akan menyukai hadiah itu.

Eun Ra pun membuka kotak tersebut gembiranya. Ekspresinya bertukar apabila melihat isi kandungan kotak itu.

'Oppa.. Apa ne?' tanya Eun Ra dengan gagap. Di belek-beleknya baju tersebut dengan hairan sekali.

'Ottae?! Cantik kan?! y kan?!' tanya Sehun bertubi-tubi dengan excitednya.

Eun Ra memandang Sehun lalu menjawab, 'Baju ne terlampau y lah oppa'.

Tiba-tiba tangan Sehun membuka baju tidur yang di pakai oleh Eun Ra dan memakaikan Eun Ra baju lingerie tersebut. Tindakan Sehun berlalu dengan pantasnya sehingga kan Eun Ra tidak sempat untuk menolak Sehun agar menanggalkan baju itu dari badannya.

Sehun menarik tangan Eun Ra untuk berdiri. Dia ingin melihat sekali sama ada Eun Ra sesuai atau tidak dengan baju tersebut. Perlahan-lahan Sehun menelan air liurnya. Di matanya Eun Ra sungguh y dan cantik dengan memakai baju itu. Kulit putih gebu Eun Ra itu membuatnya tidak sabar untuk 'memakan' Eun Ra.

'Oppa! Apasal pakai kan Eun Ra baju ne?!' tanya Eun Ra dengan marahnya. Sehun tidak menjawab pertanyaan Eun Ra lalu mencium bibir Eun Ra dengan dalam sekali. Eun Ra memukul dada Sehun agar melepaskannya akan tetapi Sehun sudah asyik 'mendalami' mulut Eun Ra.

'Eun Ra... Eun Ra sungguh cantik malam ne' kata Sehun dengan lembut selepas melepaskan bibir mereka.

Eun Ra hanya menunduk malu apabila di puji oleh Sehun. Dia suka apabila di puji oleh Sehun. haha

Sehun mencium bahu Eun Ra dengan lembut lalu menolak ke katil.

Maka terjadilah lagi sesi Eun Ra 'mengenyangkan' Sehun yang tengah 'lapar itu'.

 

 

 

 

p/s: hai ualss. Sorry lah aku baru terupdate petang ne. harap korang suka chapter ne. Aku tahu chapter ne boring dan aku dah cuba yang terbaik. Aku nak buat part byuntae tapi hasilnya tak menjadi :'(. Jeongmal mianhae.. :(

 

HARAP KORANG ENJOY DENGAN CHAPTER NE. DON'T FORGET TO LEAVE YOUR COMMENT!!

AUTHORNIM NAK TAHU SAMA ADA KORANG SUKA ATAU TAK FANFIC NE JE ^^

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
baekychany #1
Chapter 3: Kyaaaa~ Channie oppa kwkwkwkwkwkw........ just get the second twins lorrrr.... hiahahahahahaha
Yeollieyana
#2
Chapter 3: awww so sweet!!
Mrs_Oh
#3
Chapter 3: mmm.... part Hani dengan Tao sweet... Chanyeol dengan Sungyoung, daebakk!! hahahahha....
baekychany #4
Chapter 3: Kyaaaa~ Chanyeol.... omo... sweetnya...ehehehehe hwaiting authornim!!!! Can't wait for the next chapter
enriquegeum #5
yann nhi! just i love her so much! LMAO.. excited nokk bace DAEBAK
baekychany #6
Chapter 2: daebak authornim..... Can't wait for the next update....palli!!!!!
~Sehun~ Hehehehe
Mrs_Oh
#7
Chapter 2: kyaahhhhh!!!!! Sehun and Eunra' child names~cute.. XD .. part byuntae tu, sweet ... pfftt.. palli3x update soo, .... D A E B A K K !! *fainted*
_shuhidah
#8
Chapter 2: Hahaha update soon!
baekychany #9
Chapter 1: palli palli palli..... update....please....authornim DAEBAK!!!!!!