4

Saying I Love You *HIATUS*

Chapter ni adalah flashback macam mana Luhan dapat tau pemergian Sehun.



//Flashback//

2 tahun yang lalu,(Di China,tempat tinggal Luhan)

  Kring,Kring,Kring

"Hish,sapelah pulak yang menyibuk kacau aku nak berehat nih??" gumam Luhan sambil berjalan menuju ke pintu rumahnya lalu terus membuka pintu itu. "Annyeong,saya ada penghantaran di atas nama Encik Xi Luhan.Dia tinggal di sini??" tanya seorang lelaki.

 

"Ye,saya Xi Luhan. Ada apa??" jawab Luhan selembut yang boleh. "Saya ada sepucuk surat yang penting untuk Encik Luhan,"jawab lelaki tersebut lalu memberikan surat yang berwarna putih kepada Luhan. "Owh.Terima Ka-," "Sama-sama. Itu dah menjadi tanggungjawab saya.Saya rasa saya patut pergi sekarang.Annyeong," lelaki itu memotong kata-kata Luhan dan terus pergi.

 

"Phtff,weird guy.I'm curious what this letter contain," ucap Luhan seorang diri.

 

Surat itu tertulis nama Luhan dia atasnya.Menimbulkan lagi rasa ingin tahu Luhan. Luhan membuka surat itu perlahan-lahan.

 

 

To:Xi Luhan.

Annyeong,Ni hao Luhan. Long time no see huh. Miss you my brother. 

Aku rasa kau dah dapat agak aku sape.  Ketika kau sedang membaca surat ni,aku dah tak ada di dunia nih. Kau pun tau penyakit aku kan.Dan kau tau yang aku tak akan hidup lama. Sekarang waktunya.Waktu untuk aku melepaskan segala-galanya. Segala kesenangan,keluarga dan orang yang aku cinta.Yup,orang yang aku cinta.Luhan,tujuan aku tulis surat ni kat kau sebab aku nak kau tau pemergian aku dan aku nak kau jaga diri kau baik-baik,jaga keluarga kita,dan yang paling penting aku nak mintak tolong kau cari dan jaga org yang bernama Choi Min Ri.

Daripada adikmu,

Oh Sehun.

 

 

Gedebuk.

Kelihatan tubuh Luhan terbaring lemah di  atas lantai. Pengsan maybe??

 

//Flashback end// 



 

Hye... Lama tak saya hiatus?? Lol >< Sebenarnya story ni makin lama jadi macam makin merapu pulk kn?? Takpelah,saya akan sedaya upaya buat cerita ni jadi normal balik. So,enjoy this short chapter~~~ ^^

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
telepany
#1
Chapter 5: Tak sabar nk tunggu update x) Update soon yee
baek_up
#2
Chapter 5: Update juseyooo
zhifang
#3
Chapter 5: Nge~ update soon authornim :)
sehunfan
#4
Chapter 5: bestnya baca.tak sabar nak baca chapter seterusnya.
JieunSparkleJunior #5
Chapter 4: Update soon!!^^
husna_luhan123 #6
Chapter 4: biodata d.o xde ke? O.o
aiyani
#7
Chapter 2: Gewchana, unnie~ Chapter ni best gak. (~^~^)~ Owh, unnie pun ada exam gak ke bulan 5 ni? Saya pun ada... Hehehe =3 =)