chapter 12

Cinta Yang Menakutkan U_U
Please Subscribe to read the full chapter

“Sulli-ah!!” Luhan segera bangun mendapatkan Sulli yang terbaring tidak sedarkan diri . …… juga turut terkejut akan kesilapannya lalu segera meninggalkan kawasan tersebut .

“Sulliiiii…..please wake up dear . please…..” Luhan tidak sedar yang dia sedang mengalirkan air mata . Telefon bimbitnya dicapa lalu membuat panggiln dengan segera . sebelah tangannya tidak dialihkan dari kepala Sulli untuk menghentikandarah terus mengalir .

“Ahjusshi! Cepat datang kat tempat kerja saya . Ada kecemasan ni! Cepat sikit!” Panggilan segara dihentikan . Luhan menjadi panic melihat Sulli yang tidak sedarkan diri . Jantungnya berdegup kencang . Perlahan-lahan Sulli membuka matanya .

“Kenapa kau menangis? Tak malu ke …” perlahan suara Sulli menyioal Luhan . Luhan tidak mengendahkan soalan Sulli . Dia segera mengangkat Sulli apabial keretanya pemandunya sudah tiba di situ .

HOSPITAL

Luhan meluru ke arah doctor yang baru keluar dari bilik Sulli.

“Ayah! Sulli macam mana ? Dia ok tak . cakaplah , ayah!” Luhan mengoncang-goncang badan ayahnya .

“Luhan sabar kejap . Biar ayah cakap dulu .” Doktor tersebut melangkah masauk ke biliknya diekori Luhan . Doktor tersebut membuka sebuah fail dan menhulurkannya kepada Luhan lalu duduk di kerusi untuk memberi penerangan pada Luhan yang sedang membuka fail tersebut .

“Keadaan dia stabil . Cuma ingatan dia akan hilang sementara .” Luhan terlepas fail di tangannya saat ayahnya menghabiskan penerang

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
snashikin
#1
Chapter 16: sedih la sbb kai jd jahat. haha. btw, best walaupun pendek.
snashikin
#2
hai hai. seem your story cam best.
Lyna_shah #3
byunbyul #4
Chapter 16: yea! dah habis baca. Best sgt2.Kai jdi jahat plk.haha :D
TaeJinLover #5
Chapter 16: Sequel please??^^
sujuinfinitelove
#6
hey, it's a nice story! erm... can i translate it into english but still credit you? i want other people to read this awesome fic too >.<
Soo-man
#7
Chapter 15: Kejamnya. Seronok baca fanfics ni walaupun kekadang ayat berbelit xD. IOt's okay saya tak kisah keep update~
baehwililly
#8
Chapter 15: update soon !! XD haahah
TaeJinLover #9
Chapter 14: Kekeke, XD update lagi author! Kai pon suke sulli..
baehwililly
#10
Chapter 12: Wuu kai how dare u !!