The Blood Brothers

Description

 

BLACK DRAGON ditubuhkan sebagai pelapis yakuza Satoshi, walaupun begitu orang luar tidak tahu hubungan pertalian dua yakuza ini. Ahli Black Dragon di'saudara'kan dengan satu upacara. Mereka akan menulis nama mereka sendiri di dalam skrol rasmi keluarga Satoshi dengan menggunakan darah mereka sendiri. Upacara ini dinamakan "Ikatan Darah Persaudaraan" dan akan di saksikan oleh Oyabun mereka dan ahli atasan Black Dragon.

 

"KEPERCAYAAN dari kami bermula dengan  DARAH,

 PENGKHIANATAN terhadap kami berakhir dengan DARAH"

 

 

 

Foreword

 

Kesemua saudara Black Dragon dinama keluargakan atas nama Satoshi. Oleh kerana sebahagian daripada mereka adalah anak angkat keluarga Satoshi. Black Dragon banyak membuat urusan niaga secara haram dari pelbagai negara. Antara aktiviti mereka; penyuludupan senjata haram dengan menggunakan sistem perantaraan Fujiwara Yukio - Lelaki tua yang bekerja sebagai tukang besi di kedai kecil daerah Shinjuku. Disamping itu, mereka juga melakukan penyuludupan dadah dan pelacur dari negara Korea dan Cina. Akitiviti utama Black Dragon yg sudah menjadi darah daging bagi mereka ialah; Pembunuh Upahan. Setiap misi dilakukan, 100 juta nilai bongkah emas akan dimasukkan ke dalam akaun Satoshi sebagai bayaran. Kebanyakan aktiviti mereka tidak dapat dikesan oleh pihak polis dan selalu di'list'kan sebagai, kes yang tertangguh. 

 

 

 

Credit poster adalah {by violetkecil on 'lost in the dark' poster shop} 

 

 

 

Author Note: 

Hai semua, sekali lagi saya menulis fanfic di dalam versi malay. Btw ini adalah cerita yakuza dan akan menggunakan latar belakang area Jepun dan nama Jepun. Sebarang info atau maklumat lengkap fanfic ini, akan di serta bersama. Harap readers semua anticipate a lot. Arigato! ^^

Please do subscribes and comments at the below :D

 

 

Comments

You must be logged in to comment
pkimkeymint
#1
Oh thank you ^^
Syumee
#2
this is kinda cool bro. its like reading one of those manga, they translated to malay. keep it up