Chappy 4

How Cant I Love You(Sequal In Progress)

BAMMMMM!!!

''Yah!!!Yewon!!!Lepaskan aku lah!!'' jerit Jiyeon.Jewerly mengurung Jiyeon di dalm sebuah tandas.Mereka menahan pintu tersebut.Mereka ketawa jahat .Infinite tetiba datang dengan baldi masing masing di tangan.Rupa rupanya baldi tu dah penuh dengan air sejuk dan ice cube.''Sedia!!!1 ....2.....3...Hujan ais turun..!!WOOOOSHHHHHHH!!!''kata Myungsoo dengan tawanya yg jahat.Infinite menuang air beserta ice cube tersebut de dalam tandas Jiyeon.

 

''A..AA...NNIIYA...SEJUK!!!Yewon!!!Myungsooo!!!Lepaskan aku lah!!!'' rayu Jiyeon.Kemudian,Eunjung datang dengan gel sabun di tangan.Sae Mi ,Yewon dan Baby J ,emandangnya.''See this..,''katanya.Dia membaling sabun itu ke dalam tandas Jiyeon..Jiyeon menjerit di dalam.Infinite pula masih meneruskan kerja mereka.Kali ni,,ice cube lebih banyak dari jumlah air.Jiyeon tidak dapat berbuat apa-apa.

 

Dia duduk sambil memeluk lututnya.Dia kesejukan dan air mencurah curah di bedanya.Tawa jahat Jewerly dan Infinite bergema di seluruh tanda itu...tiba tiba suara Jong Up menyedarkan Jiyeon.

 

''Hyung!!!Apa semua ni??Siapa yang korang buli hah?!''tanya Jong Up tegas.Sememangnya,Jong Up merupakan pengawas yg tegas di sekolah tersebut bersama dengan ahli ahli BAP yg lain.

 

Himchan datang bersama Miss Naeun.''Infinite!!Jewerly!!Kerja bodoh apa kamu lakukan???!!!!''Kedua dua kumpulan ni sememangnya terkenal dengan kes buli.Sebab itulah satu sekolah termasuk cikgu cikgu sekali pun kenal dengan diorang.

 

''Ikut cikgu ke bilik disiplin sekarang!!!'' tegah Miss Naeun.

 

Jong Up membuka pintu tersebut.Jiyeon sedang duduk sambil memeluk lututnya.Jiyeon memandang Jong Up .Bibir dan muka Jiyeon pucat dan bewarna biru.Jong Up sedih dan marah bila tengok Jiyeon dalm kesakitan.\

Jong Up meluru ke arah Jiyeon .Dia membuka kot sekolahnya dan menutup badan Jiyeon yg basah kuyup.Pans betul badan Jiyeon.Jong Up membimbing Jiyeon ke bilik sakit..Semasa mereka berdua ingin keluar,Jiyeon sempat melihat ke arah Myungsoo.

 

Tergerak sedikit hati Myungsoo melihat Jiyeon begitu.Dan hatinya juga rasa sakit bila nampak Jong Up seperti sukakan Jiyeon.Namun,dia diam sahaja.Takut orang cakap dia bodoh,sebab dahlah dia yg membuli,tapi suka juga kat orang yg dia buli.

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
queens12
Sorry klau x best...Btw,for new readers,jgn segan2 nak tkn butang 'Subscribe' ..hehe..comment?Sure sy nk.!hehe..for subscribers thx support and comment!^_^"

Comments

You must be logged in to comment
Emylia #1
Chapter 30: cerite yg sedihh. Cume tergantung. Sambungan dia ade tak??
exotic3010 #2
Chapter 3: I love your story very much..DAEBAK!!!!!
Ayla_Qistina
#3
Chapter 34: cerita nie sedih lah.. :'(
Amira5
#4
Chapter 30: Sequel!!!!! Cerita awak best sangat-2 saya suka-2
queens12
#5
thanks 4 the opinion..sequal?wat characters you want?
Inspirit_13 #6
daebak!!thx authornim..sya nak sequal!!nak tau apa jadi kat dorang..
syaleese28
#7
Chapter 2: daebakk !! menangis-nangis aku bace cerita ni .. T.T apa-apa pun .. terima kasih author-nim ~
EXOXOXOSEHUNIE12 #8
Chapter 28: update the story. reallly reallly sweet daebak!!!!!!!