Chappy 3

How Cant I Love You(Sequal In Progress)

SNAPPP!

Myungsoo memegang pipinya yg sakit di tampar oleh Jiyeon.''Kau!!Woi Sepet!!Kau memalukan aku depan orang ramai tadi!!Apa masalah kau ngan aku hah sebenranya??!!kata Jiyeon di hadapan rumah Myungsoo.Myungsoo cuba menolak Jiyeon tapi....BUKKK Jiyeon menendang kaki Myungsoo sehingga terjatuh.

''Kau jangan ingat aku ni lemah!!!''Jiyeon menuju ke dalam rumah Myungsoo.Oleh kerana  dia berkerja sebagai bodyguard Myungsoo,dia diminta tinggal di rumah tu juga.

 

DI BILIK JIYEON

Jiyeon menghempap beg sekolah nya dan juga badanya di katil.Mengenangkan nasibnya pada hari pertama di sekolah barunya.Dicurahkan dengan ais dan cream.Kemudian diugut...dan diselamatkan oleh seorang lelaki bernama Jong Up?

Jiyeon tersenyum.Mata Jong Up membuatkan dia terpaku tadi.''Aish..apa kau buat ni Jiyeon..hmm eomma...''Jiyeon menuju ke bilik air lalu membersihkan dirinya.Kemudian dia ke bawah untuk makan tengahari.

 

''Mana pulak budak tomboy ni...'' Myungsoo mencar cari Jiyeon ketika dia duduk di dalam dapur.Jiyeon masuk dengan mulut yg muncung.Malas nak tengok muka budak sepet tu lagi.

Jiyeon memandang ke arah Myungsoo yg memandangnya tidak berkelip langsung.

''Apa tengok tengok...!''kata Jiyeon .

Jiyeon melihat kerusi yg ada di sebelah Myungsoo.Kerusi tu je ada .Ntah,meja besar ,tapi kerusi dua buah je..Eh.kejap? Tadi masa aku buat air bukanya ada 9 buah kerusi ke?nape tiba2 je jadi 2 buah ni?

Myungsoo makan dengan selamba.'Hahahahah ...matilah kau tomboy!!Duduklah sebelah aku kalau sudi!!Hah!!Aku tau kau tak sudi!!Makan lah kau kat lantai!' kata Myungsoo dalam hati.Jiyeon menarik kerusi di sebelah Myungsoo.Tapi Myungsoo menahanya''makan sebelah aku'' katanya.Jiyeon mendengus.''Huh!!Tak sudi aku!!''kata Jiyeon.

Jiyeon mengambil makananya dan duduk di lantai.Myungsoo tersenyum sinis.Dia mengambil gambir Jiyeon senyap2 untuk dihebohkan di sekolah tapi dia lupa tutup flash sampai Jiyeon sedar dan terus menerpa kearahnya..

'Yah!!Pabo YAH!!!''Jiyeon memukul kepala Myungsoo .

''Arghhhhh !Wei lepaslah!!TOMBOY!!!''jerit Myungsoo.

Kaki Myungsoo tersilang dan dia terjatuh.Oleh kerana dia memegang tangan Jiyeon ,dia terbawa Jiyeon sekali,dan bibir Myungsoo bertemu dengan bibir Jiyeon.

Jiyeon menolak Myungsoo.Dia memegang bibirnya .''Anniya!!!!!" Jiyeon menjerit sambil berlari ke biliknya.

JIYEON's POV

 

''ANNIYA!!!!!my first kiss,,,dicuri oleh seorang lelaki tak guna yang sepet!!huhuhhh...'' 

Jiyeon menembamkan mukanya ke bantalnya.Dia menangis.Oh!Dugaan apakah ini?Saat ni ,dia teringatkan eommanya yg menaruh harapan kat dia.Jiyeon mengusap air matanya.Dia tekad akan buat apa sahaja untuk eommanya.

END OF JIYEON's POV

MYUNGSOO's POV

 

Myungsoo meraup mukanya.Dia tersenyum.Balik2 dia terkenangkan first kissnya yg baru sahaja berlaku tadi.Tapi dia rasa bersalah dengan apa yg telah dia buat.

''Tak...aku tak boleh suka kat perempuan tomboy tu...aku mesti balas dendam kat dia..''tekad Myungsoo.

 

END OF MYUNGSOO's POV

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
queens12
Sorry klau x best...Btw,for new readers,jgn segan2 nak tkn butang 'Subscribe' ..hehe..comment?Sure sy nk.!hehe..for subscribers thx support and comment!^_^"

Comments

You must be logged in to comment
Emylia #1
Chapter 30: cerite yg sedihh. Cume tergantung. Sambungan dia ade tak??
exotic3010 #2
Chapter 3: I love your story very much..DAEBAK!!!!!
Ayla_Qistina
#3
Chapter 34: cerita nie sedih lah.. :'(
Amira5
#4
Chapter 30: Sequel!!!!! Cerita awak best sangat-2 saya suka-2
queens12
#5
thanks 4 the opinion..sequal?wat characters you want?
Inspirit_13 #6
daebak!!thx authornim..sya nak sequal!!nak tau apa jadi kat dorang..
syaleese28
#7
Chapter 2: daebakk !! menangis-nangis aku bace cerita ni .. T.T apa-apa pun .. terima kasih author-nim ~
EXOXOXOSEHUNIE12 #8
Chapter 28: update the story. reallly reallly sweet daebak!!!!!!!