03

Cinta Jangan Pergi .........

 

 

~ 14 tahun kemudian ....

Kiara sudah pun meningkat remaja. Kiara telah mendapat tawaran untuk melanjutkan pelajaran ke Universiti Korea. Perasaannya bercampur baur apabila mengetahui akan hal itu. Apabila mengetahui dirinya berpeluang melanjutkan pelajaran ke tempat asalnya, dia berasa gembira dan kadang-kadang berasa sedih sekiranya rakan baik ketika ia di zaman kanak-kanak sudah melupakan dia. Sejak pemindahannya ke Paris, dia tidak lagi berhubung dengan Kyungsoo. Sehingga kini, dia masih tidak tahu akan keadaan Kyungsoo sertak eluarganya di Korea. Akan tetapi, perasaan cinta serta sayangnya terhadap Kyungsoo tidak pernah berkurang. Malahan dia sentiasa yakin bahawa Kyungsoo adalah cinta pertama dan terakhirnya. Dia yakin bahawa Kyungsoo ialah cintanya sampai ke akhir hayat. Dia juga yakin bahawa Kyungsoo sentiasa menunggu kepulangannya.

 

 

 

 

 

 

 

Hari yang di nanti-nantikan oleh Kiara telah tiba .........                                                                                                                                       Hari ini, Kiara dan ibu bapanya akan pulang ke tempat asal mereka. Sepanjang penerbangan ke Korea, Kiara sentiasa tersenyum dan ini membuatkan ibu bapanya berasa gembira.

 

 

 

~
~
~
~
~
~ Akhirnya Kiara tiba di Korea .........                                                                                                                                                                Kiara terus mendapatkan teksi dan mengajak ibu dan bapanya pergi ke rumah Kyungsoo sebelum pulang ke rumah mereka. Sepanjang perjalanan ke rumah Kyungsoo, Kiara berasa sangat gembira. Bibirnya tidak lengkang daripada senyum.

 

 

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
izhzhrh #1
Chapter 6: hey! I hope, you do not be a silent reader. I need your comments to improve the quality of my writing fanfics. Thank You <3
izhzhrh #2
Chapter 6: sorry if this story is not interesting as you think.
izhzhrh #3
Chapter 2: I will continue to write fanfics later.
Don't forget to subscribe me ^^ HEHEHHEEHHE!
btw, Happy Holidays ! <3
izhzhrh #4
Chapter 1: sorryyy!!~
chapter 2 ?
I will continue later. I'm sorry if this is not the best fanfics that you expect. This is my first fanfics. you can comment to improve my mistake in writing this story. ^^
izhzhrh #5
sorry! I had to write a description only because I can not use the laptop in a long time. I will continue my story, if I have time. I promise I will write this story in full.