02

Cinta Jangan Pergi .........

5 Januari ..... ( Kiara berumur 9 tahun  )

Rumah yang sentiasa indah dengan suara gelak tawa seorang kanak-kanak menjadi sepi apabila Kiara telah mengetahui akan hal yang disimpan oleh ayah dan ibunya. Persoalan yang selama ini bermain di fikirannya telah terjawab satu perstu. Kiara tidak sengaja mendengari perbualan ibu dan ayahnya tentang pemindahan mereka ke Paris dalam tempoh masa 4hari lagi. Gelak tawa selama ini menjadi tangisan yang paling perit sekali bagi diri Kiara. Senyuman yang selama ini sentiasa manis teleh berubah dengan senyuman yang paling tawa.

 

Dua hari telah berlalu ~~

Kiara semakin berubah dan sering keseorangan. Ibu dan bapanya berasa sedih dan risau akan keadaan Kiara. Dengan perasaan yang berat hati, ibu Kiara telah berjumpa dengan keluarga Kyungsoo, dia telah menceritakan tentang pemindahan mereka ke Paris dan masalah Kiara. Keluarga Kyungsoo akur dengan segala-galanya.

 

Hari yang ditetapkan telah tiba........                                                                                                                                                                                                                Perasaan gembira menjadi sedih. Mata yang bersinar selama ini akan dipenuhi dengan linangan air mata terpaksa Kiara. Dia terpaksa akur bahawa dia akan meninggalkan orang yang paling dia sayang. Sungguh perit untuk dia menerima ini semua.

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
izhzhrh #1
Chapter 6: hey! I hope, you do not be a silent reader. I need your comments to improve the quality of my writing fanfics. Thank You <3
izhzhrh #2
Chapter 6: sorry if this story is not interesting as you think.
izhzhrh #3
Chapter 2: I will continue to write fanfics later.
Don't forget to subscribe me ^^ HEHEHHEEHHE!
btw, Happy Holidays ! <3
izhzhrh #4
Chapter 1: sorryyy!!~
chapter 2 ?
I will continue later. I'm sorry if this is not the best fanfics that you expect. This is my first fanfics. you can comment to improve my mistake in writing this story. ^^
izhzhrh #5
sorry! I had to write a description only because I can not use the laptop in a long time. I will continue my story, if I have time. I promise I will write this story in full.