Prologue

Mad(e) in Love
Please Subscribe to read the full chapter

 

Teriakan yang gemuruh dan bernafsu diberikan sebaik sahaja 2 orang penari tiang muncul di atas pentas dan memulakan tugas mereka dengan menyajikan tarian yang memberangsangkan kepada ahli-ahli syurga ciptaan manusia itu. 

Beratus-ratus,bukan. Beribu-ribu wang ringgit dibuang sebegitu sahaja, semuanya untuk menarik perhatian penari yang berjantinakan lelaki itu.

Tiang besi yang berdiri tegak ditengah pentas digunakan sebaik mungkin untuk menghiburkan pelanggan yang sanggup menghabiskan gaji mereka yang tidak seberapa itu hanya untuk mendapatkan sesuatu yang enak untuk malam itu. 

Kedua-dua penari itu mula bergerak ke hujung pentas dan mengoyangkan anggota badan masing-masing dan dengan mudahnya menggoda penonton untuk dijadikan teman sekatil mereka dengan bayaran yang menguntungkan. Penari berambut jingga yang hanya mengenakan spandex berwarna hitam sehingga menampakan bentuk pinggulnya mula mengimbas setiap wajah dan wang yang dilemparkan kepada dia. Semakin banyak jumlah yang dilontarkan, semakin kebawah kain yang menutup bahagian peribadinya itu. 

Wajah yang ditunjukkan mampu untuk memberangsangkan sesiapa sahaja terutama sekali binatang-bintang yang berduit itu. 

Lampu berwrna-warni yang malap dan bunyi muzik yang membingitkan serta abu alkohol dan rokok yang bercampur bau memudahkan kerja penari jingga itu atau nama betulnya Park Jimin untuk memukau lelaki-lelaki tua dibawah pentas itu untuk mengeluarkan dompet mereka dan memberikan segala benda berharga yang mereka ada pada masa itu.

Apa yang diperlukan hanyalah kenyitan mata yang nakal, sedikit jilatan di bibir dan gerakan yang seksi serta interaksi yang spontan mampu membuatkan kaum adam menjadi tidak terkawal dan dikawal oleh nafsu syaitan sepenuhnya.

   " Siapa ? " Kim Jongin, teman sepentas Jimin bertanyakan kepada penari jingga itu tentang pilihannya apabila mereka berdua bersama-sama menggeselkan tubuh mereka pada tiang besi yang sejuk beku itu.

   " Rambut pink. " Balas Jimin sambil mengerling ke arah salah seorang penonton yang paling menonjol sekali dengan rambutnya yang berwarna merah jambu.

Lelaki yang mungkin dalam lingkungan 20-an itu hanya menjadi penonton tidak berbayar. Tidak sekali pun dia melemparkan duit ke atas pentas dan itulah yang membuatkan Jimin tertarik pada aura karisma yang dikeluarkan oleh lelaki misteri itu. Matanya yang tajam dan dihiasi dengan eyeliner nipis membuatkaan Omega dalam dirinya bergelora. Minta untuk dipegang dan dibelai.

   " Engkau ? " Giliran rambut jingga bertanya kepada si rambut hitam lekat yang memberikan jawapan dengan mencium salah seorang penonton yang kelihatan amat innocent dengan telinga capangnya dan terkejut dengan tindakan Jongin yang liar. Tetapi tidak lama kerana lelaki itu membalas ciuman penari bogel itu dengan rakus.

Jimin yang menjadi pemerhati tersenyum sinis melihat teman Omeganya itu dibawa pergi oleh lelaki Alpha dengan ketinggian 187 cm itu. Persembahan yang mula tiba ke penghujungnya membuatkan Jimin melangkah berani menuruni pentas dan menghampiri sasarannya yang sedang khusyuk menelan Vodka buat kali yang ke-5. 

Pembayar yang lain mendengus hampa apabila Omega itu dengan selambanya duduk di atas paha dan memeluk leher yang diyakini berstatuskan Alpha itu dan mula merapatkan tubuh dan wajah mereka. Cawan yang berada dalam gengaman dilepaskan sambil membalas pandangan penari berambut jingga itu.

   " Engkau nak apa ? " Suara alpha tidak dikenali itu telah menyebabkan Jimin lemah longlai dan mula mengerakkan pinggulnya kedepan dan kebelakang sehingga menghasilkan geseran yang menyebabkan alat sulit mereka berdua tegang dan diminta untuk dilepaksan.

   " me now ."

   " Tak nak ! Jungkook nak ikut hyung. Noooo ! " 

Didepan pintu masuk universiti berprstij, Jungkook merengek sambil memeluk pinggang erat abangnya yang akan menyambungkan pelajaran di Pusan National University. Encik dan Puan Jeon mengeluh penat memerhatikan anak mereka yang bongsu itu tidak mahu melepaskan abangnya, Jeon Junghyun dari berlalu ke pusat pendaftaran dan memulakan hidupnya sebagai seorang yang berdikari.

Junghyun cuba memisahkan pelukan Jungkook dari pinggang dia yang mula terasa kebas malangnya tidak berhasil. Remaja 14 tahun itu masih setia membenamkan mukanya di dada abang kesayangannya itu. Jungkook langsung tidak mempedulikan keluarga-keluarga sekeliling yang sibuk mentertawakan dia. Bukan kerana mengejek tetapi kerana kecomelan Jungkook yang ha

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
nazifalamiya #1
It would b rlly great if u made an englush version of this??????????
nazifalamiya #2
Arrgh...i rlly want to read this. But its not in english ???
nanadjiyongie_01
#3
Chapter 5: waaa i miss you author ..and this beautiful story as well .. seriously rinduuuuuu! chapter ni best sangattt .. berfangirling over Jungkook and also Jimin fuhhh.. (and all the character punya development mmg best..tk sangka mingyu ngan minghao lol)
Yoongi comellll!!!! hahahaah Tae pun..
tkpe sbb lambat update...saya faham..saya still sudi nk baca ff ni
keep updating!!!!! hwaiting! //mini love selori//
Irakira
#4
Omeinya 2ming couple ☺
ibuky_
#5
can you make a English version please ??
baekhan_47 #6
Chapter 2: Ff authornim terboekk... Jarang dpt baca ff jikook dlm bm... Keep it up
prankster_07
#7
Chapter 4: Alahai jimin kahwin dgn yoongi? Tak sabar saya nak tahu apa yg berlaku slps ni.. update soon authornim!
nanadjiyongie_01
#8
Chapter 4: jimin and yoongi?? jungkook cane? Wae!! huhhuhuhuhu btw selamat hari raya authornim! keep updating
Irakira
#9
Kahwin ngan yoongi ? Jungkook macam mana pulak authornim !!
quinto
#10
Chapter 3: omg bestnya ;;