Bab 1

Our Fantasy..=)

Bab 1: Permulaan sebuah impian

Pada suatu pagi yang dingin, sekumpulan gadis masih nyenyak tidur.. Tetapi tidur mereka terganggu dengan jeritan seorang wanita..

“Girls, bangunla cepat dah pukul berapa ni?? Nanti lambat karang...” kata wanita tersebut kepada gadis-gadis yg masih enak diulit mimpi..

“Unni, nape bising-bising ni?? Malasla nak bangun...lgpon latihan hari ni kan start tengah hari...” kata salah seorang gadis tersebut..

“Eunchul!!! Kamu dahla ketua tp pemalas.. lupe ke hari ni ade ape???” tanya wanita tersebut kepada gadis yang bernama Eunchul tersebut...

“Alamak....!!!!!  unni, dh lmbt ni.... nape x kejut awl2??” tiba-tiba eunchul menjerit... jeritannya mengejutkan gadis-gadis yang lain..

“unni dah kejut banyak kali dah...kamu yg x nk bangun...dah bersiap cepat..unni tungu kt bawah..” kata wanita tersebut lalu beredar.

“Yes mam!! HOGI cepat siap...korang lupa ke ari ni kita kena jumpa dengan pengarah??” kata Eunchul separa menjerit sambil menarik mereka bangun dr katil masing-masing...

“OMG...!!TIDAK!!!!!” jerit kesemua ahli HOGI lalu turun dr katil masing-masing untuk bersiap...

Setelah mereka semua siap...mereka segera keluar dari dorm dan pergi ke van yg sedang menunggu mereka bersama wanita yg menjerit kepada mereka tadi...

“Unni, kita dah lmbt sgt ke??” tanya Eunchul kepada wanita tersebut..

“Sangat tu xdela...pengarah maybe faham kut....yela smlm kan kamu practice smpi tengah malam..” kata wanita tersebut untuk menenangkan mereka..

Selepas setengah jam, mereka sampai di SM Entertainment di mana kumpulan HOGI menjadi trainee...gadis-gadis tersebut bergegas ke bilik pengarah mereka di tingkat 3 bangunan tersebut..ketika ingin masuk ke dalam lif mereka terserempak dengan sunbae mereka iaitu BOA..lalu mereka menunduk hormat lalu terus msk ke dalam lif..

Setelah sampai di tingkat 3, mereka segera keluar daripada lif.. Sementara ahli HOGI bergerak ke pintu bilik pengarah, Kim Saira yang sedikit ketinggalan daripada members yang lain tiba-tiba berasa ingin ke tandas....Oleh sebab tidak sempat untuk memberitahu members yang lain, dia terus pergi ke tandas yg berdekatan...Sementara itu, ahli-ahli yang lain sedang menunggu kebenaran daripada pengarah mereka untuk masuk..

“Masuk..” kedengaran suara Lee Soo Man memberi mereka kebenaran untuk masuk..

Ahli-ahli HOGI segera masuk....

“ Seongsenim...jeongsahmnida...sebab lambat..” kata Goo Eunchul sebagai wakil ahli yang lain..Semua ahli HOGI hanya mampu tunduk menekur lantai..

“Gwenchana...kali ni saya maafkan..lain kali jangan buat lagi..nanti reputasi awk semua akan musnah kalau awak buat mcm ni apabila dah debut nanti..” kata Lee Soo Man..

“Deh...aigishimnida..” kata ahli HOGI..

“Eunchul, kenapa members awak ada 7?? Bknkah Hot Gimmick mempunyai 8 orang ahli??” tanya Lee Soo Man..

Ahli HOGI saling berpandangan..

“ Unni, Saira xde..” kata  Shin Mi Jun..

Dalam waktu yang sama...

“Alamak...!! aku dah lambat ni...perut ni buat hal ler plak...” rungut Saira sambil berlari dgn kasut tumit tingginya..

*pakkk*

“Aduh...sakitnya pinggang aku..x tengok ke orang kt dpn..mata letak kt mane..” marah Saira tanpa melihat siapa yang dilanggarnya..

“Bkn awak ke yang langgar saya?” kata orang tersebut..

“Aik...macam knl  jerk suara..” kata Saira dalam hati..perlahan-lahan Saira mengangkat muka untuk melihat siapa gerangannya..

“Donghae sunbae???” kata Saira terkejut...bertambah malu apabila terlihat Kyuhyun  dan Eunhyuk yang turut berada di situ dan tersengih ke arahnya...dahla dia br jd trainee..cari psl dengan sunbae lak 2...

“Mianhe sunbae-nim..” kata Saira menunduk..mukanya merah menahan malu..Saira cepat-cepat beredar dari situ...menuju ke bilik pengarah..

“Donghae-ah...siapa perempuan tu?? Jarang nampak kt sini...” tanya Eunhyuk kepada Donghae setelah Saira hilang daripada pandangan..

“Entah..maybe trainee kut..nanti tryla tanya  leeteuk hyung...diakan tahu benda-benda mcm ni..dahla jom jumpa members yang lain..berbulan x jumpa diaorg...” kata Donghae kepada dua org membersnya itu...Mereka baru sahaja pulang drpada promotion album SJ-M di China..

Kim Saira kini betul-betul berada di hadapan pintu bilik pengarah..ketika dia ingin mengetuk pintu bilik tersebut, tiba-tiba pintu itu dibuka daripada dalam.. 

“Saira, mana kau pergi td?? Dahla pengarah perasan ko xde..baru ingat nk cari ko tadi..” kata Kim Yuni kepada Saira di muka pintu...

“Yuni, kenapa tu??” tanya Lee Soo Man..

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Qee_Ha
#1
Hohoho! Daebak authornim!
Mimi_Saiful #2
Chapter 39: yahh !! malunye ~ my first kiss :* bru je stalk kibum tadi. haha :D
Mimi_Saiful #3
Chapter 36: Yah,ajumma ! Update quickly ~
zira_ira #4
Chapter 36: Ada apa dgn fon eunhyuk tu??? X sbr nak tau
kieym_kyunichkhun #5
yah, unni-ah, keep it up, nvr give up kay? we dongsaengs say gud luck to u! hwaiting! please check out mine too kay? ^_^
IkaXKai
#6
Wah,fanfic ni mmg best la=)
i love it^_^
KooJaehee
#7
new reader~
update please >.<
hwaithing!! :)
syazayu #8
pls update soon it's really a good story that i have ever read
LeCreepy_A
#9
wow..1st malay fic that i've found..daebak~^^
hehe~hwaiting author.^^