Love Me Right

Please Subscribe to read further chapters

Description

LOVE ME RIGHT

 

 

Mengisahkan kehidupan.., kehidupan ke? Okey kehidupan. Kehidupan idol-idol yang telah diarrange sesuka hati author dengan gadis-gadis pelik yang jarang dijumpai. Dah siapa suruh stuck dengan cerita ni, nasiblah. Agagagaga. Agak memeningkan, tengok description pun dah tahu. Rasanya author pun sama pening sampai ke watak dia tinggalkan kepeningan tu sehingga naik ke readers. Hope dienjoy-enjoykan cerita saya yang tak seberapa indah ni. Usah dirisau, tiada unsur beyunteyy disini kerana saiaa juga di bawah umur. Aceceee. Kata kata kesat tu ada, di beberapa watak yang memerlukan kata-kata sedemikian. Kalau tak sanggup baca, pejam mata sambil baca. Agagagagaga. Enjoy the story! Tengok description pun dah panjang, story mesti lagi panjang kan? Haa panjang lah jugak. Macam biasa, penuh kemerapuan. Diharap anda bersabar dengan kerenah saiaa. Eh silap, kerenah pelakon-pelakon saia yang selalu lari skrip. Egegege.

 

Foreword

 

 

Byun Baekhyun & Im Nara

 

Byun Baekhyun. Seorang idol yang cukup terkenal yang berasal dari kumpulan EXO. Namanya disebut oleh ramai gadis-gadis sunti yang tak habis-habis berangan mahu memilikinya. Seorang vocalist yang bermulut murai, becok, tempayan serta pasu dan sebagainya. Hidupnya yang terlalu focus pada kerjaya membuatkan tiada siapa yang pernah memiliki hatinya. Namun hatinya terpaut pada seorang gadis yang bergelar, isteri.

 

 

 

****

 

 

Do Kyungsoo & Han Minseul

 

 Do Kyungsoo, main vocalist dari EXO yang sentiasa pendiam, tak ambik tahu hal orang dan sebagainya berubah seratus peratus kehidupannya apabila bertemu dengan anak perempuan kawan ommanya, Han Minseul iaitu seorang gadis University yang berwatakan tomboy serta keras kepala. Setiap kali berjumpa mereka bergaduh dan bergaduh. Walaupun dua dua tak pernah mengalah, mereka tetap bersama. Walaupun kadang kadang ada juga Kyungsoo mengadakan konsert dengan muka pecah.

 

 

 

****

 

 

Park Chanyeol & Kwon Jiyeon

 

Park Chanyeol, rapper dari kumpulan EXO, salah seorang daripada kelima spy telah berjumpa tanpa sengaja dengan seorang gadis yang y serta mabuk pada waktu dia men'spy' si spy. Perjumpaan yang tidak sengaja itu menerbitkan rasa dendam pada diri Chanyeol. Lagi bertambah masalah bila gadis itu sentiasa memerlukan dirinya setiap kali mereka bertembung. Dua duanya degil dan tak makan saman. Si masochist dan si trouble maker.

 

 

 


 

A SEQUEL FROM :

 

POSTER CREDIT TO:

Comments

You must be logged in to comment
AQFXQX
#1
Chapter 1: baru first baca dah buat sis sengih dengan perangai baekhyun ni xD
SufiSuga83 #2
Chapter 68: Authornim.. Saya dh habis baca ff awak yg menarik n daebak.. Soalan? Saya tak tau nak tanya apa..hehe so sorry ok? And please jangan delete ..jebal..nanti saya boleh baca citer ni bnyk kali..saya suka citer awk yg panjang ni..best sangat..
chichisakura99 #3
Chapter 68: Omg!!!! Author mmg terbaik. Sampai sy pulak yg nk mimpi diorg jd real. Tp mmg lawak la citer ni. Sy selalu gelak guling2 hampir je nk jatuh katil sbb lawak diorg. Apa2 pon tahniah author sbb berjaya bt citer yg betul2 ohsem. I really like this story. Kipidup dongibup author-nim
sarahishk
#4
Jangan delete pls cerita ni. Nanti kalau rindu cerita ni boleh ulang baca balik huhu
sarahishk
#5
Chapter 66: Ya, saya juga sedih. Taknak cerita ni habis sampai bila bila. Nak cerita ni ada sampai baekchansoo ada cucu cicit hahahaha