Note

Past Bitter Memory
Please Subscribe to read the full chapter

Aisyy,tak boleh tahan dah ni. Ngantuknya ugh! Fikir Jiyeon setelah beberapa kali matanya terlelap.

Apa yang diajar oleh gurunya langsung dia tidak faham kerana terlalu mengantuk. Mana tidaknya,dia terpaksa pulang lewat dari kerjanya semalam kerana restorannya ditempah untuk jamuan makan malam. Lain pula bagi Kris,sekali sekala dia menjeling melihat keadaan Jiyeon. Dia bersimpati dengan keadaan Jiyeon kerana dia tahu Jiyeon penat bekerja. 

Nasib Jiyeon baik kerana gurunya tidak peduli jika pelajarnya tidur di dalam kelas kerana mereka tetap dapat melanjutkan pelajaran di universiti yang bagus dengan wang dan pangkat yang mereka ada. Hati Jiyeon menjerit keriangan sebaik sahaja loceng rehat berbunyi. Sebaik sahaja gurunya keluar dari kelas,Jiyeon terus meletakkan kepalanya di atas meja menghadap ke arah dinding untuk sambung tidur. 

Kris memandang Chanyeol dan Chen. Ternyata bukan Jiyeon sahaja burung hantu di dalam kelas itu,Chanyeol juga sedang lena dibuai mimpi sejak tadi dengan mendirikan buku teks di atas meja bagi menutup mukanya. Chen pula sedang bermain game di dalam telefonnya. Kris mengalih pandangannya ke arah Jiyeon. Tiba2 telefon Jiyeon yang berada di bawah meja bergetar. Tanpa melihat nama pemanggil Jiyeon terus menjawab panggilan tersebut dan meletakkan telefonnya di telinganya kerana dia sudah boleh mengagak siapa yang menghubunginya.

"Hmm.."gumam Jiyeon. Matanya masih lagi tertutup. 

"Noona eodiya?"soal Jae Hyun.

"Dalam kelas."

"Okey nanti Jae datang kelas noona."Hae Hyun terus mematikan panggilan. Jiyeon meletakkan semula telefon di bawah mejanya.

 

Suho dan Luhan merempuh masuk ke dalam kelas mereka.Para pelajar perempuan yang berada berdekatan dengan kelas tersebut sudah mula bising dan berbisik satu sama lain."Chanyeol-ah..wake up~~" Luhan meniup telinga Chanyeol.Suho hanya ketawa kecil melihat kelakuan mereka.Chanyeol menggeliat kegelian lalu mengankat kepalanya dengan perlahan. Matanya masih lagi separuh tertutup. 

"Rise and shine~" Sebaik sahaja Chanyeol terpandangnya. Berkerut dahi Chanyeol. Kemudian dia memandang Luhan dengan tajam.

"Yahhh!!"Jerit Chanyeol separuh mamai. Luhan,Chen dan Suho ketawa melihat gelagat Chanyeol. 

"Shh..." mereka semua memandang Kris. Kris menunjukkan ke arah Jiyeon yang sedang tidur.

"New student?"Soal Suho.

"Dia lah perempuan yang langgar Kris pagi tadi."Chen menjawab.

"Jinjja?"Bulat mata Luhan kerana terkejut. Dia sudah kelihatan seperti gembira sahaja.

"Khaja.Jom pergi makan."Ajak Chanyeol tidak sabar.

"Ehem.Korang pergi la makan.Aku ada kerja sikit."Mereka semua memandang Kris dengan pelik. Kris hanya buat selamba sahaja dan membelek nota yang dicatatnya sebentar tadi.

"O..key... Jom." Chanyeol cuba memecahkan suasana yang sepi itu. Kemudian mereka meninggalkan kelas dengan terpinga2.

"Aku a

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Qai_titan98
Hye guys!Korg mesti knl actor Jae Hyun kn?Dlm story ni sy just tukar nama family die jadi Park Jae Hyun.Jgn confuse plk.Jgn lupe komen tau! Anyeong~

Comments

You must be logged in to comment
Qai_titan98 #1
Chapter 4: Cuti sekolah dah hbs~ T^T Just short update. Ingat nak buat panjang sikit but tak sempat. Plus,fon sy rosak...berendam ngan saya masa mandi pantai.Hahahahahaha lmao T^T So sad... But idc hahaha. Just rse bosan je tkleh dengar lagu. Btw,jgn lupe komen ye. Thanks sume yg slalu komen n bg support kat saya. love u guys! Saranghaeyo! <3 ^^
parkyura98
#2
Chapter 3: Wah!!! best! update soon!!! kris baiikkkkk ><
intan_shaheera #3
Chapter 2: Best cerita nie..cepat update tak sabar menunggu sambungannya
parkyura98
#4
Chapter 2: Wahhhh!!! kris dh jumpe jiyeon! yeah!!! *melompat cam budak kecil* XD
parkyura98
#5
Chapter 1: Wow! best citer ni..update secepat mungkin. ^^