Pulau Jeju

Description

Akibat satu kejadian, Lee Sung Gi terpaksa pergi meninggalkan Park Shin Hye sendirian. Tanpa dirancang, mereka bertemu semula di suatu tempat. Cinta mereka mula berputik kembali. Tiba2 muncullah Lee Min Ho yang menagih kasih Park Shin Hye dan Song Ji Hyo yang sanggup melakukan apa2 sahaja demi Lee Sung Gi. Apakah yang bakal berlaku? Bolehkah mereka bersatu kembali?

Foreword

3 tahun kemudian...

"Nah ambil ni!" Park Shin Hye membaling seketul salji ke arah lelaki itu. Lelaki itu cuba mengelak tetapi akhirnya terkena juga. Park Shin Hye ketawa mengekek. Tak lama kemudian, dia juga telah terkena seketul salji yang dibaling oleh lelaki itu.

"Hei... Mana aci." Park Shin Hye memuncungkan mulutnya tanda marah. Tangannya pula disilangkan dan dirapatkan ke badan. Lelaki itu menggelengkan kepalanya melihatkan perlakuan manja Park Shin Hye itu.

Lelaki itu mendekatinya lalu mengangkat muka Park Shin Hye perlahan-lahan. Park Shin Hye kaku.

Cup! Satu kucupan hinggap di bibirnya. Lelaki itu tersenyum memandangnya. Park Shin Hye tergamam. Dan tanpa sedar dia juga turut membalas kucupan itu.........

 

Hehe.. ni cerita pertama saya buat dekat ff ni. Ok.. cerita ni saya dapat idea drp cerita sedara saya; mcm mna dia boleh jumpa dengan suaminya. Hohoho.. tapi telah diubah suai. Hopefuly korg sukalah c:

Comments

You must be logged in to comment
stephanie1138 #1
Saya yakin jln cite ni dari awal smpai habis konpem terbaik tapi klau ji hyo jadi heroin lagi lah best.
venessa #2
update soon>_<