perjumpaan pertama kita.

*THE PERFECTION OF OUR LOVE * 우리의 사랑 의 완성*(malay)

BILIK MESYUARAT-2.30PETANG


 

"mana diorang ni...dah nak cair make-up ni"kata jessica

"kejap lagi sampai la tu...ala sabar la.."kata taeyeon

"diorang dalam perjalanan la tu..YG ent. dari sini agak jauh..sabarlah wahai ice princess.."kata yuri lalu menghadiahkan eyesmile kepada jessica yang telah lama memuncungkan mulutnya.

"heol~ kalau dah jadi frozen princess dah lama mereka beku"kata jessica sambil melakukan lagak untuk membekukan bigbang.

yuri dan taeyeon hanya ketawakan jessica kerana sifatnya yang kurang sabar dapat menampilkan kecomelannya yang tersendiri.jessica mengeluarkan telefon bimbitnya lalu mengambil beberapa keping gambar menggunakan kamera hadapan..jessica mengupdatekan akaun weibonya untuk hari ini.

  • tired of waiting... >.<

sepuluh minit kemudian, Bigbang menuju ke bilik dimana yuri taeyeon dan jessica berada...

"hyung! kita akan berjumpa dengan ahli kumpulan sonyusidae.."kata seungri yang sedang mengelabah..

"kami tahu!!"kata GD dan taeyang serentak malas untuk menjawab soalan maknae yang panjang lebar sejak dari dalam perjalanan mereka tadi.

"mereka tu...arghhh!! payahla...macam mana kita nak mulakan perbualan kita? agak-agak siapa yang terlibat hah? ottokae?"tanya seungri kepada hyungnya yang sedang mencari bilik yang mereka tujui.

namun tiada sebarang jawapan yang keluar dari mulut hyungnya...seungri tidak mengharapkan balasan dari soalannya...dia kemudian meneruskan perjalanannya sambil praktis untuk memperkenalkan dirinya...taeyang dan GD tidak berasa gentar langsung kerana mereka sudah mempunyai banyak pengalaman bertemu dengan ramai artis-artis yang terkenal...kemudian mereka bertiga menjumpai pintu yang tertulis "bilik mesyuarat"..tetapi mereka teragak-agak untuk membukanya apabila terdengar suara wanita yang sedang ketawa...

"heol! ketawa mereka pun sudah menakutkan saya"kata seungri sambil memandang hyungnya yang sebentar tadi tidak rasa gementar tetapi telah betukar menjadi sebaliknya..taeyang dan GD saling berpandangan..

kemudian manager bigbang mendekati taeyang gd dan seungri yang masih tercegat dihadapan pintu..tanpa berfikiran panjang manager hyung masuk kemudian disusuli dengan mereka bertiga...bunyi bising yang dihasilkan oleh engsel pintu memberhentikan perbualan jessica taeyeon dan yuri yang sedang rancak berbual..apabila mereka bertiga terlihat bigbang masuk kedalam bilik tersebut, mereka cepat-cepat berdiri tanda hormat mereka kepada bigbang..

"kamu semua boleh berkenalan dahulu, saya ada perkara yang mahu dibincangkan bersama manager"kata manager bigbang lalu melangkah keluar bersama manager snsd ke bilik pengurus SM ent.

keadaan agak tegang pada mulanya..kemudian gd memulakan perbualan mereka.

"saya rasa kami patut memperkenalkan diri kami...annyeong! saya gd ketua dan rapper dalam bigbang"kata gd kemudian menjeling kearah taeyang tanda taeyang perlu meneruskannya..

"ah..annyeonghasaeyo nama saya......taeyang! saya vokalist dalam bigbang"kata taeyang yang agak tergagap.

"annyeonghasaeyo... nama saya seungri..selamat berkenalan.."kata seungri

bigbang memperkenalkan diri mereka dahulu walaupun mereka telah mengenali satu sama lain.mereka saling membalas tundukan yang diberikan tanda hormat.kemudian taeyeon meneruskan sesi pengenalan mereka kemudian jessica dan yuri menyusuli taeyeon.

"nae..annyeonhasaeyo taeyeon imnida..."taeyeon memperkenalkan dirinya.

"annyeonghasaeyo jessica imnida.."kata jessica

"ni ice princess kan??"kata gd yang ingin menunjukkan kemesraan..

"ah!! nae.."jawab jessica sambil ketawa kecil..

"ok next!!"kata gd lagi

"annyeonghasaeyo yuri imnida..."kata yuri

"awak bertiga sama umur kan?"tanya taeyang tanpa segan..

"nae..."jawab yuri jessica dan taeyeon serentak..

"awak bertiga nampak tak selesa dengan kami saja"tanya gd yang risau tentang keselesaan antara bigbang dan mereka..

"anya!!"tangkas taeyeon menjawab soalan yang ditanya oleh gd..

"kami cuma tak biasa dengan kamu bertiga..inikan perjumpaan pertama kita.."tambah jessica

"arghh..kalau macam tu eloklah kalau kita boleh jadi lebih rapatkan"tambah seungri yang sudah lama mendiamkan diri...

keadaan menjadi lebih rancak pada waktu tersebut...sambil menunggu manager mereka kembali,mereka banyak berkongsi tentang masing-masing..bigbang yang pada mulanya agak takut pada snsd yang mempunyai tarikan mereka tersendiri kini tidak lagi kerana mereka telah rapat..dan mereka juga mengharapkan mereka menjadi lebih rapat daripada biasa...mereka masih menunggu kepulangan manager mereka kerana mereka tidak tahu apa yang akan berlaku sebenarnya......

 

 

 

 

 


 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Yanseob_YS
#1
Chapter 2: eh? dah habiskah crita ni?