My Destiny

Description

Min Eun Ri seorang remaja yang popular di sekolah kerana dia nemiliki rupa paras yang cantik serta pandai tetapi tiada siapa yang ingin berani mendekatinya kerana dia seorang yang dingin. Dia tidak mempunyai kawan kerana sikapnya yang dingin dan suka menyendiri.Bagi Eun Ri,setiap hari yang dijalaninya tidak membawa sebarang erti kepadanya.Dia bagaikan patung yang hidup tapi tidak mempunyai perasaan.

Di Seoul Performing Arts High School(SOPA),tempat di mana Eun Ri belajar.Di sana juga terdapat sekumpulan boys group yang dikenali sebagai Bangtan Sonyeondan.Walaupun mereka sudah debut tetapi mereka masih muda so belum lagi tamat persekolahan.Oleh itu,mereka terpaksalah blajar di SOPA. Bangtan Sonyeondan,terdiri daripada 7 orang iatu Jin,Suga,Jimin, J-hope,Rapmonster,V dan Jungkook.Mereka sangat poular dan sentiasa menjadi perhatian di kalangan pelajar di sekolah itu. Semua pelajar perempuan terpikat dengan muka mereka yang handsome tu.

Foreword

Kehidupan tak seindah yang kita harapkan,bukanlah seperti kisah dongeng yang penamatnya diakhiri dengan kebahagian.Tetapi kehidupan ialah realiti yang penuh dengan kesedihan dan penderitaan.Setiap manusia  mempunyai kisahnya yang tersendiri.Bagi Min Eun Ri,kehidupan yang dijalani hanya sebuah perjalanan yang harus dilalui kerana ia masih lagi hidup,bukan sebuah kehidupan yang harus dilalui kerana mempunyai harapan,   semangat,cita-cita untuk meneruskan kehidupan.

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet