my heart always choice you

Description

dapatkah kyuhyun mencuri hati yunra yg keras seperti dinding ?? berjayakah cita-cita ailee untuk mendapat hati jejaka idamannya yg disukainya dari dulu ?? mampukah harapan yg donghae yg tidak masuk akal itu dicapai ?? semua persoalan ini bakal dijawab di setiap chapter yg bakal author-nim ciptakan.

 

Foreword

 

Yunra.gadis yg kadang2 matang kadang2 childish.senyumannya yg mampu menarik perhatian ramai pemuda walaupun sebenarnya dia tidak ada hati hendak berbuat begitu.tetapi ! dia tidak pernah bercinta atau dilamun cinta.seorang yg sangat degil dan selalu mem-prank org.musuh sehidupnya ialah kyuhyun.

-cho kyuhyun

Kyuhyun.seorang yg keras kepala dan king sharp tounge.kadang2 mukanya yg seperti baby boleh menarik hati cikgu,makcik dan isteri ! hatinya teramat beku seperti ais.dia tidak pernah bercinta gara-gara tragedy yg membawa padah 5 tahun lepas.kadang-kadang hatinya tertarik kepada wajah comel yunra.

-ailee

rakan baik yunra.selalu meminjam barang kepada yunra.crushnya adalah donghae,abang yunra.mangsa yg selalu dikacau atau di prank oleh yunra.

-lee donghae

donghae.abang kepada yunra.terlalu sayangkan adiknya yg sorang tu.berharap yg suatu hari nanti yunra akan berkahwin dengan lelaki yg paling dibenci oleh yunra sendiri di dunia.

 

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet