Bab 2- Happen Ending

Ombak Wanis (Malay comedy)

       Jung Kook berjalan-jalan di tepi pantai. Tiba-tiba dia tergelincir lalu tertiarap. Jung Kook termakan pasir lalu ditelannya pasir sehingga kenyang sambil berfikir tentang masa hadapan. And then Jung Kook berkata, "Rasa macam kari~~".

      J-Hope pun datang dan menendang Jung Kook ke dalam laut. Tiba-tiba J-Hope mula menari lagu "Touch My Body". Ji Min pun join. Seulgi ternampak perbuatan mereka lalu melaporkan kepada pihak atasan. Mereka pun terku**l dan tercir*t lalu ketawa sambil berkata, "Ketiak kau bau masam!!". "Kau pun sama!!" jawab Ji Min.

     Tiba-tiba Jung Kook datang dan bertanya. "Password Wi-Fi apa??". "Kepala kau berkurap", jawab Jin.  Jin tak puas hati lalu mula menari dangdut.

     Wanie (watak baru) pun datang sebagai heroin tanpa berkata apa-apa (tiba2). Pada waktu itu, Tae Hyung ternampak Wanis. Tae Hyung pun berkata, " Awat lari laju sangattt. Eh! Bukan kau ke yang dekat tandas haritu??!!!". Wanis tiba-tiba mula menari ballet. Wanis pun berkata kepada Tae Hyung. "You dah kongsi tandas dengan I buat-buat tak tahu pulakk".

     Tanpa disedari, tarian Wanis dilihat oleh Jung Kook lalu Jung Kook pun meminta Wanis untuk mengajarnya. Tae Hyung tersipu malu lalu mula menari lagu "Oppa Gangnam Style".

      Rap Mon tiba-tiba datang dan berbisik dekat telinga Wanis dan bertanya. "Eh Wanis. Kau kenal ke mamat serong ni??". Tae Hyung yang ternampak Wanis bersama Rap Mon terus menarik Wanis bersamanya tetapi tiba-tiba melepaskan Wanis dan mengejar Huda (watak baru). Huda lari ke Chan Yeol.

     Wanie pula pergi ke Korea untuk melarikan member-member yang lain dan membawa pulang mereka ke Malaysia.

     Akhirnya, Tae Hyung pulang ke pangkuan Wanis dan hanya Wanie sahaja yang hidup sebagai seorang penganggur...... (tiba2 hahahaha)

 

                                                                                         --TAMAT--

  

 

 

           P/S: Cerita ini hanyalah rekaaan sebodoh-bodoh ahli W.W.H.A.A.T melalui Whats App dalam keadaan yang kelam kabut dan amat random. (hahahaha). Cerita ini tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang sudah mati. Cerita ini hanyalah rekaan yang tidak akan menjadi kenyataan :D

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
young_girl
#1
Chapter 2: merapu betul wahahah lawaknye xD
qnana19 #2
Chapter 2: lolllll troll