Episod 6 : Studio menari

Rain Sound [HIATUS]
Please Subscribe to read the full chapter

     " Wah...eomma, cantiknya studio ni! Besar dan kemas!" jerit Ina penuh teruja dan rasa gembira melihat studio yang akan digunanya itu. Puan Clara tersenyum senang hati.

     " Mulai hari ini, studio ini dibawah nama eomma jadi Ina gunalah sepuas hati atau bila-bila saja Ina suka. Ini kunci penduanya. Mana tahu, Ina perlukan privacy," ujar Puan Clara sambil menghulurkan sebatang kunci kepada Ina. Ina dengan senang hatinya menyambut kunci tersebut dari tangan ibunya.

     " Ina rehatlah kat sini dulu. Eomma tahu Ina letih balik sekolah. Eomma pergi siapkan kerja eomma dulu. Jaga diri, tau," pesan Puan Clara dengan senyuman kemudian dia berlalu pergi ke pejabatnya, meninggalkan Ina seorang diri di studio tersebut. Ina pula masih ralit dengan rasa kagum dan gembiranya. Akhirnya dia ada bilik menari sendiri! Bestnya!

____________________________________________________

Masa sudah menunjukkan jam pukul 7:45 malam. Hampir kesemua pekerja di syarikat tersebut sudah balik kecuali mereka yang bekerja syif malam. Puan Clara akan balik hanya pada pukul 9 malam jadi sementara menunggu ibunya, Ina menghabiskan masanya di bilik menari. Muzik dipasang dan Ina mulai menari bagai berada di dunia sendiri. Dia berasa gembira dan puas hati. Sudah lama dia tidak menari dengan begitu bebas. Tanpa dia sedari, pintu bilik tersebut terkuak sedikit kerana tidak ditutup rapat sebelumnya. Jadi, muzik yang dipasang turut boleh didengari dari luar. Kebetulan, seseorang yanh baru sahaja ingin balik terdengar muzik kuat dari bilik tersebut.

     " Siapa yang berlatih menari hari ni? Nak kata Secret sunbae, mereka kan kat Sydney sekarang. Nak kata BAP, takkan

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
m_nanakim
LAPTOP ROSAKKKKK ㅠㅠㅠㅠㅠ

Comments

You must be logged in to comment
hanazraf95 #1
Chapter 13: update soon authornim~~ sedih btol story niyh..tpy best sgt !!