Episod 14 : Dendam seorang ibu

Rain Sound [HIATUS]
Please Subscribe to read the full chapter

     "TAEKHO JANTAN TAK GUNA!!!" Jerit Puan Clara lantang di kaki tangga rumah Encik Kim yang 'baru', mengejutkan Alestor. Tidak pernah dia melihat Puan Clara berang sebegini. Tidak lama kemudian, muncul kelibat Encik Kim, Puan Christine dan Seryeon di muka pintu rumah. Tidak ingin membuang masa, Puan Clara terus meluru menaiki tangga ke arah Encik Kim dengan sebatang kayu yang entah bila diambilnya tanpa pengetahuan Alestor. Terkejut anak muda itu melihat tindakannya.

     "Ajumeoni!!" Panggil Alestor kuat namun Puan Clara sudah bertekad. Encik Kim yang tergamam tidak sempat mengelak apabila kayu yang dipegang oleh Puan Clara dihayunkan tepat ke kakinya. Pukulan kuat Puan Clara menyebabkan Encik Kim jatuh dan berguling terus hingga ke kaki tangga! Puan Christine dan Seryeon sudah terjerit. Tanpa belas kasihan, Puan Clara mendapatkan Encik Kim yang masih tidak mampu hendak berdiri semula dan terus-terusan memukulnya sehinggalah bekas suaminya itu pengsan! Alestor ternganga. Dia hendak menghalang tadi namun libasan kayu Puan Clara merisaukannya. Takut terkena diri dia pula. Puan Clara yang termengah-mengah kelihatan puas.

     "Al, tolong saya papah Taekho ke dalam kereta dan tunggu kat sana. Nanti kita bawa dia ke balai polis. Perempuan berdua ni biar saya yang urus. Nanti saya akan menyusul kamu," arah Puan Clara tegas disambut dengan anggukan patuh daripada Alestor. Puan Christine dan Seryeon yang berpelukan tidak berani hendak bergerak.

     "Clara,

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
m_nanakim
LAPTOP ROSAKKKKK ㅠㅠㅠㅠㅠ

Comments

You must be logged in to comment
hanazraf95 #1
Chapter 13: update soon authornim~~ sedih btol story niyh..tpy best sgt !!