Satu permulaan

War between the clan

Di sebuah hutan rimba yang tidak pernah di jelajah oleh manusia tidak mengetahui bahawa ada kehidupan lain berada di situ. Di mana mereka tidak akan terjangka. 6 ekor serigala memerhatikan mahluk-makhluk berdarah sejuk dengan pandangan benci. Serigala yang berwarna putih bak salju menderam sesuatu pada temannya.

 

images?q=tbn:ANd9GcR8nYaDho7Kszx07USqzsZ

 

Pertarungan diantara serigala dan makhluk berdarah sejuk tidak akan pernah terhenti. Pertarungan diantara 2 puak itu tidak akan pernah terlerai semenjak turun termurun lagi. Dan ternyata pertarungan itu tidak akan pernah berhenti. 

 

 

Seorang daripada makhluk berdarah sejuk menggunakan kuasanya lalu mewujudkan halusinasi supaya dapat mengelirukan kawanan serigala tersebut.

 

Kyungsoo, are you okay

 

Saya okay, SuHo hyung belakang kamu...Serigala berwarna putih itu melibaskan ekornya membuatkan makhluk itu terpelanting jauh. 

 

Hyung, nampaknya mereka berenam mempunyai kuasa tidak seperti makhluk berdarah sejuk yang lain. Beritahu SeHun yang melawan makhluk berdarah sejuk yang berambut merah menyala.

 

 

DongWoo menggunakan kuasanya  membuatkan SeHun cuba mengelakkan daripada terbakar. DongWoo tersenyum sinis apabila seekor daripada serigala tersebut tercedera apabila Hoya menggunakan kuasa anginnya.

 

I hate their power... marah Kai apabila tubuhnya terkena pokok.

 

Keenam makhluk berdarah sejuk mulai kepenatan apabila tidak berhenti bertarung dengan kawanan serigala.

 

Serigala berwarna hitam berhasil menggigit seorang daripada makhluk berdarah sejuk. Melihatkan ketua mereka yang cedera teruk, DongWoo menggunakan kuasanya dan membuatkan serigala tersebut  menjerit apabila api mengenai tubuhnya.

 

We should retreat... bisik daripada mereka. kemudian laju sahaja keenam mereka berlari. Kawanan serigala tersebut mengejar mereka yang semakin menghilang. " Hyung, use your power" ujar salah seorang daripada mereka.

 

" Right on the spot."  

 

BAM

 

Keenam-enam serigala tersebut terpelanting jauh apabila munculnya satu tornado lalu mengenai mereka.

 


 

"WHAT??????" jerit seorang pemuda apabila melihatkan kedua dongsaengnya yang menundukkan kepalanya setelah memberitahu bahawa HaNeul berhasil meloloskan diri daripada mereka.

 

"JONGUP, ZELO. I WANNA BOTH OF YOU FIND HER OR NOT BOTH OF YOU WILL FACE THE SEQUENCE" jerit lelaki itu.

 

" YongGuk hyung," muncul YoungJae lalu membisikkan sesuatu pada telinganya." Baiklah, sekejap lagi hyung akan ke sana." beritahu YongGuk terhadap YoungJae. Kemudian matanya memandang ke arah kedua dongsaengnya. "Find her." lantas dia pergi dari situ di ekori dengan YoungJae.

 

JongUp dan Zelo mengeluh apabila melihatkan YongGuk yang tiada." Otteke, kalau kita masih tak jumpa HaNeul noona, mati kita." Kedua mereka saling berpandangan satu sama lain dengan muka mencuka.

 

" Aishhh.....Macam mana kita boleh terkena sihir itu..." tanya JongUp pada Zelo tetapi dia hanya menjungkit bahunya tanda tidak tahu.

 

" Why both of you still at here???? Shouldn't you're guys find HaNeul noona??" 

 

" Hyung, tolong kami berdua...." rayu Zelo apabila melihatkan DaeHyun yang sedang menikmati cheesecakenya. DaeHyun hanya tersenyum lalu pergi membiarkan kedua maknae tersebut termangu.

 


 

HaNeul tersenyum riang melihatkan bangunan tinggi yang tidak pernah dia lihat selama ini. Semuanya terasa asing pada dirinya. Tidak pernah dia menjejakkan kaki di situ. Selama ini dia hanya berada di rumah agam yang dia tinggal semenjak dirinya kecil lagi. Dia melihatkan manusia yang berpusu-pusu untuk menuju ke destinasi masing-masing. 

 

HaNeul memasuki mall dan matanya membulat besar melihatkan keluasan mall tersebut. Dia sibuk memerhatikan setiap inci mall tidak perasankan ada seorang pelanggan lelaki memerhatikannya. " Hi girl....are you alone.." datang seorang pemuda yang mendekatinya.

 

Dia memandang lelaki itu lalu pergi meninggalkan pemuda itu. " Hey girl....Don't you know who I am???" marah pemuda itu apabila HaNeul tidak mempedulikannya. Mata gadis itu memandang tajam ke arah pemuda itu membuatkan dia takut lantas terburu-buru pergi.

 

Dia terasa seperti sang burung yang berhasil lepas dari sangkar. HaNeul berjalan-jalan di sekitar bandar dan kadang kala dia berhenti seketika untuk melihat sekumpulan remaja yang menari di tepi jalan raya. Dia benar-benar gembira pabila dapat meloloskan diri daripada JongUp dan Zelo. Bukan senang untuk dia melepaskan diri dan biarlah dia menikmati masa-masa ini dengan berjalan-jalan di sekitar Seoul.

 

Pasti mereka berdua di marahi oleh YongGuk oppa......Mianhei dongsaeng-ah tapi noona ingin bebas untuk seketika...

 

FLASHBACK

 

HaNeul berpaling ke belakang dan melihatkan JongUp dan Zelo yang kepenatan. " Noona, kamu tau tak dari tadi kami berdua berlari mencari noona." suara JongUp mulai meninggi. Zelo melihatkan mata HaNeul yang memandang tajam ke arah JongUp. 

 

Oh uh....

 

Are you don't " kedengaran tajam suara gadis itu membuatkan JongUp baru tersedar. Mata HaNeul memandang ke arah mereka berdua dan kedua mereka bagaikan tenggelam dengan pandangan mata gadis itu.

 

" Kalian berdua pulang sekarang...Noona akan pulang sebelum petang, kamu faham." kedua mereka mengangguk. HaNeul tersenyum puas melihatkan kedua mereka mulai pergi. 

 

Thank god, I learning this spell before escaped........

 


 

SungGyu terpisah daripada temannya lantas dia berjalan kaki untuk menuju ke Mansionnya. Darah tidak berhenti mengalir dari lengannya. Tubuhnya terasa lemah di sebabkan pertarungan diantara mereka dengan serigala sebentar tadi. Seekor serigala berwarna hitam berhasil mengigit lengannya.

 

Dia berjalan terhuyung-hayang dan pandangannya mulai kabur. Crap....I need blood right now.. Matanya mulai bertukar kepada warna merah pekat apabila SungGyu dapat merasakan kehadiran sesuatu ataupun seseorang. Dan di kejauhan matanya melihatkan seorang gadis yang sedang menutup kedua belah matanya.

 

NO.......

 

Yes SungGyu, bite her dan puaskan dahagamu itu....

 

Tidak, aku tidak ingin menyakiti gadis itu...

 

Pedulikan semua itu, Kau masih tetap manusia berdarah sejuk dan sekarang ini kau ingin menolak makanan yang berada di depan kau... SungGyu mengeleng kepalanya apabila dia bertarung dengan mindanya.

 

You're soo pathetic... kedengaran suara di mindanya itu yang sedang mengejeknya.

 

Dia memandang gadis itu, terasa ada sesuatu yang menghalangnya namun bau darah gadis tersebut seolah-olah menyerunya memanggil namanya membuatkan dia menjilat bibirnya dan apabila mata gadis itu memandangnya, SungGyu terus berada di hadapan gadis itu membuatkan gadis tersebut terkejut.

 

Terus sahaja dia membenamkan taringnya pada batang leher gadis itu. Menghirup darah gadis itu yang terasa enak. Gadis itu cuba untuk lolos namun pegangannya terlalu kuat..

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Taeyeon_ssJH
#1
Daebak!!!!
KUROBARAHIME
#2
Chapter 17: AWWW,YONGGUK MEMANG SWEET!
THANKS FOR THE UPDATE!
KUROBARAHIME
#3
Chapter 16: FINALLY AN UPDATE!
KUROBARAHIME
#4
Chapter 15: SIAPA PEMUDA TU?
KUROBARAHIME
#5
Chapter 13: B.A.P OPPAS DON'T BE SAD!
KUROBARAHIME
#6
Chapter 12: THANKS FOR THE UPDATE!
KUROBARAHIME
#7
Chapter 11: MAKHLUK BAWAH TANAH TU SYAITAN KE?
LovelyPurple96
#8
Chapter 11: jalan cter yg penuh misteri dan membuatkan sye berdebarr-debar utk membaca
bab yg sterusnya...
update soon.....
kirah99
#9
Chapter 10: klw boleh, tolong update cpat2 sbab saya sudah x sbar mau baca chapter 11.. haha