Unbelievable Love

Description


Kim Jongin dan Son Naeun telah dipaksa berkahwin. Hal ini kerana persahabatan yang sudah lama terjalin antara kedua dua ibu bapa mereka. Melalui perkahwinan ini juga, syarikat milik Encik Kim dan Encik Son akan berkembang lagi. Tanpa mereka sedari, perbuatan mereka telah menyakiti hati Kai dan Naeun.

Kai merupakan ahli kumpulan Exo K yang terkenal di Gangnam College. Kekayaan ibu bapanya menjadi perhatian pelajar perempuan di Kolej nya. Merupakan pelajar yang terkenal dengan kenakalannya. Dikenali sebagai 'playboy' yang agak 'pro.' Ketua kelab bola sepak. Seorang yang degil. Anak tunggal keluarga Kim.

Naeun pula ialah pelajar kolej yang biasa. Suka membaca dan bukan jenis sosial seperti Kai. Disenangi pelajar kolej namun sering dibuli. Menyukai Kai dan salah seorang peminat Exo K dalam diam. Penuh dengan lemah lembut dan sopan. Juga seperti Kai, dia juga anak tunggal keluarga Son. Bersahabat baik dengan Chorong.





"Son Naeun, jangan pernah berharap yang aku ni akan jatuh cinta kat kau. I'll never, if I'm falling in love with you.. It is called DOOMSDAY." -kai-

"Saya tau awak takkan suka saya. Tapi, saya dah lama jatuh cinta dekat awak. I'll love you forever.. I'll wait for you.." -naeun-

 

Foreword

Cast :


Kai




Naeun




Chorong




Exo K 


 

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet