Jeongshin Highschool 1990

The Cursed Pavement
-1990/06/30-  
 
 
 
 
              Hakyeon berlari sepantas mungkin ke sekolahnya yang terletak di belakang rumahnya. Seperti biasa dia terbangun lambat. Smpai je die kt sekolh,loceng pon bunyi "Fuh,nasib sempt" kata Hakyeon. Hakyeon pun jln menuju kelasnya dan ternmpk kekasihnya bersama Jin berdiri di luar kelas, dia pun pergi kepadanya. GF Hakyeon,Jin pun memarahi Hakyeon kerana datang lambat. Mereka telah janji untuk belajar bersama-sama pagi tadi untuk ulang kaji kerana hari ini telah mulanya peperiksaan. Hakyeon pun tidak berkata apa-apa lalu masok ke kelas dan duduk di tempatnya. Cikgu pun masok ke kelas lalu memberi semue org kertas ujian. Setelah Hakyeon mendapat kertas ujian, dia hanya memandang kertas tersedut lalu mengeluh. 
 
 
 
 
-1990/07/01-
 
 
 
 
           Keputusan pun telah diumumkan, cikgu memberi semue org kertas ujian mereka. Hakyeon gagal. lagi. Setelah melihat keputusannya, Hakyeon hanya menyimpan kertas ujiannya ke dalam beg lalu meletakkn kepalanya di atas meja. 
 
 
 
 
               GF Hakyeon pun terus pergi berjumpa dengan Hakyeon. Hakyeon pun menengok GFnya. GFnya tengking dia lalu meminta break. Selepas Hakyeon terdngr GFnya mintak putus, Hakyeon hanya terduduk di atas kerusinya. GF nya pun pergi begitu saja. Satu kelas melihat wajah Hakyeon yang shock di situ.
 
 
 
 
-Waktu rehat-
 
 
 
 
                 Hakyeon betul-betul terkejut dan sangat sedih. Dia hanya termenung di kelas nya. Dia sangat kecewa lalu dia ternampak tali di atas meja cikgunya. Mungkin ditinggal oleh cikgu. Dia pun mengambil tali itu dan mengantungkn diri di atas kipas.
 
 
 
 
RING~~~~~~
 
 
 
 
            Habis waktu rehat, Jin dgn kwn2 nya yang lain pun masok ke kelas. Tiba-tiba, Jin terduduk di atas lantai sambil memanggil-manggil nama Hakyeon. Mereka semue terkejut bila ternmpk Hakyeon yang sedang tergantung di kipas. Seorang telah pergi lari dan memanggil cikgu,
 
Tiba-tiba.
 
 
 
                  Jin telah dirasuk. Dia pun lari tidak menentu arah dan dia terbunuh beberapa orang pelajar yang lain. Setelah cikgu telah sampai, Jin pun pengsan di atas lantai. Kawan2 Jin pun menolong Jin.
 
 
 
 
                   Hari demi hari.. Ramai pelajar dirasuk dan dibunuh di kelas tersebut. Lalu pihak sekolah di sana pun memutuskan untuk menutup kelas2 di situ.
 
 
 
                   Sejak kelas itu ditutup, tiada lagi pelajar yang melalui kelas itu,dan kaki lima itu.Dan tiada lagi pelajar yang dibunuh atau dirasuk. Tetapi, kadang-kadang ramai pelajar terdngr suara lelaki yang sedang marah, nangis dan memanggil-manggil nama orang yang lalu-lalang. Sebab itu la, ramai yang tidak mahu pergi dekat dgn kelas itu.
 
 
 
 
                                                                   -To Be Continue-
 
 
Chapter 1 by: 
 
 
Baby_Zelo99 ~ Yeah! xD
 
 
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
MunJae99
#1
Chapter 3: Tell me what happen next >< !!
ain_mutalib #2
Chapter 3: Apa yg jadi?? Update cepat... X sabar nk tahu...
Fighting!!!!
Melody_Qila
#3
Chapter 3: Wae....... cliffhanger... kkk
Apa yg akan terjadi kt dorg..
Jung_Qara_Faziera
#4
Chapter 3: Wahhh !! Deabakk !!palli palli seang !!
Melody_Qila
#5
Chapter 2: Jjang~!!! Update soon~
Jung_Qara_Faziera
#6
Chapter 1: Palli palli sambung.... daebakkk
Melody_Qila
#7
Wahh!! Tak sabar chapter 1~
Jung_Qara_Faziera
#8
Wahhhh...menarik....fithingg saeng!!!!!!!!!!!!