I Miss You

I'm Not A Doll
Please Subscribe to read the full chapter

Hi guys, I'm sorry ~~ No, I'm really really sorry for not updating this story for weeks.. I'm sorry, I'm kinda busy this days.. But next week.. I have one week holiday so I'll update this story more often .. ^^ And maybe I'll make a n english of this story..

__________________________________________________________________________________________________

 

Mungkin semua orang fikir bahawa percintaan itu sangat indah.. Dan kita akan bahagia selama-lamanya tapi kenapa percintaan di antara Naeun dan Myungsoo sangat rumit ?? 

Naeun POV

Aku sangat mencintai dia, tapi mengapa aku sanggup untuk tinggalkan dia ?? Kenapa aku lukakan hati dia ?? Walaupun aku tahu yang dia sangat mencintai aku, kenapa aku buat dia macam ini??

Naeun bertanya pada dirinya sendiri sambil menangis teresak-esak.

Mungkin Myungsoo Oppa bukan soulmate aku.. Oppa terlalu baik untuk perempuan macam Naeun.. 

Myungsoo POV

Kenapa aku tak boleh tidur ini ?? Aku kene tidur, esok aku ada kelas.. Kenapa aku asyik ingat Naeun sahaja ini ?? Aku harus teruskan hidup aku , aku harus biasakan diri aku hidup tanpa kehadiran dia tapi kenapa aku masih ambil tahu tentang perkembangan karier dia?? Dia memilih kerjaya dia dari aku.. Dia kejam.. Tapi aku tidak boleh buang dia dalam kotak fikiran aku.. Hati aku... Fikiran aku... rindukan dia, rindukan senyumannya yang hanya untuk aku.. Aku cuma mahu bersama dia, walaupun dia tidak mahu bersama aku.. 

Myungsoo bangun dari katilnya lalu mengambil telefonnya untuk menelefon orang yang sangat dirinduinya.. Sejak kematian ibu bapanya, Naeun adalah satu-satunya orang yang sentiasa bersama dengan Myungsoo, orang yang sentiasa ingin membuat Myungsoo tersenyum..Orang yang sentiasa tersenyum pada  Myungsoo.. Myungsoo yakin bahawa Naeun masih mencintainya, dia tidak kisah kalau dia hanya dapat bertemu dengan Naeun sebulan sekali, tapi dia tidak mahu kehilangan satu-satunya orang yang sangat berharga untuk dirinya.. Tanpa Naeun, Myungsoo tidak mampu untuk berjalan ke hadapan.. Naeun bagai nyawa baginya..

Myungsoo mendail nombor Naeun,

"Hai, oppa....." Kata Naeun dengan suara yang serak-serak basah..

Myungsoo tahu bahawa Naeun baru sahaja lepas menangis.. Suara Naeun akan bertukar menjadi basah apabila dia menangis.. Hati Myungsoo sangat sakit...

"Naeun menangis ke ??" Nada Myungsoo yang serius...

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
sonnaeunism
#1
Keep up with your good work !! ^^
kimchi95
#2
Chapter 1: Heyy. Can u pls make eng ver for this story. I really hope u can make it. Tq ☺
ScarletW #3
Thought it was English ,but no. ;-; can u plz translate it to English?
nouhaloubna
#4
English please
Kenosevi #5
Chapter 1: Could you please translate to english........;;
Stepfanietaeun #6
Chapter 1: could you translate to English, please? by the way, what's language's name?
HeRShEly #7
Chapter 9: Please do!!! I really enjoy ur story but my limited malay is getting in the way:/ PLSSS DOO make an eng version!!~
datzme #8
English pls....thank u^_^
SamGurl #9
ENGLISH PLZ....!!!!! PRETTY PLZ!!!!