Chapter 10

BTS Story fluff
Please Subscribe to read the full chapter

            Yoongi mengeluh. Sedari tadi, itu sahaja yang dia dapat buat selain memberi renungan tajam kepada dua orang yang sedang duduk bertentangan dengannya. Dua orang itu memberi reaksi berbeza terhadap renungannya. Dua orang yang dimaksudkan itu ialah Jimin dan Jungkook. Jimin mencebikkan mulutnya dengan muka monyok manakala Jungkook hanya buat endah tak endah dengan situasi itu.

         Yoongi mengeluh untuk kali kedua. Satu susuk tubuh yang masih elok melekap pada tubuhnya itu digoncang sedikit. "Taetae, dah lah tu. Diorang minta maaf tu. Tengok, Jimin macam nak nangis" Yoongi cuba menarik perhatian Taehyung ke arah Jimin yang masih dengan muka monyoknya. Namun perbuatan dia itu tak memberi apa-apa hasil. Taehyung mengeratkan lagi pelukan di leher Yoongi, sebagai tanda balas yang dia tak peduli. Dia dapat merasakan hyungnya melingkarkan lengan pada sekeliling pinggangnya,memberi tepukan pada belakangnya. Itu membuatkan Taehyung mengantuk dan tanpa dia sedar,dia terlelap di situ,di pelukan Yoongi.

        "Hyung, apa yang kau buat?" Perlahan suara Jimin, menahan geram apabila Yoongi memeluk Taehyung yang telah tertidur itu. Panas hatinya melihat adegan itu. Orang yang dipanggil itu hanya tersenyum kecil dengan kening diangkat tinggi, seakan mencabar. Jimin merengus geram, dan sempat memberi pandangan warning kepada Yoongi yang sengaja menaikkan lagi kemarahannya apabila hyungnya itu menekap mukanya pada rambut Taehyung. Kenyitan mata juga turut diberikan.

      Belum sempat Jimin nak buat sesuatu yang boleh membuatkan

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Khaireen
Thanks kepada sesiapa yang sukakan cerita ini.Maaf kalau ada salah di mana-mana. Ni first sory saya jadi mungkin ada kekurangan. Apa apa pun terima kasih sudi membaca.^_^

Comments

You must be logged in to comment
Khaireen #1
Please comments^_^