#1

Love, Myungsoo.
Please Subscribe to read the full chapter

Bam! 

Bola itu dilantun lagi buat kesekian kali. Nafasnya naik turun sambil matanya mengekor pergerakan bola tersebut. Bola yang dilantun tadi ditangkap dan dipeluk oleh lawannya. Myungsoo mengerutkan keningnya, pelik. "Jom bertaruh," Jongin tersengih lebar dengan yakin mengemukakan pertaruhan. Myungsoo mengeluh menyampah lalu mengangguk sekali. "Kau nak bertaruh atas apa?"

"Yang itu. Aku nak yang tu," dia menunding ke arah Soojung yang duduk di tepi gelanggang bola keranjang tekun dengan telefon pintar. Myungsoo tergelak kecil. "Serious lah?" Jongin mengangguk bersungguh. "Aku dengar dia dah seminggu dengan kau, tapi aku yakinnnnnn duaaa ratusss ... peratus! Kau tak serius dengan dia." dia menayangkan dua jarinya di hadapan Myungsoo. "Kalau aku menang, aku nak Soojung. Kalau kau menang, kau boleh minta apa je dari aku."

"Apa je?" Myungsoo mengelap peluh di dahi dengan belakang tangannya. Lelaki itu mengangguk tanpa balas. 

"Kalau aku kalah aku kena dump dia lah kiranya?" inginkan kepastian. Jongin mengangguk lagi. "Sure, fine with me."

Dan bola itu kembali mencium lantai. Soojung dari tepi gelanggang khusyuk menonton mereka berdua. Antara Jongin dan Myungsoo , tentulah Myungsoo yang lebih menarik perhatiannya. 

"Soo, kalau kau tak suka perempuan yang nak pada kau, kenapa kau main terima je dia orang? Maksud aku, kau dapat apa mainkan dia orang?"

"Tak dapat apa pun, cuma aku ikut prinsip. Orang bagi kita ambil, orang tak bagi jangan minta." peluh jantan meracik lagi di dahinya. Jantung

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet