Lover To Be

Description

Lee Kina, gadis bersekolah di Sierra High, yang sangat simple pemikirannya serta pakainya, datangnya dari keluarga yang berada namun tidak pernah ditunjukkan kerana mempunyai ibu bapa yang mementingkan sifat merendah diri.

Kim Taehyung, kawan sejak kecil Kina. Juga seorang yang datang daripada keluarga berada.

Lee Kina dan Kim Taehyung telah lama menjadi sahabat baik. Kata orang, lelaki dan perempuan tidak boleh menjadi sahabat kerana akan ada salah satu di antara mereka yang akan terjatuh hati dengan yang satu lagi. Iya, Lee Kina telah terjatuh hati akan Kim Taehyung secara diam dan dia sendiri menyedari perasaan itu. Tetapi, mungkinkah Taehyung juga mencintainya? Tidak mungkin. Jika dibandingkan Kina dan perempuan lain di luar sana, sudah tentu Kina menjadi pilihan terakhir buatnya untuk dijadikan kekasih. Lihat saja penampilan Kina yang lebih gemar memilih pemakaian simple dan comfortable. Tidak seperti gadis lain yang lebih prefer short skirt dan pakaian yang menampakkan feminity.

"As you can see, kau sendiri tak nampak mcm perempuan. Paling feminine pon bila kau pakai skirt sekolah."

"Well. Awak tak macam perempuan lain. Tak tahula. Just different. Mungkin sebab comel sangat kot"

Foreword

Hey guys! So it's my first fanfic. Actually, this story is created just for a friend of mine, Kina. She just love both the male main characters here. Lols.

And tbh, progressing this is sure a little bit hard for a beginner like me. So peace. But here's my first ff! Enjoy!

 

 

 

P/s

If you think this story is the same as yours, it's not. I didn't plagiarized someone else ff and whatsover. It's purely my own ideas with the inspirations from dramas and my own imaginations or my night sweet dreams.

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet