003

WE WANT YOU!!!

Selepas bunyi loceng sekolah menandakan habis waktu persekolahan pada haritu.Sumin bangun dan memandang sekelilingnya.Tiba tiba,Eunji teman karibnya masuk ke dalam kelas memandangkan Eunji kelas 5A2 dia akan pergi ke kelas Sumin pada waktu rehat dan waktu pulang dari sekolah .Sumin tahu bahawa terdapat murid baru yang mengambil tempat duduk yang kosong di sebelahnya tetapi dia tidak tahu sama ada ianya namja or yeoja.

"Oit Sumjn aku dengar ada pelajar baru dalan kelas kau and siapa yang malang sangat yg duduk di sebelah  kau tu?"soal Eunji sambil dudul di tempat duduk bertentangan dengan Sumin sementara menunggu Sumin mengemas beg nya.

"Entahlah Eunji aku pon tk tahu sapelah yang malang sangat tu yg duduk sebelah aku....and we kejap lagi kah teman aku pergi beli aiskrim boleh,please!!!!"ujar Sumin sambil membuat aegyo nya yang tak pernah dilihat oleh orng lain selain Kai dan Eunji.

Sebenarnya Kai ialah kawan baik Eunji dan Sumin disebbkan Kai selalu sibuk kerana dia ialah ketua mirid dia jarang melepak dengan Sumin dan Eunji.

"Eee....budx ni okay lah memandangkan kau dh buat aegyo yang comel tu aku belanja kau aiskrim!!"jerit Eunji teroverdose *erkk asal keluar ayat overdose ni pulak —_—*

"Yeay Eunji baik Eunji belanja titew aiskrim!!!"jerit Sumin keseronokkan.

SKIP(DI SESUATU TEMPAT YANG BERNAMA SHOPING COMPLEX)—_—

Sumin terkejut apabila Eunji membawanya ke Shoping Complex kerana dia hanya meminta aiskrim sahaja dan klu nak bershoping di sini dia tiada duit untuk bebelanja di sini.Dia tahu Eunji sebenarnya seorang yang kaya tetapi dia berkawan dengan Eunji bukan kerana harta atau duit tetapi dia berkawan dengan Eunji kerana Eunji pernah menolong nya suatu ketika dahulu semasa sesuatu yang tragis berlaku terhadapnya.*cis ayat aku*

"Eunji sebenarnya awak nak buat apa bawa saya ke sini?"tanya Sumin kepada Eunji.

"Sumin sebenarnya saya nak bawa awak berjalan harini so saya nak belikan awak baju,kasut,perfume dan lain lain lagi and then first saya nak bawa awak pergi saloon dengan saya jom!!"ujar Eunji sambil menarik kaki eh eh silap silap menarik tangan Sumin.

DI SALOON HAIR 

Eunji memilih untuk membuat rambut bewarna koko keputihan mcm ala ala barbie doll gitu manakala dia memilih untuk membuat rambut bewarna hitam ungu untuk Sumin kerana dia berasa warna itu sesuai dengan Sumin dan warna tersebut juga warna kegemaran Sumin dan Kai.

Sehabisnya di saloon Eunji membawa Sumin untuk membeli pakaian.Mereka membeli pelbagai pakaian .Sekaranh Eunji memakai baju bewarna putih manakala Sumin menakai dress bewarna ungu kerana warna tersebut sesuai dengan rambutnya.

SKIP DI KEDAI AISKRIM

"Eh Eunji gomawo tau sebb awak dah belanja saya mcam macam harini"ujar Sumin hampir menangis kerana dia terharu dengan sikap Eunji.

"Tak apelah Sumin saya ikhlas belanja awak dan saya gembira kerana awak tak ambil kesempatan and awak ialah my bestie not friend but you are my bestie."ujar Eunji ,Sumin memeluk Eunji apabila Eunji berkata sedemikian.

Semasa Eunji dan Sumin berbual tentang kenangan mereka.....

"Eh mianhea menganggu is this Park Sumin,hye honey is me you oppa." kata seorng lelaki kepada Sumin.

Sumin melihat lelaki tersebut dan apabila dia tahu siapakah gerangan siapa lelaki tersebut terus dia berkata sedemikian kepada Eunji 

"Erkk...Eunji boleh tak awak tinggalkan saya bersendirian dengan namja ni saya ada sesuatu nak dibincangkan awak baliklah dulu nnti saya balik dengan namja ni ye and one more don't worry about me,"ujar Sumin kepada Eunji.

"Baiklah saya tak kesah,"jawap Eunji sambil mengangguk dan berlalu pergi meninggal kan Sumin dan lelaki yang tak dikenali tersebut.

"Kau nak apa jumpa aku lagi kan aku dah ckp aku tak nak tengok muka kau lagi!"ujar Sumin kepada lelaki trsebut.

"Look honey,oppa nak minta maaf dekat honey sebb oppa tk fikir betul betul waktu tu just kita buka buku baru please honey,"ujar lelaki tersebut.

"STOP IT PARK CHANYEOL AKU CUMA TAK NAK KAU MUNCUL DALAM HIDUP AKU YANG HAMPIR MUSNAH DISEBBKAN KAU,KAU TAHU TAK LEPAS KE KEJADIAN TU AKU KEMALANGAN AND AKU SAKIT JUST ADA OMMA,EUNJI DAN KAI JE ADA DENGAN AKU WAKTU TU KAU ADA KE KAU PERGI MANA OH I SEE KAU PERGI BERFOYA DENGAN YEOJA YEOJA DEKAT LUAR TU ADA KE KAU KESAH PASAL AKU ADA KE KAU FIKIR TENTANG KESIHATAN AKU TAK ADAKAN SO PLEASE LAH AKU DAH MULA LUPAKAN KAU AKU BENCIKAN KAU JUST GO AWAY FROM MY LIFE YOU KNOW WHAT I MEAN??!!!!"jerit Sumin kemarahan dia tak kesah klu ada orng memndangnya yang penting dia dah lepaskan kemarahan nya yang lama di pendam kepada lelaki durja tersebut.*sorry chanyeol*

Baru sahaja Sumin hendak melangkah pergi Chanyeol berkata.

"Jom saya hantar awak balik kan tadi awak dh ckp dekat kawan awak nak saya hantarkan awak balik ke rumah awak?"tanya Chanyeol.

"Eh tak apelah saya boleh balik sendiri for you information saya dah besar,"jawap Sumin lalu melangkah pergi.

Setelah beberapa minit..

"Ok ok...kau tunggu Park Sumin aku akan rampas balik apa yang pernah aku hilang klu aku tak boleh dapatkan kau it mean tiada siapa pon boleh dapatkan kau," sumpah Chanyeol di dalam hatinya..

Sementara itu terdapat dua orng manusia yang melihat drama itu tadi....

AUTHORNOTE

MIANHEA AUTHOR LAMA TAK UPDATE HOPE KORANG SOKONG AUTHOR SEBENARNYA AUTHOR PERLUKAN KOMEN KORANG YANG MEMBACA FANFIC NI AUTHOR HARAP PARA READERS KOMEN YE!!!!INSYALLAH I WILL DO MY BEST

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Wawawadhihah #1
Chapter 3: Update more author-nim
Nabila_Pss
#2
Insyallah it well be best...
Wawawadhihah #3
Kyaa author-nim..It must be best right