Chapter 4

Jangan Tinggalkan Saya....
Please Subscribe to read the full chapter

Yeonhi terlantar diatas katil dalam biliknya. Siling dipandang kosong. Mindanya menerewang pada kata kata Jungkook yang begitu menyentap sanubarinya.

 

 

"Aku dah cuba nak sayang kau, tapi tak boleh."

 

 

"Takkan semua penderitaan dia nak salahkan aku, payahlah."

 

     

 

     Tak, Jungkook yang aku kenal bukan macam tu. Apa jadi pada Jungkook yang dulu? Apa yang terjadi pada segalanya ketika mereka masih bersama?

 

*Flashback*

 

    Tangan Yeonhi dicapai dan dicium oleh Jungkook. "Jagi, jagi nak pergi mana?" Soal Jungkook lalu memandang Yeonhi dengan rasa cinta yang begitu mendalam. "Nak pergi.. funfair?" Cadang Yeonhi lalu tersenyum kegembiraan. "Okay, anything for you." Jungkook meletakkan tangan Yeonhi diatas pahanya dan memulakan pemanduan menuju ke Busan yang sedang mengadakan funfair besar-besaran dan sangat meriah.

 

 

     Sebaik saja tiba, Yeonhi merapatkan dirinya dengan Jungkook dan memaut lengan nya. Mereka kelihatan seperti pasangan yang sangat bahagia. "Which one you wanna go first?" Soal Jungkook lalu memandang Yeonhi. "Roller coaster?" Yeonhi memandang Jungkook yang tersenyum. "Jagi boleh ke nak naik roller coaster tu? Tak takut?" Jungkook mengusik Yeonhi lalu gadis itu mencebik.

 

 

      "Takpe, jagi ada Jungkook. Mesti dia tahu nak buat apa yang terbaik untuk jagi." Ujar Yeonhi lalu mencuit pipi Jungkook. "Eii siapa nak tolong? Taknak taknak." Jungkook mengusik lagi dan berlari menuju ke kaunter tiket ke roller coaster."Yah! Kookie-ah!" Yeonhi berlari mengejar Jungkook.

 

 

      Ketika menaiki roller coaster, Jungkook membeli tiket bersebelahan dengan Yeonhi. "Yah! Kenapa muka pucat sangat ni?" Jungkook mencuit pipi Yeonhi. "Am not!" Balas Yeonhi lalu memukul lengan Jungkook. "Iyelah sayangg..." Jungkook tertawa kecil.

 

    Apabila roller coaster mula bergerak, Yeonhi mencapai tangan Jungkook lalu menggenggam erat tangan nya i

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
MongTaehyungg
Commentlahhh pliss

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet