Exo- K

Exo Be A Businessman
Please Subscribe to read the full chapter

*Kai

"Agasshi, belilah barang ni? Harganya murah je!" Tawar Kai sambila memegang risalah barangan yang ditawarkan itu. "Mian...Aaa...risalah terapung.." Jerit Yeoja itu dan melarikan diri. "Ha...risalah terapung...mana...mana.." Ujar Kai dengan ketakutan dan turut sama berlari.

*Baeki

"Ahh...eyeliner dah cair!" Rungut Baeki sambil mengeluarkan eyeliner dari beg galasnya. "Ajeoshi, bagi ini satu." Pinta seorang kanak2 lelaki menunjukkan ke arah donat bertopping coklat itu. "Sabarlah! Tak nampak ka orang tengah pakai eyeliner ni!"Marah Baeki pada budak itu. "Uwaaaah...Omma tengok pak cik eyeliner ni." Budak itu menagis. "Janganlah menangis. Mari sini pakcik letak eyeliner." Pujuk Baeki. "Nak2" Jawab budak itu meluru ke arah Baeki. 'Habislah eyeliner aku.' Desus Baeki sambil memakaikan budak itu eyeliner.

*D.O

"Mrs Owl bagi yang ni!" Pinta namja dengan kasar."Okey, tunggu sekejap." Beritahu D.o berlari ke dapur mengambil kualinya yang tak berapa nak ajaib itu. D.o kembali ke kaunter. "Encik..." Panggil D.o dengan lembut. Namja itu segera ke arah D.o. "Nah ambil ni. Berani lagi kata kat aku mrs. owl." Marah D.o sambil mendetuk kepala namja itu dengan kuali. Namja itu koma akibat hentakan yan kuat di kepala dan D.o dipenjarakan.

* Suho

"Mari sini, ada jualan murah." Jerit Suho. "Ha...jualan murah apa?" Tanya manager. "Jualan murah barangan yang manager jual kat sini." Jawab Suho sambil tersengih mcm kerang wangi. "Bila mas

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
nadeera
tq to subscriber semua

Comments

You must be logged in to comment
hjkyung #1
Chapter 2: Hmm bolehlah. Harap awak improve writing skill awak ̄ω ̄
Bella_ARMY #2
Chapter 2: Chincha lawak
MizzMimpi
#3
Chapter 1: Chapter 1 : kai lawak...
mpreggoland
#4
Chapter 2: giler betul la diorg tu semua XD
aishahdaebak #5
Chapter 2: Lawak giler!!!