You're My Light

Description

Disebabkan warisan keluarga, Jihye terpaksa menjadi trainee di syarikat pak ciknya iaitu Big Hit Entertaiment. Sesungguhnya sikap Jihye yang bongkak yang suka mengutuk syarikat itu membuatkan dia terjebak dalam dunia selebriti ini. Akhirnya perbuatannya itu memakan diri sendiri, dia harus berkhidmat selama dua tahun di syarikat itu.

 

Takdir Jihye di syarikat itu menemukan dia dengan sebuah kumpulan yang sudah melonjak naik di syarikat Big Hit menambahkan lagi scenario di syarikat itu. Jihye sudah seperti tidak boleh bernafas hidup di situ. Tambahan lagi, lelaki yang bernama Jeon Jungkook. Jihye serik.

 

“Aku benci syarikat ni dan juga kau!” 

 


 

Keluarga bukan sekadar darah daging,

Ia bergantung kepada yang sudi meyakinkan kita bahawa tiada apa yang mustahil di dalam muka bumi ini

 

Foreword

 

 

Lee Jihye

"Syarikat hampeh! Aku tak nak jadi penyanyi lah!"

"Kalau kau tak kenal aku, diam. Aku tak perlukan kau."

 

Jeon Jungkook

"Kalau bukan sebab ayah kau, dah lama bos aku tendang kau dari syarikat dia!"

"Aku memang tak kenal kau. Tapi tolonglah bagi aku peluang untuk aku kenal lagi siapa Lee Jihye yang sebenar."

 

 

Bangtan Boys/ BTS

"Hey budak kecik! Awak siapa nak halau kami dari syarikat ni? Kami yang sepatutnya halau awak tahu!"

"Kita dah macam adik beradik. Kalau ada apa-apa masalah, kami sedia mendengar."

 


"When you need someone to talk, but no one would listen it.."


 

 

Credit By :

                  

New Poster!! Thank you^^

Author note : Kalau rasa tak suka dengan cerita ni, sila jangan tekan 'subcribe' atau apa. Komen yang berunsur penghinaan saya tak akan layan melainkan itu merupakan satu nasihat dan saya perlu ambil positif. <--- nampak klise bila budak 14 tahun buat macam ni XD pesanan saya, sila subcribe kalau nak baca dengan lebih lanjut. Sila komen untuk meluahkan perasaan awak dan sila upvote jika awak terasa nak upvote :3 kira sedekah kan?

BiniJungkook
sorry XD aku ter'tekan rated m XD

Comments

You must be logged in to comment
aquariusxpisces
#1
Chapter 15: adoooo jihye cemburu xD
starlightkim_
#2
Chapter 15: Gembiralah tu ji hye sebab tahu mia tak de hubungan dengan jungkook kan?cumanya tak habis-habis bertekak.pasal katak je pun.adoii diaorang ni.mia dan v pulak sweet sangatlah.sedih pula mengenangkan cinta mereka yang terhalang.update soon...
starlightkim_
#3
Chapter 14: Haha..kelakar yg part kai usik jihye..jihye jealous tengok jungkook dgn mia?jgn risaulah ji hye..jungkook bukan kapel dgn mia pun..huhuhu..ppali update..
pikahbajet #4
Chapter 14: ji hye jeles ke??? update soon...
YoonHanNisa
#5
Chapter 14: Mia dgn Jungkook plak? Asal Jihye ni,tetiba ajak Jungkook kluar -..- Ishh Jungkook ni,ke situ plak dia ni. Blh plak kata kat dorm je. Wuu~ Jihye jeles XD Uishh..kejamnya minah2 tu -..- Jihye ngan Kai dh rapat >.< Lol,Ijoy sesat dlm crite ni? Series aq gelak x berhenti2 bila nmpk nma Ijoy XD
starlightkim_
#6
Chapter 13: Okeylah panjang ni author..senang saya nak baca..tengok kan dah habis baca 2 chapter..jungkook dan jihye kawan semula..ala..jungkook merajuk eh???takpe..jihye dah pujuk..hahhaha..
starlightkim_
#7
Chapter 12: Sian jungkook... dan sian kai..dipanggil besi oleh jihye.haha..jungkook suka kat jihye..jealouslah tu tengok jihye bela kai..
chichisakura99 #8
Chapter 13: Yey!!!! Diorg masih lg berkawan. X sbr nk tgk perangai giler jihye nanti
youngminbfminwoo
#9
Chapter 13: Mula mula dh sedih, pastu psal mak kai lagi bertambah sedih, T_T kenapa chapter ni sedih? T_T. Awakkkkk...cepat...update...tau...kita...tunggu...ni... ^^ <3
pikahbajet #10
Chapter 13: wah Daebaklah cite ni.FIGHTING!!!!!!!!!!!!