SM VS YG

Yang Hyunsuk telah mencabar Lee Soo Man sebagai raja saham dalam dunia hiburan. Menurut institut penyelidikan korporat Chaebul, pegangan Yang Hyun Suk dalam syarikatnya telah mencapai 186000000000 ₩ lebih kurang. $ 170.700.000 USD) dengan peningkatan 13.6 peratus dalam nilai, nilai saham Lee Soo Man ini menurun sebanyak 22.1 peratus kepada ₩ 149300000000 (lebih kurang. $ 135.500.000 rangsangan baru-baru

YG Entertainment kemungkinan besar berasal dari perkembangan baru-baru ini mereka ke dalam industri fesyen. Kembali pada bulan September, YG melancarkan jenama 'NONA9ON' dalam kerjasama dengan Cheil Industries, affiliate fesyen Kumpulan Samsung. Pada bulan yang sama, YG menerima 18 bilion won (lebih kurang. $ 16.400.000 USD) pelaburan dari LVMH Group, sebuah syarikat multinasional barangan mewah konglomerat Perancis yang rumah jenama seperti Louis Vuitton dan Christian Dior. Oleh kerana berita, pelabur membeli sehingga banyak saham dan nilai saham YG meningkat. Kembali pada bulan Oktober, modal pasaran YG itu mengatasi daripada yang SM buat kali pertama.

Sejak itu, harga saham SM ini telah pulih dan SM telah mengambil kembali menerajui pasaran cap.Mungkin juga kerana pembukaan COEX Artium. Many adalah mengakreditasi SM ini menjatuhkan harga saham di Q4 awal kerana baru-baru ini Luhan EXO keluar dari syarikat itu dan Jessica dari SNSD. 

Go YG go!!!!! 

Comments

You must be logged in to comment
RabieKriss00
#1
Wuuu ~
Good Luck Utk Dua - ii .
Sya Sokong Mana - ii Jaa . Asal My Bias Ade .
But , Sejak Kes YiFan & LuHan , Sya Mula Kurang Minat Dgn EXO .
Dunno Why . Maybe Sebab Kris Takde . MOLLA . Asalkan Our Bias Tak Terkena Tempias Udahh . Susah Nanti ~