CONFIRMED!!!

[ CONFIRMED ] !!! KAI AKAN KELUAR DARI GRUP EXO K?? !!!

 

 

Setelah skian lama Kai mnjadi ahli EXO , Kai mmbuat kputusan untuk kluar dri group EXO.Sebuah pernyataan yang mengejutkan dari Pihak SM Entertainment. rabu 19/11 2014 oleh pihak SM Entertainment bahawa Kai akan keluar dari grup EXO K dan akan berhenti di dunia Entertaiment.

 

Dalam wawancaranya di sebuah event yang di gelar oleh management SM Ent. Kai menjelaskan alasan dia akan keluar dari EXO dan berhenti dari industri hiburan. "Aku memilih untuk keluar dari EXO dan berhenti dari dunia Entertaint semata mata karena dua hari yang akan datang aku akan melangsungkan perkahwinan dgn Orsha Mira iaitu seorang Deputy Owner EXO K di sebuah FanPageWe are Big Family SM Entertainment Pernyataan tersebut m engejutkan semua wartawan dan fans yang datang pada event tersebut.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Kai juga sempat menasihatkan para fans supaya bawa bertendang kerana ini cuma trollllssslolololo dan menjemput para fans dtg ke majlis tersebut pada 32/12/2030......hahahaha..sapa yg baca ni korang terkena!!!! ‪#‎hahaha‬ kusyuk ampa bace [擦汗]# (maaf aku pon kena xDD)

Comments

You must be logged in to comment
AiSyah98
#1
mwoya!!!nak nangis dah tadi!!!aish! xD jahat..jahat! xD..dahlah ada kawan bias dia Kai,aish..aduiyai...dahlah sebab nak kahwin..dush!
IzyAngel98
#2
...........................................................................................................................................................




nak tergugur jantung... -.-"
luhaena241
#3
Haha I thought u're speaking bahasa Indonesia..
Till the last paragraph I saw a word in Malay :D
Nice joke btw! ;)