tolong saya buat keputusan readers... :(

kepada semua subcribers cerita "It Has To Be You" dan "Breath" korang semua mesti tahu yang saya dah terlalu lama tak update dua2 cerita tu.. saya nak minta maaf sebab buat korang semua kecewa dan marah. Saya tahu ini memang silap saya. Saya terburu-buru upload cerita tu kat AFF sebelum sempat siapkan. Saya minta maaf sangat-sangat. Sejujurnya, saya tak tahu macam mana teruskan kedua-dua cerita tu sebab saya betul-betul ketandusan idea. Jadi saya di sini nak korang sebagai readers untuk buat keputusan.

Firstly untuk cerita "Breath". Memandangkan saya memang betul-betul buntu untuk teruskan cerita tu, saya terfikir nak delete aje cerita tu.. so kalau korang nak unsubscribe sekarang. Saya tak kisah. Sebab cerita tu saya akan delete dan kalau saya berjaya habiskan cerita tu baru saya akan upload balik. itu pun kalau saya boleh. memandangkan subsciber cerita ni tak ramai, so saya tak kisah walaupun sedih sikit. tapi saya lagi sedih sebab buat korang kecewa dan berharap..

And untuk cerita "It Has To Be You." Subscribers cerita ni lebih ramai daripada cerita "Breath" jadi saya rasa sayang nak delete cerita ni. Tapi kepada sesiapa yang nak unsubscribe cerita ni, tak pe.. saya okey je.. kalau ramai yang unsubscribe saya delete juga cerita ni... atau pun... pilihan yang kedua, saya akan tukar cerita 360 darjah. dan jadikan cerita ni sebagai one-shot..

So sekarang ni saya biarkan korang yang buat keputusan untuk cerita "It Has To Be You." sama ada saya perlu delete terus cerita ni atau tukarkan jadi one-shot. saya harap korang semua boleh tolong sebab saya betul-betul tak tahu nak buat apa dengan dua-dua cerita ni.

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet