Kenapa ? peserta ulzzang contest.. korang ?

Kenapa ye ? ada sesetengah peserta ulzzang contest tu.. muka dorang kebanyakkannya nampak familiar.. Benda ni dirancang ke ? Adoi..

Ok, bermula dengan..

1 ) Chu - muka dia macam classmate saya, Zaleha. Cuma Zaleha nerd dan dia tak pernah buat aegyo, Adoi, rasanya kalau ' chu' senyum, mesti sebijik.

2) wawa dorky - Dia.. dalam sekali pandang, rupa dia macam ustazah saya.. rupa dia pun nampak tenang jugak..

3 ) Minna - Najwa latif ?

4 ) Dik Na - muka dia pulak macam bff saya waktu sekolah rendah, Azizah but azizah lagi cantik dan comel. Muka dorang hampir seiras.

5 ) Izzah - dia tutup hidung dan mulut dia jadi saya tak berapa pasti. Cuma mata dan kulit dia.. macam budak kelas sebelah, Ain. Oh tidak, Izzah pakai tudung pink. Ain pun puteri islam jugak.. cuak kut !

6 ) hye_asma - dia pulak macam senior saya jugak. Siapa nama senior saya ? Entah, saya dah lupa.. sekarang senior saya 16 tahun, senior saya tu tukang gelek.. tapi dia baik dengan saya.

7 ) Aisyah - Ok, yang ini paling kritikal.Macam classmate saya jugak, Fatihah. Fatihah ni bestfriend Zaleha jadi.. adoi.. tak mungkin ! Classmate saya ni banyak cakap tapi dia baik. Persamaan banyak terutamanya bentuk muka.

8 ) Jay - dia pulak macam senior saya, Ye, saya tak tahu apa nama senior saya. Aura dan riak muka dorang hampir. Karisma pun ada jugak. Senior saya ? dia pendiam tapi dia bukanlah manusia yg baik. Dia tak pernah cari gaduh dengan saya tapi saya tak berapa berkenan dengan dia. Saya pun tak tahu kenapa.

9 ) Darina - Jujur, gambar yang last tu memang sebijik sama. Muka dia macam schoolmate saya, khairotun. Tu ke nama dia ? entahlah~ saya tak hafal nama orang.Cuma~ sama ~

 

Okay, ini kritikal. Hampir 10 orang peserta rupa dorang hampir sama dengan orang yang saya kenal tapi umur banyak berbeza.Ye, betul. Kenapa saya nak tipu ? tak ada sebab tapi Seram kut ! Benda ni sudah dirancang ke ? Cuma.. persamaan yang jelas..Entah - entah lepas ni.. aduh !

Comments

You must be logged in to comment
AiSyah98
#1
hahah! *x henti gelak*
camne ramai sgt boleh serupa tu..hahaha
woosh..7 kembar didunia
nurulizzahramanlee
#2
Jinjja??!?? HMMM... mungkin kebetulan kutt
Dik_Na
#3
Aduhaii ~ Dah rmai dahh orang yang muka sma dengan saya ?? Sbelum ni dah jumpa 2 orang, and now ? Hmm, It's okay lahh :)
parkeunae #4
Kwn sye ada ckp , "didalam dunie niy , mesty ada 7 owg mke seiras ngn kite cume kite x tau siape die"
Kookie_97
#5
ye ke? mcm ustazah dlm sekali pandang?
Velliessa
#6
seram bace post ni~~
lgx2 bende ni kebetulan o.O
SapphireBlue91
#7
dalam dunia ni, ade 7 orang (klu tak silap) yang muka sama macam kita...
tapi, setakat ni akak tak jumpa lagi orang yang muka macam akak... hahaha!!
ShiMatoki
#8
sye nak masuk contest tu...ahahaha XD
/creepy laugh/