Super Junior coupeling

Okay so I got really bored a few days ago so I decided to do a list with ALL of SJ's couples and what I think about each and every one of them.

It's in hebrew because... well, because XD and I'm too lazy to translate all of it.

But if there's a specific couple you're interested to know that I think about, just ask me and I'll translate it ^^

Posting it here because... just because XD

 

 

ליטוק/היצ'ול – 83ליין, היטוק, היונג קאפל- איך שלא תרצו לקרוא להם. אני מ-א-ו-ה-ב-ת בזוג הזה. מאוהבת. החברות שלהם היא מאוד צמודה, אפילו שזה מעין התנגשות כוחות בגלל האופי המאוד קשה של היצ'ול והעובדה שהם "צ'ינגו" ולא היונג-דונגסאנג. אבל בסופו של דבר, הם חברים טובים בטירוף, ואפילו שמבחינתי הם יותר תאומים מאשר זוג, הם גם אחד הקאפלים האהובים עלי בסופר ג'וניור. אני אוהבת את הקשר שלהם, את האהבה שלהם אחד לשני, ו... טוב, כולנו ראינו את ההופעות של בונאמאנה שהיצ'ול פחות או יותר אנס את ליטוק מאחור. נפלא. ♥

ליטוק/גנג – למען האמת, לא ממש חשבתי עליהם בתור זוג אף פעם. אבל הם כן קרובים, גם מבחינת גיל, גם מבחינת החברות שלהם- שניהם אנשים די עדינים ונעימים שקל להם להתחבר עם אנשים אחרים. אני חושבת שכשגנג עזב ליטוק באמת הרגיש את זה; עובדה שאחד החלומות שלו לפני הגיוס (עצוב לי שזה לא קרה) היה לעמוד על הבמה עם כל ה13 ממברים, וגנג בעצמו אמר שהוא גם רוצה את זה. יש להם קשר יפה, אבל אני לא חושבת שאני ממש יכולה לראות אותם בתור זוג. יותר BROMANCE  שכזה.

ליטוק/יאסונג – איכ לא. חברים טובים, לא יותר מזה. גם אם יש להם מומנטס (כרגע לא מצליחה לחשוב על כאלה), אני אכחיש אותם. אני לא יודעת להסביר למה הם לא הולכים לי ביחד, אבל הם פשוט לא.

ליטוק/קאנגין – א-ה-ב-ת א-מ-ת. אני אפילו לא יכולה להתחיל להסביר כמה שהם פשוט זוג נשוי, בין אם זה בהתנהגות שלהם אחד כלפי השני (הסרטון שליטוק נוהג וקאנגין יושב לידו וצועק עליו כמו בעל טוב שצועק על אישתו שלא יודעת לנהוג), או ההתנהגות שלהם כשהם בנפרד ופשוט רואים שהם צריכים אחד את השני. אפילו שליטוק הוא ההיונג, רואים שהוא ממש נשען על קאנגין שיחזק אותו, שיתמוך בו ויהיה היונג טוב לדונגסאנגס שלו ובו בזמן יקשיב להיונגס שלו. הדוגמא הכי טובה לזה, לדעתי, זה המאקרו שעשיתי על התמונות מהגיוס והשחרור של קאנגין. בשתי הפעמים הם התחבקו. מהסרטונים מהשחרור של קאנגין אפשר לראות שהדבר הראשון שהוא עשה ברגע שהוא יצא מהשערים של הצבא, היה לרוץ לידים של ליטוק ולחבק אותו ♥ הזוג הזה אמיתי עד כמה שקאפל בתוך להקה יכול להיות אמיתי. והם אפילו לא עושים את זה כחלק מפאנסרביס (כמו אונהא, שעליהם אחפור בהמשך), אלא הם פשוט... באמת ככה. הם מקסימים. ♥

ליטוק/שינדונג – BROMANCE. שניהם שרוטים על כל הראש, יש להם המון במשותף ואני חושבת שבסופו של דבר יש להם קשר מעולה. אבל... לא, אני לא רואה אותם בתור זוג.

ליטוק/סונגמין – אוקי, הקשר שלהם לא משהו. כן, סונגמין מעריך מאוד את ליטוק בתור לידר ובתור היונג, ואני בטוחה שליטוק מאוד אוהב את סונגמין, אבל... אין כאן שום דבר שהוא מעבר להיונג-דונגסאנג, או אפילו לידר-ממבר. סונגמין בעצמו אמר (...בשנת 2007/8 אמנם, אז לא יודעת אם זה עדיין ככה, אבל אני מניחה שכן) שהוא לא מדבר עם ליטוק הרבה על הדברים האישיים שלו. אני לא יודעת, יכול להיות שדברים השתנו מאוד מאז, ואין לי ספק שהם אוהבים אחד את השני מאוד. אבל לא מספיק בשביל שאני אשפפ אותם. מצד שני, כתבתי עליהם סמאט בטווינז, אז אני מניחה שהם פשוט קאפל פורנו ♥ (למי שעדיין לא עוקב אחרי הדרגות שיפופ שלי- קאפל פורנו זה זוג שאני לא משפפת בתור זוג אבל אין לי בעיה לקרוא/לכתוב/לדמיין אותם בסצנת סמאט LOL)

ליטוק/אונהיוק – אונטוק בוחעחעחע~ הדיג'ייז הקודמים של סוקירה, הם היו קבועים ביחד (יחד עם שינדונג) בסטרונג הארט~ ממש צמד חמד. אבל עם כל כמה שהם חברים טובים, והם באמת חברים סופר טובים והם אוהבים אחד את השני למוות~ זה BROMANCE  ולא יותר מזה. אפילו לא קאפל פורנו (...אוקי, אם זה יהיה כתוב ממש טוב אני אהיה מוכנה לקרוא, אבל זהו זה). BFF ולא מעבר לזה.

ליטוק/ז'ומי – קאנגטה ליין אומייגאד ♥ טוב אז אמ. בהתחשב בעובדה שליטוק הוא טכנית לא הלידר של ז'ומי... אני חושבת שהקשר ביניהם הוא קצת אוקוורד, לפחות מהצד של ז'ומי. מרוב שלא הייתי בטוחה לגבי הקשר ביניהם, הלכתי לחפש בגוגל תמונות שלהם- ומצאתי שתיים בקושי. מה שמוכיח את הטענה שלי... אני בטוחה שהם כן חברים טובים, ואין לי ספק שז'ומי רואה בליטוק היונג בדיוק כמו שכל השאר רואים בו את הדמות של הלידר, אבל אין לי מספיק בסיס בשביל לקבוע אם הם יכולים להיות זוג טוב או לא. הם יכולים להיות אחלה קאפל פורנו ט'וו. חוזרת על עניין הקאנגטה ליין. ING .

ליטוק/דונגהא – אעהאעהאעהאעהאעהאעה כל כך הרבה רגשות ;_; אוקי, אני לא באמת משפפת אותם, לא ברמה של זוג. אבל יש להם את אחד הקשרים הכי מקסימים ויפים שיש. לפני שאבא של דונגהא נפטר, הוא ביקש מליטוק לדאוג לדונגהא, וסוג של "לקחת אותו תחת כנפיו", ו... הוא עשה את זה. רואים את זה בהתנהגות שלהם, באיך שהם מתייחסים אחד אל השני, איך שהם מדברים. הם פשוט אמא ובן, או היונג-דונגסאנג אבל כאלה שבאמת קשורים אחד לשני בדם ולא סתם כאלה שקוראים אחד לשני ככה כי הם באותה להקה והם חייבים להיות חברים טובים. דונגהא הוא אחד האנשים הכי... מקסימים ו... אני לא יודעת אפילו איך להגדיר אותו- הוא פשוט ילד קטן, לא רק במובן של ילדותי אלא גם מעין תמימות כזאת של ילד. אפילו שהוא כבר רחוק מלהיות ילד ולצערי את התמימות שלו הוא איבד בשנת 2006 כשאבא שלו נפטר, אבל... יש בו משהו מיוחד. משהו שליטוק נורא מטפח ונורא דואג לו. שוב- אני לא משפפת אותם כזוג, אבל כהיונג-דונגסאנג אני חושבת שיש להם את הקשר הכי יפה בסופר ג'וניור בערך.

ליטוק/שיוון – עוד קאנגטה ליין ווהו~ קאפל פורנו בלי שום ספק. והפעם פורנו במלוא מובן המילה; שניהם נהנים לחשוף את עצמם בציבור LOL אני מניחה שיש עוד משהו בקשר שלהם מעבר לסתם סקס, כי שניהם אנשים נעימים כאלה שאוהבים את הזולת ומסתדרים טוב. אבל... לא יודעת, אולי זה קשור לעובדה שאמצע הלילה עכשיו (כשאני כותבת את זה, אני מניחה שכשאסיים את זה לא יהיה לילה LOL) אבל קשה לי לחשוב על משהו מעבר ל.. NNNNNNNNNNNNN.

ליטוק/רייווק – ME NO SHIP. זה לגמרי אופה-דונגסאנג (כן, שתקו, רייווק נקבה ולא אכפת לי כמה קוביות יש לו במובס לייק ג'אגר). הם חמודים ביחד, כן. הם אוהבים אחד את השני, כן. לא יכולה לדמיין אותם בשום סיטואציה מינית (אפילו לא נשיקה), זה מלחיץ אותי O_O  אני חושבת שזה די דומה לסיבה שאני לא משפפת טאמין/קי בשייני, אפילו שרייווק לא קורא לליטוק אמא באופן רשמי אז זה בסדר. אבל... לא יודעת. פשוט לא רואה את זה LOL

ליטוק/קיוהיון – לידר/מאקנה ♥ יש להם סיפור טראגי בטירוף אעה, לדעתי הרבה מזה נובע מהקנאה של ליטוק בקיוהיון על זה שהוא הצטרף ללהקה אחרי כלום זמן אימונים (בעוד שליטוק עצמו התאמן כמה שנים טובות). היחסים שלהם התחילו רע. אבל הם השתנו- אני לא יודעת בדיוק מתי כי מן הסתם לא גרתי איתם וגם לא הכרתי סוג'ו בתקופה ההיא אז אני לא יכולה לתת את האינפוט אפילו בתור מעריצה... אבל אני עדיין לא יכולה להוציא מהראש את התמונה של קיוהיון על אלונקה, וליטוק- אפילו שהוא בעצמו פצוע קשה- לא מפסיק לקרוא לו. דרך אגב- לאלה מכן שקוראות את השורות האלה ולא ראו את הסרטון הזה- גם אל תעשו את זה. בכלללללל מקרה. כן. אני אוהבת את הקאפל הזה ♥ כלומר, זה לא שאני משפפת אותם ברמה של בא לי לכתוב או לקרוא פאנפיקים עליהם, אבל אם נניח הם יהיו בפאנפיק שאני קוראת או יהיה פאנפיק ממש טוב עליהם, אני לא אתנגד, ואני ממש אוהבת את המומנטס שלהם (הפרק בסטרונג הארט לפני הגיוס של היצ'ול כשקיוהיון סיפר על הקשר שהיה להם פעם ואיך שזה השתפר עכשיו אעה בוכה כל פעם שרואה את זה).

ליטוק/הנרי – כמו ז'ומי, גם פה יש קצת אוקוורדנס. אבל פחות, אולי כי הנרי טכנית היה יותר זמן עם סוג'ו (דונ'ט דונ וזה), או בגלל שהוא מאקנה, או בגלל שזה הנרי ואיך אפשר לא לאהוב אותו ♥ בכל מקרה, אפילו שזה טכנית גם לידר/מאקנה (...אוקי טכנית-טכנית, זה לא, כי ליטוק לא לידר של הנרי), אני לא הכי משפפת את זה. כלומר, אין לי בעיה עם זה, זה יכול להיות אחלה קאפל פורנו, או אחלה זוג לפאנפיק AU. משהו סטייל ליטוק לוקח את הנרי תחת כנפיו, או משהו בסגנון. אני לא יודעת. שוב, כמו ז'ומי, אני פשוט לא בטוחה שהייתה להם מספיק אינטראקציה על הבמה בשביל שאני אוכל לשפוט אותם כזוג אמיתי ולא כזוג בפאנפיקים. מצד שני, הרגע נזכרתי שהנרי סיפר שליטוק נתן לו פליקים בתחת כשהם רק נפגשו O_O אז... לא יודעת XD עזבו אותי השעה 3 ועשרים בלילה המוח שלי לא מתפקד.

היצ'ול/גנג – אוקי, אני חושבת שקצת קשה לפספס את זה שהאנצ'ול הם ה-אולטימייט אוטיפי שלי, בה' הידיעה. זה לא רק בגלל שהם נראים סקסיים ביחד, זה לא רק בגלל שכל מה שהיצ'ול אומר ועושה ליד גנג זה פשוט להימרח עליו ואשכרה להתנהג אליו כאילו הם נשואים כבר נצח, וזה לא בגלל שאפילו שגנג כמעט לא מדבר, פשוט רואים את האהבה בעיניים שלו כשהוא מסתכל או מדבר על היצ'ול. זה הרבה מעבר לזה. אני לא יכולה לדעת אם באמת היה ביניהם קטע רומנטי או מיני בזמנו, כי מה לעשות איידולים לא בדיוק יוצאים מהארון גם אם הם כן הומואים, אבל אין לי ספק שהחברות ביניהם היא מעבר לסתם חברות. האהבה ביניהם הרבה יותר עמוקה מחברים הכי טובים, וזה לא משנה אם במובן רומנטי/מיני או במובן של חברות בנפש, אבל זה משהו מעבר לסתם חברים. בגלל זה לקחתי כל כך קשה את העזיבה של גנג- אני כן מבינה את המקום שממנו הכל נובע, ואני ממש שמחה בשבילו שהוא יצא מהגיהנום הזה שנקרא SM, ואני גאה בו בטירוף על הדרך שהוא עבר. אבל נשבר לי הלב בשביל היצ'ול, כי ר-ו-א-י-ם כמה הוא לקח את זה קשה. אפילו מישהי שלא מכירה את סוג'ו לעומק אמרה לי שהיא שמה לב לשינוי שחל בהיצ'ול מאז בונאמאנה, שפעם הוא היה הרבה יותר "חי", ושמבונאמאנה הוא פשוט... לא שם. וזה, לדעתי, בגלל שגנג עזב. הם היו חברים בנפש, אם לא זוג אמיתי, והעזיבה שלו השפיעה על היצ'ול בטירוף. היצ'ול, כמו שכבר ציינתי, הוא בן אדם מאוד קשה, וגנג הוא אחד האנשים היחידים (עד כמה שאני רואה) שהיצ'ול נפתח אליהם באופן מוחלט. אפילו שהם בעצמם אמרו שהם בקושי מדברים ביניהם, הם אף פעם לא היו "אוקוורד" אחד עם השני (ציטוט של גנג), ו... הם מבינים אחד את השני יותר משהם מבינים אנשים שמדברים את אותה שפה כמוהם. חוץ מזה, יש כמה הוכחות לזה שהם עדיין חושבים אחד על השני גם אחרי הפרידה; הם נפגשו פעם אחת כשהיצ'ול היה בסין לצלם דרמה עם ז'ומי, גנג אמר (אם אני זוכרת נכון) שהוא מתגעגע להיצ'ול, היצ'ול בכה בהופעה הראשונה שהם הופיעו בלי גנג, הוא כתב פוסט מאוד כואב בבלוג שלו... ויותר מזה- בקייסטורי (החנות קייפופ של אחות של היצ'ול), יש חדר שלם שמוקדש לשטויות שמעריצות כותבות ונותנות להיצ'ול. וכמות הפאנארטס של האנצ'ול שם לא נורמאלית. ובאופן כללי בכל החנות יש תמונות של היצ'ול עם כל מני איידולים, ובין השאר יש שם גם תמונות של האנצ'ול, ושלטים שמעריצות כתבו HANCHUL FOREVER. היצ'ול בעצמו ביקר בחנות המון המון המון פעמים (בכל זאת, אחותו), ו... כן. נשבר לי הלב כשהייתי שם. אה כן, וגם בפעם הראשונה שהיינו שם ראינו שהיא מוכרת את האלבום הראשון של גנג- אפילו שלא מצאתי אותו אחר כך ב*אף* חנות קייפופ. לצערי בפעם השנייה, כשחזרנו לשם במטרה לקנות את האלבום, הוא כבר לא היה שם L כנראה מישהו קנה אותו כבר. אבל עדיין, עצם העובדה שהוא היה שם... טוב אהמ וואו. חפרתי כל כך הרבה עליהם, וזה עוד בלי להיכנס ללמה אהבתי אותם עוד לפני שגנג עזב. הם פשוט מושלמים אחד בשביל השני, ואני אסיים את זה ככה.

היצ'ול/יאסונג – אוקי, אני כנראה לבד בעולם, אבל אני ממש משפפת אותם ;; אני לא יודעת למה, הם לא אמורים להיות משופפים או שזה יהי הגיוני לשפפ אותם- אבל אני כן. יש להם מומנטס ממש חמודים, והם מקסימים ביחד. הם זוג ה"מוזרים" של הלהקה, אני מתה עליהם XD

היצ'ול/קאנגין – NO NO NO NO NO. אני מתה עליהם ביחד כי הם שני מפגרים, אבל בתור קאפל? HELL NO. ברומאנס במקרה הטוב, אבל גם זה לא ממש. הם אפילו לא קאפל פורנו, הם... שום דבר. קאנגין הוא הבויפרינד של האח התאום של היצ'ול (לול טווינס~), זה הכל.

היצ'ול/שינדונג – שהגמפםןכםשהג כן ♥ אוקי כמו ביאצ'ול, אני כנראה לבד בעולם עם הקאפל הזה, ואין לי מושג למה אני משפפת אותם אבל אני כן. מ-ת-ה על ההטרלות שלהם בהופעות של SJT (בעיקר רוקוגו), הם פשוט הורגים לי את הבריאות~ ♥ מתה על הקאפל הזה, באמת.

היצ'ול/סונגמין – OH MY ING GOD YES JUST ME NOW OKAY YEAH BYE. אחד מהאוטיפיז שלי בסוג'ו TBH, אני מ-א-ו-ה-ב-ת בקאפל הזה. הם שתי הזונות של הלהקה, והם הולכים כ-ל כ-ך טוב ביחד. גם ממש כיף לי לכתוב עליהם, ולקרוא עליהם, ו... כן. אני מתה עליהם. מתה. ;; אה כן, והנשיקה. ה-נ-ש-י-ק-ה. חוץ מהנשיקה עם ג'ונגמו, הנשיקה עם סונגמין היא הנשיקה האהובה עלי של היצ'ול ;; איך שהוא מלקק את השפתיים ודופק סמירק אחר כך... ;; ולא אכפת לי שסונגמין המשיך לבכות על הנשיקה הזאת גם נצח אחר כך, אני די בטוחה שהוא נהנה מהנשיקה הזאת לא פחות מהיצ'ול P: זונה קטנה ומקסימה שלי ♥

היצ'ול/אונהיוק – במילה אחת: לא. אני יודעת שהם קיימים, בין אם בגלל השטויות שלהם בפולהאוס או בתור פרינימיז באינטימייט נווט, אבל... מצטערת, פשוט לא.

היצ'ול/ז'ומי – OH YES. גם זה אחד מהאוטיפיז שלי בסוג'ו, אני כל כך אוהבת אותם ביחד. אפילו שהם לא באותה סאבגרופ, יש כל כך הרבה מומנטס (וסלקות) שלהם ביחד ♥ החל מזה שז'ומי טיפל בהיצ'ול והאכיל אותו כשהיצ'ול היה בבית חולים אחרי התאונה (שנתיים לפני שסוג'ומ הוקמו), וכמובן ההופעה ההיא בבייג'ינג שהמעריצות הרעישו מלא כשהנרי וז'ומי עלו על הבמה, ואז היצ'ול ושיוון צרחו עליהן לסתום והיצ'ול עשה את הקטע של "I say Zhou, you say Mi" שברצינות ראיתי את הקטע הזה כל כך הרבה פעמים ואני פשוט אוהבת אותם. ;; חוץ מזה~ שזה ביאסים שלי LOL  אז זה כבר סיבה לשפפ אותם לנצח ♥

היצ'ול/דונגהא – הדונגסאנג האהוב על היצ'ול ♥ אני מתה עליהם ביחד, בתור היונג-דוגסאנג, בעיקר בגלל שדונגהא מסיבה לא ברורה הוא הבן אדם היחיד שמצליח להרגיע את היצ'ול כשהוא בהתקף עצבים- וזה אומר המון XDDD  אבל אני לא בטוחה שהם ממש קאפל לגיטימי, משהו על הגבול בין BROTP לבין קאפל פורנו. אני לא יודעת, מעולם לא יצא לי לקרוא פאנפיק עליהם כזוג, אז אני לא יכולה לשפוט מהבחינה הזאת, ואני מתה על המומנטס שלהם וזה, אבל... לא ממש משפפת. XD

היצ'ול/שיוון – הם היו האוטיפי שלי פעם ;-; נכון, קצת זנחתי אותם, אבל... אני עדיין מתה עליהם. יש בהם משהו מקסים, וסקסי, ואסור~ איך שאני רואה את זה- שיוון הוא הנוצרי התמים שמתכחש לעובדה שהוא הומו כי הוא מפחד מאבא שלו והוא לא רוצה שאלוהים "יכעס" עליו, בעוד היצ'ול האתאיסט הזנותי ש"מדרדר" את שיוון ומערער את המיניות שלו~ ואפילו שאני חושבת שהיצ'ול נהנה לרדת על שיוון ולהתעלל בו, בסופו של דבר הוא ממש אוהב אותו וזה הדדי. חוץ מזה, אי אפשר להתכחש לנשיקה הפאקינג ס-ק-ס-י-ת שלהם, שהיא אחת הנשיקות הכי שהגמפםןשהפםןשמהםשןשגםן של היצ'ול. ♥

היצ'ול/רייווק – היונג-דונגסאנג בקטע מושלם ♥ נכון, אין להם /המון/ מומנטס ביחד, אבל המעט שיש הם מקסימים, ואני די מחבבת את הקאפל הזה. ;; אני חושבת שהם מעין הגרסא השונה של ליטוק/קיוהיון, כי אפילו שהיצ'ול לא לידר ורייווק לא מאקנה, זה עדיין מסתדר לי בראש על התקן הזה. אבל אני כנראה לבד בעולם עם הקאפל הזה |:

היצ'ול/קיבום – אהבת אמת. ♥ זה לחלוטין אחד ה-אוטיפיז שלי, בה' הידיעה. אחרי האנצ'ול וג'ייצ'ול (שאני לא אדבר עליהם עכשיו לול), היבום זה האוטיפי שלי עם היצ'ול. ומבחינת קיבום- זה ה-אוטיפי שלי. אמנם היצ'ול לא הגדיר את קיבום בתור הדונגסאנג האהוב עליו, אבל אני חושבת שהוא בהחלט אחד הפייבוריטס שלו, ואין לי שום ספק שהיצ'ול הוא ההיונג האהוב על קיבום. המומנטס שלהם ביחד זה הדבר הכי מתוק ביקום ♥ שלא לדבר על זה שקיבום הוא אחד משני האנשים היחידים (השני זה ג'יי לול) שהיצ'ול לא בועט החוצה מהמיטה XDDDDDDD  והם גרו ביחד נצח בערך, ואני חושבת שהיצ'ול הוא אחד האנשים הבודדים שקיבום עדיין בקשר רציף איתם גם אחרי שהוא עזב. וכמובן, זה שהם חגגו ביחד ביומולדת האחרון של קיבום ♥ נסיכים שלי ♥ קיבום בן אדם די מתבודד, ואני חושבת שהיצ'ול הוא בערך הבן אדם היחיד בלהקה שהוא באמת נקשר אליו ולא סתם היה-חייב-להיות-איתו-בקשר-כי-הוא-איתו-באותה-להקה. אני מתה עליהם, באמת.

היצ'ול/קיוהיון – EVILNESS ALL OVER THE PLACE ♥ כן, אני יודעת שהם יותר אמא-בן שכזה, אבל זה לא כמו טאקי שאני לא סובלת, אלא יותר... ממש אוטיפי. אולי אני לבד בעולם, אני לא יודעת. אבל אני מאוהבת בקאפל הזה, גם בתור קאפל לגיטימי וגם בתור קאפל פורנו. הם מהממים ביחד, יש ביניהם אהבה מיוחדת, וחוץ מזה שהם שני ההארדקור גיימרים של הלהקה LOL ושניהם כאלה חכמים בצורה פסיכית ושנונים וציניים ו-אעהאעה אני אוהבת אותם ;_; הם אחלה קאפל ל, אגב. שניהם כאלה מרושעים שהם צריכים להתעלל קצת אחד בשני ♥

היצ'ול/הנרי – FLUFFFFFFFFFFF. אוהבת. כלכך. ♥ אני אפילו לא בטוחה למה או איך הם הפכו לחברים כל כך טובים, אבל הם חברים ממשממשממשממשממשממששששששששש טובים. והם כאלה... אהבה ♥ אוהבת את הקאפל הזה כל כך אלוהים אדירים הם צריכים יותר מומנטס ;; אין להם מספיק, זה פשוט... לא מספיק לי ;_; צריכה עוד עוד עוד עודדדדדדדדדדדד. ♥

גנג/יאסונג – לא. סורי. ליתר ביטחון חיפשתי בגוגל תמונות שלהם ביחד, ואפילו שמצאתי 2-3... אני נשארת עם הטענה הראשונה שלי. פשוט לא.

גנג/קאנגין – נופ. אין לי מה לפרט, תאכלס. שניהם גבריים שכאלה, חוץ מזה שהם החצי השני של היטוק~ לא יכולה לשפפ אותם, זה פשוט... לא עובד. לא יודעת. פשוט לא.

גנג/שינדונג – אה. אני לא חושבת. (אוקי אני ממש לא משפפת את גנג עם הרבה אנשים, אני יודעת. זה חצי קשור להיצ'ול, אבל לא רק.)

גנג/סונגמין – נינג'ה קאפלללללללללל. ♥ בעיקרון הם קאפל פורנו, אבל אני חושבת שיש משהו קצת מעבר לזה. לא יצא לי לקרוא פאנפיקים עליהם, לפחות לא עד כמה שזכור לי, אבל אני לא פוסלת אותם. הם אחלה פורנו, ממש כאילו, ואני חושבת שהם יכולים להיות גם אחלה זוג. לא בטוחה לגבי זה ט'וו. הם איפשהוא באמצע.

גנג/אונהיוק – אה... לא? הם קיימים, אני חושבת, בין אם זה כי הם רקדנים ראשיים וזה, ובין אם זה בריליי טוק שגנג דיבר על היוק~ אבל... אני פשוט לא משפפת אותם. סורי.

גנג/ז'ומי – BROTP FOR LIFE. אנשים משפפים אותם רק בגלל שהם סינים, והם גבוהים, ויש להם אחלה מומנטס, ואני אוהבת אותם, והם אחלה קאפל פורנו- אבל אני לא משפפת אותם באמת. כאילו הם אחלה קאפל כשזה רק בתוך SJM, אבל כשמסתכלים עליהם באופן כללי, עם כל ה15- לשניהם יש אנשים אחרים שהם יותר משופפים איתם P:

גנג/דונגהא – לא משפפת. הם חברים טובים, שניהם רקדנים ראשיים, אבל... זהו זה. שום דבר מיני, או רומנטי, או כל דבר כזה. פשוט כלום.

גנג/שיוון – כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ♥ אוקי אז אני אמנם לא נכנסת פה לאוטי3ים ואוטי4ים, אבל רק כדי שיהיה לכן מושג על מה שאני חושבת- האוטי4 האהוב עלי זה האנשיהיבום. כל אחד מהזוגות בתוך האוטי4 הזה הולך מבחינתי. חוץ מזה, האוטי3 הראשון שלי בסוג'ו היה שיהאנצ'ול, ואפילו שאני מעדיפה האנצ'ול ושיצ'ול על פני האנשי, אני עדיין אוהבת אותם המון. הם מדהימים ביחד, הם חמודים רצח, הם קיטצ'יים בטירוף והם פשוט... אעה ♥ אני באמת מרגישה שזנחתי מלא קאפלים של שיוון שפעם ממש אהבתי, וזה אחד מהם ;; אפילו שאני חייבת להודות שאני הרבה פחות אוהבת האנשי משאר הקאפלים שציינתי קודם... פעם אהבתי אותם רק בתוך האוטי3 חח עכשיו אני בסדר איתם גם מחוץ לאוטי3 אבל אני עדיין מעדיפה אותך עם היצ'ול באמצע. ^^

גנג/רייווק – חמודים, בתאוריה. בפועל, אני לא חושבת שהם עובדים ממש. הם חברים טובים, עוד גרסא מעוותת של לידר/מאקנה, אבל זה לא ממש עובד. הייתי מוכנה לקרוא פורנו שלהם אם הוא היה כתוב *ממש* טוב וחסר עלילה לחלוטין, אבל... לא יותר מזה.

גנג/קיבום – כמו שאמרתי כבר, כל קאפל בהאנשיהיבום הולך מבחינתי, וזה כולל גם האנבום. ♥ נכון, זה הקאפל שאני הכי פחות אוהבת מהקבוצה הזאת, אבל... יש להם את המומנטס שלהם, הם יפים ביחד, הם חברים טובים, שניהם שקטים כאלה (גם אם מסיבות שונות), ושניהם על תקן הבויפרינדס של היצ'ול P: אבל אני לא אכנס להאנהיבום חחח אפילו שחשבתי על אחלה עלילה לפאנפיק שלהם ;; (הדברים שהייתי עושה בשמירות בבסיס. יאפ.)

גנג/קיוהיון – מחיפוש בגוגל אישרתי את מה שחשבתי- הם קיימים. הם חמודים. מאוד. אבל... לא יודעת. קאפל פורנו בשבילי, לא רואה יותר מזה.

גנג/הנרי – אותו דבר כמו עם ז'ומי, משופפים רק בגלל שהם סינים, אבל אני לא ממש אוהבת אותם. אפילו שזה באמת לידר/מאקנה לול אבל... לא. אולי פורנו, אבל לא מעבר לזה.

יאסונג/קאנגין - ....................לא. אוקי מבדיקה בגוגל כן יש להם מומנטס, אבל... עדיין לא.

יאסונג/שינדונג – גם לא.

יאסונג/סונגמין – פורנו. כי סונגמין זונה, נו, לא צריך הרבה חפירה על זה. אוקי מבדיקה קצרצרה בגוגל גיליתי שהם היו אוקוורד אחד עם השני? לא ידעתי את זה האמת. אני חושבת שעכשיו הם בסדר. IDK  קשה לי לחשוב עליהם במשהו מעבר לפורנו. פשוט לא מסתדר לי בראש.

יאסונג/אונהיוק – הכי בשביל הצחוקים. חברים טובים, שניהם דפוקים רצח, אבל... לא חושבת שאני יכולה לשפפ אותם ברצינות. אולי פורנו, וגם זה רק כזה חסר עלילה לחלוטין. או אולי אונהיוק מנסה ללמד את יאסונג לרקוד ונכשל קשות ואז סקס? זה יכול לעבוד. אבל... לא, לא משפפת.

יאסונג/ז'ומי – בתאוריה זה יכול להיות חמוד בטירוף ;; אחלה פורנו. לא יודעת אם אני משפפת אותם ברצינות ט'וו, הם פשוט... לא מספיק קרובים עד כמה שידוע לי. אבל אם זה יהיה כתוב טוב- אני בעד. בעצם, כשחושבים על זה- אני ממש יכולה לשפפ אותם. ;-; אני לא ממש משפפת, אבל אני יכולה.

יאסונג/דונגהא – יש להם מלא תמונות ביחד מסתבר, בעיקר כי שניהם קאמהורס שאוהבים להצטלם ביחד ♥ ולכן אני מוכנה לשים אותם איפשהוא בין קאפל פורנו לBROTP~ אבל לא יודעת. מעולם לא חשבתי עליהם בתור זוג, ומעדיפה גם לא לחשוב.

יאסונג/שיוון – זה נשמע... מעניין. יש להם מומנטס (המון, מסתבר), והם נראים לי ממש קרובים~ שניהם דתיים בטירוף לול ואני חושבת שהסקס שלהם יהיה סופר פרוע וקינקי וחייתי ו-אומייגאד עכשיו אני מתחילה לחשוב על זה O_O  מודה, מעולם לא חשבתי על זה, אבל עכשיו... אוקיי, אני משפפת. קצת.

יאסונג/רייווק – הו! סוף סוף קאפל של יאסונג שאני אשכרה משפפת! טוב אז יאווק הם אחד מהאוטיפיז הראשיים שלי בסוג'ו, ואני לא חושבת שיש מישהי שיכולה להגיד שהם לא מושלמים ביחד~ המומנטס שלהם זה פשוט הדבר הכי סקווישי ביקום, והם מקסימים ומתוקים והם כאלה אהבת אמת אהההההההההההה. אבל מ-צ-ד ש-נ-י, אני חושבת שיש להם סקס קינקי בטירוף אעה ;; אולי זה בגלל שיאסונג הוא בן אדם כל כך מוזר, ורייווק נראה תמים בטירוף אבל הוא לא- זה פשוט גורם לי לחשוב שהסקס שלהם הוא לא "ונילה". LOL.

יאסונג/קיבום – נופ. יש להם תמונות ביחד, כן, אבל... לא. פשוט לא. >_>;

יאסונג/קיוהיון – בשביל נינה- לא. LOL סתם, גם בלי קשר לנינה, אני לא משפפת אותם. פורנו במקרה הכי טוב, אולי שלישיה של KRY רק כי זה KRY אבל לא באמת משפפת אותם. לא פוסלת את הקיום שלהם, אבל... לא יודעת, לא אוהבת. יש להם את המומנטס שלהם, אבל שום דבר רומנטי באמת.

יאסונג/הנרי – יאסונג קריפר על הנרי לול הוא תמיד נעמד לידו, נוגע בו ובוהה בו. אני לא יודעת. אני לא מצליחה להחליט אם אני משפפת את זה או לא, אני מניחה שהם יכולים להיות אחלה קאפל פורנו, ואולי משהו מעבר לזה, אבל לא ממש. אולי רק בפאנפיקי AU, כי סתם ככה בתוך הלהקה אני חושבת שזה באמת רק פורנו ולא מעבר לזה. אחלה פורנו אבל.

קאנגין/שינדונג – הפעם היחידה שהקאפל זה היה לגיטימי היה בגונג טי. וזה היה פרודיה שלא קשורה אליהם. אז... לא, לא משפפת. גם לא רוצה לשפפ. ;-; הם יותר BFFים שהולכים לרכל על החברות שלהם~ (ליטוק וסונגמין דא) אני לא מסוגלת לראות אותם בתור זוג, וזה לא שלא ניסיתי XD אני כל פעם מתה מחדש בקטעים שלהם בגונגטי מרוב שזה פשוט... לא XD

קאנגין/סונגמין – הם קיימים, אני יודעת שהם קיימים. אבל אני לא אוהבת >: כן, זה עניין של פרינימיז/הפכים נמשכים/וואטאבר, ובדרך כלל זה מקסים, אבל... לא יודעת, פשוט לא אוהבת. קראתי פעם פאנפיק עליהם ט'וו, הוא דווקא היה נחמד אבל אני לא חושבת שהוא בכלל היה עליהם אלא יותר על זוגות אחרים ו... האמת לא זוכרת מה הלך שם בכלל, לא משנה. קיצר אני אהיה מוכנה לשקול לקרוא פאנפיק עליהם אם הוא יהיה כתוב טוב, אבל סתם ככה- אני לא משפפת.

קאנגין/אונהיוק – אונהיוק הוא מושא ההתעללות של קאנגין L O L. זה יכול להיות אחלה בתור עלילה לפורנו בדסמי. אבל... לא יודעת, לא משפפת מעבר לזה. XD

קאנגין/ז'ומי – מה. למה. לא. ;-; (אפילו אין להם תמונה ביחד. רק אחת עם כל סוג'ו.)

קאנגין/דונגהא – לחלוטין אבא-בן. אותה סיבה שאני לא סובלת אונטא בשייני XD

קאנגין/שיוון - .....אחלה פורנו. יש להם את המומנטס שלהם, אבל... לא יודעת, לא רואה את זה מעבר לקאפל פורנו.

קאנגין/רייווק – גם פה כמו דונגהא, רק שזה יותר אבא-בת P: בכל מקרה, לא משפפת.

קאנגין/קיבום – לא קיים O_O וגם אם הוא היה קיים, לא הייתי משפפת.

קאנגין/קיוהיון – שוב, אבא-בן. קאנגין פשוט יותר מדיי אבהי בשביל שזה יעבוד לי עם המאקנה ליין של סוג'ו, סורי >:

קאנגין/הנרי – לא קיים. וגם אם היה קיים, לא הייתי משפפת- שוב, עניין של מאקנה ליין עם קאנגין ><

שינדונג/סונגמין – אהבת אמת ♥ שינמין זה ה-אוטיפי שלי של שינדונג (אחרי שינארי כמובן), ואחד האוטיפיז שלי בסוג'ו באופן כללי. אני יודעת שלהרבה אנשים קשה לשפפ את שינדונג עם אנשים (בין אם זה בגלל שהוא סטרייט מוצהר ובין אם זה בגלל שהוא לא נראה כמו איידול טיפוסי), וגם רוב האנשים משפפים את סונגמין עם אנשים אחרים ומסרבים להכיר בקאפלים אחרים שלו, אבל... אני מאוהבת בזוג הזה. הם החברים הכי טובים, הם מרגישים הכי בנוח ביקום אחד ליד השני, הם "משלימים" אחד את השני, הם אוהבים את אותם דברים, הם עושים הכל ביחד... הם פאקינג קוראים אחד לשני את המחשבות. בגלל שאני כל כך אוהבת את הזוג הזה, ואנשים אחרים לא כל כך, אני חייבת לתת סרטון אחד שהוא בעצם הסיבה שהתחלתי לשפפ אותם, ועד היום הוא ה-מומנט האהוב עלי שלהם. אני מדברת כמובן על הריליי טוק. ♥ http://www.youtube.com/watch?v=X00kG7cs26k

שינדונג/אונהיוק – רקדנים ראשיים וזה. אני חושבת שהם יכולים להיות קאפל נחמד, טיפה אנגסטי (אם לקחת את זה לכיוון של שינדונג מקנא באונהיוק על זה שהוא מקבל את כל הספוטלייט בתור רקדן וראפר אפילו שטכנית הם חולקים את שני הטייטלים האלה)... אבל לא יודעת. משפפת קלות, אבל לא באמת. מתלבטת אם להגדיר אותם בתור קאפל פורנו, כי... לא יודעת, לא ממש רואה אותם בסיטואציית סמאט, אבל אם זה יהיה כתוב טוב, בכיף XD

שינדונג/ז'ומי – לא ממש קיים עד כמה שידוע לי. כשאני חושבת על זה, הם בתיאוריה יכולים להיות אחלה ביחד, אבל... לא יודעת, לא מספיק בשביל שאני אשפפ אותם באמת. אבל שניהם נסיכים ומסוג האנשים שתמיד יהיו עם חיוך על הפנים, אז אני מניחה שהם יהיו נוראאאאאאאא פלאפיים אם הם יהיו ביחד ^-^ האמת ככל שאני חושבת על זה יותר, ככה אני חושבת יותר שהם יכולים להיות ממש מתוקים ביחד! קאפל פלאפי בטירוף, אולי אפילו יותר מדיי XD

שינדונג/דונגהא – הם אוקוורד אחד עם השני, לא המון בשביל שזה יפריע להם להופיע ביחד או לעשות שטויות אחד עם השני והכל, אבל... לא יודעת, הם לא מרגישים בנוח אחד עם השני, ומרגישים את זה. מה שגורם לי אוטומטית להרגיש לא בנוח לשים אותם ביחד. אז לא משפפת אותם.

שינדונג/שיוון – היפה והיחה. XP לול סתםסתם. לא יודעת, הם קיימים. והם חמודים. אבל... קאפל פורנו לדעתי. לא מעבר לזה.

שינדונג/רייווק - ...לא? לא יודעת, לא רואה את זה, סורי XD

שינדונג/קיבום – לא קיים.

שינדונג/קיוהיון – הם קיימים, סוגשל. אני יכולה לראות את זה גם, אבל... לא יודעת. אני קרועה בין לשפפ ללא לשפפ.

שינדונג/הנרי – לא קיים, אבל קצת חבל לי. הם יכולים להיות דווקא די חמודים ביחד LOL כשחושבים על זה לעומק. אני יודעת שהם לא, אבל... לא יודעת. יכולה לשפפ אותם. אני לא, אבל אני יכולה.

סונגמין/אונהיוק – כןכןכןכןכןכן ♥ כאילו נכון, הם לא הקאפל הכי משופפ בעולם, הם לא אוטיפי שלי, אבל אני כן משפפת אותם ממש ואני אוהבת אותם ;; הם מקסימים ביחד, אני לא בטוחה אפילו למה אני כל כך אוהבת אותם- אבל אני אוהבת אותם. יכול להיות שאני לבד בעולם, ויכול להיות שלא, אני לא יודעת. אבל אישית, אני משפפת המון. ♥

סונגמין/ז'ומי – שהמפגםןהכשפםןמהכשןמגםןפמהןםמשגפםןחההשהגפןםמחשגןםשגמ כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן. אוקי, מימין זה אחת מהאהבות הגדולות שלי. כמו שכבר ציינתי, אני לא נכנסת פה לאוטי3ים, אבל אני מניחה שמי שמכיר אותי יודע שאני משפפת קיומימין הכי ביקום, ואני מסרבת להחליט בין הקאפלים של האוטי3 הזה (אפילו שכן יש לי העדפה מסויימת על קיומי, אבל עליהם אני אחפור כבר אחר כך). מימין אמנם פחות משופפים מקיומי או קיומין, א-ב-ל, אני אישית מאוהבת בקאפל הזה כל כךךךךךךך המון. הם פשוט קאפל של לסביות, אבל לא בקטע מוזר אלא בקטע של~ לא יודעת, הולכים לשופינג ביחד ואז עושים סקס בחדר הלבשה. או עושים דברים כשקיוהיון נוטש אותם לטובת סטארקראפט. אני לא יודעת. אני בעיקר ממש ממש ממש ממש אוהבת אותם, מהמון סיבות. והבאקהאגס שלהם זה הדבר הכי מתוק ביקום כולו ;_; אני בעיקר אוהבת את זה שאפילו שסונגמין נמוך מז'ומי בערך בראש, הוא עדיין זה שמחבק אותו מאחורה ולא להפך לול זה כל כך מתוק ♥ ואני לנצח אטען שהסיבה שסונגמין הצטרף לסוג'ומ זה בגלל שהוא רצה להיות יותר קרוב למימי~ (ולקיו אבל שוב, לא נכנסת לאוטי3ים) אני. משפפת. כלכך. שזה. כואב. ;;

סונגמין/דונגהא – אה... לא בטוחה? בדקתי עכשיו, וכמו שחשדתי- יש פוטנציאל. אני לא חושבת שאי פעם חשבתי עליהם בצורה כזאת, ואני לא בטוחה אם אני ממש משפפת אותם או שזה יותר קאפל פורנו, אבל הם יכולים להיות אחלה קאפל. בערך כמו היוקמין- אני לא בטוחה למה אני משפפת את זה, אבל זה עובד. אולי זה בגלל שסונגמין זונה LOL

סונגמין/שיוון –  ♥ YES PLEASE. אמרתי קודם שאפילו שאני לא מוכנה להחליט על זוג אחד בתוך קיומימין, יש לי העדפה קלה לקיומי- ובמקרה הזה, סונגמין (שנשאר לבד) תמיד עם שיוון. הם אחד האוטיפיז הגדולים שלי TBH, אפילו שאני חושבת שהם התחילו לי יותר בתור קאפל פורנו, אבל לאט לאט הבנתי שהם פשוט זוג מקסים. יצא לי לקרוא כמה פאנפיקים עליהם (אהמממממ גראוויטי של אלה ♥), והם פשוט... וואו. אני מאוהבת בהם, באמת. הם אחד מה-אוטיפיז שלי בסוג'ו, אני יכולה לחיות על מומנטס שלהם ופאנפיקים שלהם ו-ו-ו- אני פשוט אוהבת אותם בטירוף אוקיי ;_; ואני יודעת שאני לא לחלוטין לבד בעולם אבל אני לא יודעת אם יש כאן מישהי שקוראת את זה שבאמת משפפת אותם כמוני, אבלללללללל לא אכפת לי. כי הם מושלמים. וזהו זה. אני רוצה שהם יהיו ביחד לנצח >:

סונגמין/רייווק – קאפל לסביות, הפעם כן בקטע רע ;; אני יודעת שיש אנשים שמשפפים אותם, ואני כן אוהבת את המומנטס שלהם בסוקירה, כי הם חמודים בטירוף~ אבל זה לגמרי BROMANCE ולא יותר מזה, מבחינתי >: אני תמיד צוחקת על זה שכשהם ביחד הם לא יכולים לשכב, הם פשוט מחזיקים ידיים, בוהים אחד בשני ואומרים "אני אוהב אותך~" ו...שם זה נגמר. סתם לא, האמת שהם אחלה קאפל פורנו. כשחושבים על זה, אני בעצמי כתבתי עליהם LOL אבל זה היה בפאנפיק רייווק/העולם. וזה עובד גם עם סונגמין/העולם כי סונגמין זונה אז זה עובד עם כולם בערך XD אבל מעבר לפורנו, אני לא משפפת.

סונגמין/קיבום – שוב, זה לא אמור לעבוד, אבל זה עובד. לא בטוחה אם זה ממש קאפל או רק פורנו, אבל... אני חושבת שזה יכול לעבוד. זה שוב כנראה בגלל שסונגמין זונה אז באמת קשה לי –לא- לראות אותו עם מישהו ><

סונגמין/קיוהיון – לא משפפת. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL  סתם, נראה לכם?! פאקינג קיומין! הם אחד הקאפלים הכי אמיתיים, סקסיים ומקסימים ביקום! יש כל כך הרבה מה לחפור עליהם, אבל כל דבר שאני אגיד יהיה מובן מאליו ו"DUH" שכזה. הם שותים ביחד יין (לאור נרות!), משחקים ביחד סטארקראפט, הם רומייטס, הם פשוט... הכל ♥ הם זוג אמיתי, באמת >: נכון שאמרתי קודם שיש לי טיפונת העדפה כלפי קיומי, אבל אתן צריכות להבין שזה העדפה ממשממשממש פיצית. אני אוהבת קיומין כמעט באותה מידה (וכמובן קיומימין הכי), כי הם פשוט... אמיתיים ♥ הם כאלה גושי חמידות וסקס והכל באותו זמן ;_; רק אהבה יש לי לאוטיפי הזה, רק אהבה ♥

סונגמין/הנרי – אגיו קאפלללללללללל. הם כאלה. חמודים. ופלאפיים. ומתוקים. ואומייגאד בא לי למחוץ לשניהם את הלחיים ;_____________; אז כן. משפפת המון ♥ כאילו לא ברמה של אוטיפי, אבל ברמה של קאפל- כן, בהחלט. המון. המון המון המון. ;;

אונהיוק/ז'ומי – זה לא אמור לעבוד. זה לא. אמור. לעבוד. אבל זה כן ;_; מאז שהיוק הצטרף לסוג'ומ יש להם כל כך הרבה מומנטס ביחד עאהשפדםןשכחמפהןםגמןםשחהכמפםשגהפשגםהפם AND I JUST SHIP THEM SO MUCH. כאילו כן, לא ברמות של קאפלים אחרים, אבל... יש להם את היופי שלהם ♥ ואני חושבת שבערך 90% ממי שקוראת את זה עכשיו רוצה להרוג אותי LOL

אונהיוק/דונגהא - ............................................... אני בכלל צריכה להגיד? אוקי, כן, בזמן האחרון הם קצת עולים לי על העצבים כי יש עליהם הרבה יותר מדיי הייפ והם נהיו דביקיים ברמה שזה כבר מעצבן אותי. אבל הם עדיין אחד מה-אוטיפיז שלי. אני לא באמת משפפת אף אחד מהם עם אנשים אחרים, כי בשבילי הם תמיד יהיו... ביחד. אפילו שאני די בטוחה שאין ביניהם שום דבר באמת ושזה הכל פאנסרביס (שלא כמו האנצ'ול שאני מאמינה שהיה שם משהו אמיתי), אבל... היי, זה עובד. ואי אפשר להכחיש את העובדה שהם ה-חברים ה-כ-י טובים, הם כאילו מחוברים אחד לשני, אני לא מצליחה לדמיין אחד מהם בלי השני. כשאני מנסה לדמיין איזה סוג של קשר יש לכל אחד מהאוטיפיז הרשמיים של סוג'ו, אונהא הם הזוג הצעיר שדבוק אחד לשני כמו מסטיק (לעומת קאנגטוק שהם זוג נשוי). הם פשוט... אעהאעה כל כך הרבה רגשות אוקיי. הם כאלה מקסימים ביחד. אני באמת מאמינה שאונהיוק מחזיק ומחזק את דונגהא מבחינה נפשית. הרי דונגהא ממש שונא ומפחד להיות לבד, ו... לא יודעת, אני חושבת שאונהיוק הוא מסוג האנשים האלה שדונגהא יכול לסמוך עליהם שהם יהיו שם תמיד, לא משנה מה יקרה. נכון, אולי הם לא זוג במציאות, אבל אהבת אחים בהחלט יש שם, וזה משהו שרק מתחזק עם כמות הפאנסרביס שהם עושים והעובדה שהם בעצמם קוראים לעצמם אונהא וכל זה. מאחורי כל הצגה יש אמת. ♥

אונהיוק/שיוון – נופ. ;-; כאילו כן, הם אחד הקאפלים הגדולים, הם אחלה קאפל פורנו, ואני יודעת שיש הרבה שמשפפים אוטי3 של אונשיהא. אבל אני לא סובלת את זה, סורי >< שיוון יותר מדיי קלינגי עליהם, אני לא אוהבת את זה. אעה. פשוט לא עובד לי. סורי ><

אונהיוק/רייווק – חמודים~ אני לא בטוחה למה או איך אני משפפת את זה, אבל אני כן, קצת. ממש קצת. יותר קאפל פורנו אולי, אולי קצת מעבר לזה. סוגשל ברומאנס אבל קצת יותר. אני לא יודעת. לא חשבתי עליהם אף פעם עד עכשיו, הם בסדר XD

אונהיוק/קיבום – הו הו הו הו הו. XD אני אחפור על קיהא כבר אחר כך, אבלללללל בהחלט יש כאן מתיחות של מריבה על הלב של דונגהא D< הם יכולים להיות אחלה קאפל אנגסט (שניהם רבים על דונגהא, אבל דונגהא לא רוצה אף אחד מהם, ובסוף הם מתאהבים אחד בשני), או סתם קאפל פורנו (קיבום טופ אגרסיבי ומתעלל באונהיוק בצורה בדסמית וסקסית בטירוף), אני לא יודעת. אני ממש משפפת אותם אם אני חושבת על זה חזק, אני פשוט לא חושבת עליהם הרבה. בגלל אונהא. אבל... כן, יש פה משהו בהחלט ♥ *בורחת מכל האונהא שיפריות שקוראות את זה*

אונהיוק/קיוהיון - ...לא. הם יכולים להיות חמודים ביחד, כן, זה לא שאני לא מכירה באפשרות הזאת. אני גם די בטוחה שיש אנשים בעולם שמשפפים אותם. אבל... לא יודעת, לא עובד לי מספיק. כי קיוהיון ציני מדיי ואונהיוק יותר מדיי נוטה לבכות. ......בעצם עכשיו כשאני חושבת על זה, דווקא זו סיבה –כן- לשפפ אותם O_O בצורה בדסמית שכזאת. LOL אוקי אני מעלה אותם לדרגת קאפל פורנו, אבל לא יותר מזה XD

אונהיוק/הנרי – זה קיים? אני לא בטוחה בזה בכלל. בתיאוריה, הם יכולים להיות חמודים. אני לא בטוחה שזה מספיק בשביל לשפפ אותם באמת, אבל... אני לא פוסלת את האפשרות ^^ קאפל פורנו לפחות, ואם זה יהיה כתוב טוב מספיק, יכולה גם לשפפ ברצינות.

ז'ומי/דונגהא – אמ. בתאוריה זה יכול להיות אחלה, אבל בפועל... לא יודעת. מעולם לא חשבתי עליהם ממש בתור קאפל, אני חושבת שאני יכולה לשפפ אותם אבל כרגע אני לא ממש. צריכה יותר מומנטס שלהם בשביל להחליט, ואם זה פאנפיק שכתוב טוב אני בהחלט יכולה לאהוב אותם ♥ אחלה קאפל פורנו ט'וו.

ז'ומי/שיוון – שני מגדלים ♥ אני משפפת >: כאילו לא ברמה של אוטיפי אבל ברמה של קאפל, כן. כי שיוון נורא זונת צומי, וז'ומי דיווה, ו... לא יודעת איכשהוא זה עובד לי ♥ חוצמזה ששניהם קאנגטה ליין, והם יפים ביחד, וסקס שלהם בטח יהיה הדבר הכי יפה ביקום ;_; ורק תנסו לדמיין איך הילדים שלהם ייראו!!!!!! ;_________; זה יהיה הדבר הכי מהמם ביקום אומייגאד יהיה לילד שלהם את הסנטר הכי מושלם ביקום כולו, ואף עצום וקוביות והוא יהיה גבוה וסקסי ו- אומייגאד אני חושבת שהרגע העליתי אותם לדרגה של אוטיפי רק מלחשוב עליהם ;_; אני חושבת שאני אכתוב פאנפיק עליהם מתישהו כשאסיים את כל הפאנפיקים שאני צריכה לכתוב, הם יהיו הדבר הכי מדהים שיש ;_;

ז'ומי/רייווק – לסביות /בוכה/ אני לא ממש משפפת. אולי פורנו, אבל גם זה לא ממש. שתיהן נקבות מדיי >< (אבל רק למקרה שתהיתן- מימי טופ. לא שזה מפתיע בצורה כלשהיא)

ז'ומי/קיבום – זה לא קיים, וחבל. כי הם היו יכולים להיות אחלה קאפל. בעצם, אני לא לחלוטין בטוחה שזה לא קיים... פשוט לא יצא לי לראות את זה, אבל יש מצב שמאחורי הקלעים הם דווקא חיים 3: אני מחבבת. הייתי רוצה לראות אותם ביחד מתישהו, יש להם פוטנציאל אדיר ;;

ז'ומי/קיוהיון - *לוקחת נשימה* אני חושבת שהדגשתי כבר מספיק פעמים לאורך המסמך שאני משפפת קיומי בצורה מטורפת ;; הם מושלמים ביחד, מושלמים. אני חושבת שנהייתי נורא מגוננת עליהם בגלל שיש יותר מדיי אנשים שהם הארדקור קיומין שיפרס שמסרבים להכיר בכל קאפל אחר של קיוהיון, וזה מציק לי כי קיומי הם אחד האוטיפיז הכי גדולים שלי בסוג'ו. כשהם ביחד, זה פשוט הדבר הכי מתוק ומקסים ביקום. הם כאלה סקווישיים וחיבוקיים, ו... לא יודעת, ז'ומי הוא כזה אופטימי וכל הזמן מחייך וקיוהיון כזה ציני ומניאק וזה פשוט... עובד. אני אוהבת אותם כל כך, וקראתי המון פאנפיקים מדהימים עליהם. הפאנפיק האהוב עלי בכל היקום כולו (גראוויטי של אלה, שעכשיו אני קוראת את הגרסא של הספר שהמפגכןםשםשגכמפ שגם שם הדמויות שמקבילות לדמויות של קיוהיון וז'ומי לגמרי אוטיפי שלי בספר אפילו שאני עדיין לא יודעת אם הם יהיו ביחד בסוף או לא ;;) זה קיומי, ו... אני פשוט מאוהבת בהם בטירוף. יש בהם משהו מקסים וסקסי ומתוק ומושלם ו- אעהאעהאעהאעהאעהאעה רגשות רגשות רגשות ;; הם אמיתיים בטירוף, ולא אכפת לי אם יש כאן אנשים שקוראים את זה ולא משפפים אותם, אני יודעת שיש גם הרבה שכן, וגם אם לא לא היה לי אכפת כי הם פשוט א-ה-ב-ת א-מ-ת. ♥ הולכת להגן עליהם לנצח נצחים ;;

ז'ומי/הנרי – לא. פשוט לא. אנשים משפפים אותם כי הם סינים, כי כביכול הם השניים האחרונים שהצטרפו ולכן אין להם קאפל רשמי בין כל ה15. אבל... אני פשוט לא רואה את זה, סורי |: אותה סיבה שאני לא כל כך משפפת שיוצ'אן באקסו (שמשפפים אותם רק כי הם שני הקוריאנים של אקסומ). אני אהיה מוכנה לקרוא עליהם פורנו, ואני מניחה שאם זה פאנפיק שהם זוג אבל לא בתור הזוג הראשי (כאילו שרק מזכירים אותם והסיפור לא ממש מתמקד בהם), אני יכולה לקבל את זה, אבל סתם ככה... אני ממש אבל ממש לא משפפת. מתוך עיקרון.

דונגהא/שיוון – אותו דבר כמו שיהיוק. >: אני יודעת שהם קיימים, אבל אני לא משפפת אותם. מאותה סיבה בדיוק אגב, אני די מתייחסת לאונהא בתור בן אדם אחד בקטע הזה XD

דונגהא/רייווק – זה קיים בכלל? אני חושדת שכן. אבל... לא יודעת, לא משפפת. יותר BROMANCE שכזה. אולי פורנו. אבל לא ממש. לא יודעת, לא עובד לי.

דונגהא/קיבום – אוקי, הדעות שלי לגבי קיהא די חלוקות. מי שמכירה אותי יודעת שהם אחד משני הזוגות היחידים בקייפופ שאני ממש אבל ממש שונאת (הזוג השני זה זוג מאקסו, אז לא נכנס אליהם עכשיו), ברמה של אשכרה רבתי עם חברה בגלל שהיא שיפפה אותם. אבל... לא יודעת, בזמן האחרון אני חושבת שאולי קצת הגזמתי בשנאה שלי אליהם. אני לא משפפת אותם, ולא אוהבת אותם בכלל, אבל אני לא יכולה להתעלם מהקיום שלהם לחלוטין. כן, הם עדיין הקאפל שאני הכי פחות אוהבת בסוג'ו, ואני לא משפפת אותם מתוך עיקרון, אבל... לא יודעת. אני אמנם לא קוראת ולא אקרא פאנפיקים עליהם, אבל אם הם זוג משני בתוך פאנפיק ממש טוב והסיפור שלהם יהיה טוב מספיק- אני מוכנה לקבל את זה (סורי שאני חופרת על גראוויטי כל כך הרבה, אבל זו הדוגמא הכי טובה שיש לי. אני לא אספיילר על הפאנפיק למי שלא קרא, ואין לי מושג אם הם קיימים גם בספר או לא כי אני רק ממש בהתחלה שלו, אבל... הסיפור שלהם שם מדהים מדהים מדהים מדהיייייים ואפילו קראתי את הסיידסטורי שאלה כתבה עליהם, והוא היה מדהים). TBH אני בעצמי כתבתי עליהם פאנפיק עם חברה פעם לול אבל זה בגלל שאונהיוק היה נשוי למינהו בפאנפיק הזה, סוו P:

דונגהא/קיוהיון – הם קיימים, והם חמודים, אבל... לא יודעת, אוף. אני לא כזה משפפת אותם. כאילו, קצת, כן. ממש קצת. אם זה יהיה כתוב ממש טוב אני סביר להניח אוהב את זה, אבל סתם ככה- לא ממש. קאפל פורנו ט'וו.

דונגהא/הנרי – כן ;; הם קאפל די מוצלח ומאוד חי TBH, ואחרי הנשיקה שלהם בכלל~ אני אוהבת אותם הרבה פחות מקאפלים אחרים (גם של דונגהא וגם של הנרי), אבל~ הם חמודים כאלה. ;; *בורחת שוב מהאונהא שיפרס*

שיוון/רייוק – כן ;; אני לא יודעת למה, אבל אני ממש אוהבת אותם. הם כאלה. כאלה. כאלההההההההה. ;; הם חמודים רצח, וההפרש בגדלים שלהם (לא רק הגובה אלא גם המבנה גוף והכל~ רייווק באופן כללי הוא פשוט פיצי ושיוון עצום לול), זה כלכך חמוד. ;; הם בערך הדבר הכי פלאפי ורומנטי ודייטים-בנאמסן-טאוור-ובהאן-ריבר-בגשם ושוקולדים וארוחות רומנטיות לאור נרות ובקיצור פלאף פלאף פלאףףףףףףףףףף. הם מקסימים. >:

שיוון/קיבום – OH YES. כבר ציינתי קודם שאני משפפת האנשיהיבום וכל אחד מהזוגות בתוך האוטי4 הזה. אבל שלא כמו קיומימין, פה כן יש לי העדפות ברורות, שזה האנצ'ול ושיבום~ שיבום זה אחד האוטיפיז שלי אפשר לומר, אני ממש אבל ממש אוהבת אותם בטירוף. ;; הם כאלה נסיכים ביחד, הם יפים וחמודים וחצי פלאף חצי קינק כי שיוון הוא הכי קלינגי בויפרינד ביקום אבל קיבום הוא כזה אדיש ומתבודד אבל שיוון לגמרי יוציא אותי מהאדישות הזאת ויגרום לו להודות ברגשות שלו ו-ו-ו-ו- אני *ממש* אוהבת את הקאפל הזה ;_; ממש כאילו >:

שיוון/קיוהיון – אני לגמרי מאשימה את נינה ותאיר בזה שהתחלתי לשפפ אותם, אבל אני גם מודה להן, כי בגללן התחלתי לאהוב את הקאפל המדהים הזה ♥ הם כמעט ברמה של אוטיפי מבחינתי, הם פשוט מהממים וחמודים וסקסיים ו-אעהאעהאעה ;_____________; יצא לי לכתוב עליהם כבר 3 פאנפיקים (...אחד לא גמור וגם לא יומשך לעולם, נו), והם פשוט קאפל כיפי בטירוף. הם לחלוטין אחד הקאפלים השווים שיש בסוג'ו ♥ וכמו שאמרתי על שימין שאני אוהבת קיומי ושימין- אותו דבר פה, עם מימין ו-וונקיו. אני לא ממש משפפת את שיוון יחד עם קיומימין בתור אוטי4 (פעם ראשונה שחשבתי על האפשרות הזאת אגב), אבל... כן, זה מסתדר לי בראש. אגב, רק כי אני חייבת לציין את זה- אפילו שבכל הפאנפיקים שלי כתבתי את שיוון בתור טופ, אני למען האמת הרבה יותר אוהבת טופ!קיו. זה מסתדר לי במוח כל כך הרבה יותר טוב ;-; אני יודעת שתאיר הולכת לרצוח אותי על זה לול אבל אני באמת חושבת שקיו טופ הרבה יותר משיוון >:

שיוון/הנרי – ה-אוטיפי שלי. כן, אני יודעת שאמרתי את זה על הרבה מהקאפלים של שיוון, אבל שירי זה באמת אחד מהאוטיפיז הרשמיים שלי בלהקה. התחלתי לשפפ אותם בגלל אור, אבל זה לא נגמר שם. הם כאלה סקווישיים ופלאפיים (אוקי אני מתחילה לחשוד שזה בגלל ששיוון הוא אחד הרומנטיקנים- כל הקאפלים שלו זה פלאף מוחלט XDDD), הם מקסימים וסקסיים ואני אוהבת אותם לנצח ;_; נכון, קצת נטשתי אותם בזמן האחרון, אבל הם לנצח אחד הקאפלים האהובים עלי בסוג'ו והאוטיפי שלי עם שיוון >: (ועם הנרי, אולי חוץ מהנבר לול).

רייווק/קיבום – מאקנה ליין ראשון לול. הם קאפל פורנו, ללא ספק, ומשומה יש לי הרגשה לגבי הקאפל הזה שכתבתי או קראתי עליהם פעם אבל אני לא זוכרת O_O הם אחלה, אני יכולה לשפפ אותם, אבל... לא יודעת, קשה לי לדמיין אותם בתור זוג אמיתי ולא סתם פורנו. כי האופי שלהם כל כך שונה, וקיבום כזה... אדיש להכל. ולא יודעת, לא מסתדר לי בראש. אבל אני אוהבת פורנו שלהם זה סקסי ♥

רייווק/קיוהיון – מאקנה ליין שני. סוגשל. לא משפפת, בכלל. בכלל בכלל. בכלל בכלל בכלל. רק פורנו, וגם זה צריך להיות כתוב *ממש* טוב וחסר עלילה לחלוטין בשביל שאני לא אגעל מזה O_O ....בעצם עכשיו כשאני חושבת על זה, אני בעצמי כתבתי פעם וואנשוט שלהם לול זה היה רייווק וקיוהיון עושים סקס והיצ'ול נכנס באמצע והם עושים שלישיה. אבל זה לא נחשב, הייתי בשמירה באמצע הלילה והיה לי משעמם אז כתבתי את השמות של כל סוג'ו על פתקים ועשיתי הגרלה ומי שיצא לי כתבתי עליו. זה לא היה התכנון שלי לכתוב את זה.

רייווק/הנרי – אני אוהבת >: הם לא ה-קאפל שלי, ולקח לי מלאאאאאאאאאאא זמן לאהוב אותם אפילו שידעתי על קיומם נצח לפני, אבל~ הם כאלה חמודים וסקווישים וקטנים כאלה ^.^ והם סוגשל מאקנה ליין אפילו שרייווק טכנית לא היה מאקנה כשהנרי הגיע~ קיצר, כן, משפפת. מאוד אפילו. לא ברמה של אוטיפי, אבל משפפת המון ♥

קיבום/קיוהיון – לא בטוחה איך זה עובד, אבל... זה עובד. סוגשל. שני ציניים אדישים מרושעים. שני הבייביז של היצ'ול (לול נינה ושיר XDD). אני אוהבת אותם ;_; לא בתור קאפל קאפל, אבל... כן, אני משפפת. מאוד. ;;

קיבום/הנרי – אני לא בטוחה שזה קיים בכלל, חוץ מברולפליי שלנו עם שיר וקטי XDDDDD  אבל בתאוריה זה יכול להיות מושלם ;_; אפילו הייתה לי עלילה פעם לפאנפיק על סוג'ו שאחד מהזוגות היה קיבום/הנרי (זה ממש התאים לי לדמויות שלהם, נו. זה היה סוג'ו-יצורים-קסומים וקיבום היה מכשף והנרי היה מלאך והנרי הגיע לבית שלהם כי ירו לו בכנף והוא נפל לתוך הבריכה של דונגהא [שהיה בן ים לול] וקיבום עזר לרפא אותו ו... כן ;; יום אחד אני עוד אמשיך את הפאנפיק הזה. יום אחד.) קיצר... משפפת. כן. ;_;

קיוהיון/הנרי – מאקנה ליין. אני לא בטוחה אם אני משפפת את זה או לא TBH, אני קרועה בין מאוד משפפת ללא משפפת בכלל XD הם חמודים בטירוף, אבל לא ברמה סקווישית ופלאפית אלא פשוט... מאקנה-ליין, נו. אני בד"כ ממש אוהבת מאקנה-ליין (*שיעול*טאוקאיהון*שיעול*) אבל... אני לא יודעת. אני חושבת שאני משפפת. כן. בערך. סוגשל. כן. משפפת. ;;

 

Comments

You must be logged in to comment
1OfAKind
#1
וואו אני בטוחה שלקח לך המוןןןןןן זמן לכתוב את זה חחחחחח
אונהא לנצח
<3
missHH #2
owww...pls...translate all the whole Hebrews...can't understand...
pasko40056
#3
שיבום, דונגהא\הנרי.
אני גאה בך על התגובה של על קיהא ;;;;;; !!!!
קיבום\הנרי!!! JHYGYHGFGFK יש להם מומנט BTW!
שירי <33333333333333333333

פאק קיבום\קיוהיון, זה גאוני. זוג גנגסטרים, ראשי מאפיה.
\בוכה להצח\
היה כיף לקרוא את זה כפרע!
<3
pasko40056
#4
*עוצרת הכול*
...
אונהיוק/קיבום
...
אומייגד, מקובל
*ממשיכה לקרוא*
twilight_princess #5
Cannot understand a bloody thing~ lol
braye97 #6
Just translate the whole thing! Jaebaaaaal?^^
shay1903 #7
shinminnnnnnnnnnn <3 (shinari is first <3)
and yechul ~~
and yewook X333
and everybody~~~
oh~
Eunhae1993
#8
Eunhae :) please translate?