❛chaos&crazy❜ malay writing contest

Yezza, saya masuk contest lagi. Ini kali kedua saya masuk writting contest. Please support saya !

 

Tajuk : The Unnoticed Mate

Link : https://www.asianfanfics.com/story/view/1345067/

 

 

Dunia ini adakala ia menyenangkan dan ia juga menyakitkan bagi segelintir manusia. Tersenyum ? Dia lupa bagaimana ingin melakukannya. Ketawa ? Dia lupa bagaimana rasanya. Baginya, dunia ini sangat kejam dan tiada kebahagian yang akan dia rasa dalam kehidupannya. Tiada seorang pun yang mengetahui kehadiran dirinya di sekolah itu. Dia bahagaikan angin yang tidak dapat dilihat namun kehadirannya tetap dirasai oleh sesetengah orang sahaja.

 

tumblr_p5v8xkIWeJ1rlzlwyo2_1280.jpg

Apa yang kau nak ?

Berhenti !

Kenapa penderitaan ini hanya aku yang rasa ?

Reject je aku dari menjadi mate kau!

Mine !

 

 

Aku bukan tidak berguna, hanya saja kau tahu bahawa mereka melakukan kekejaman terhadapku. Aku bukan membenci kau tapi aku takut dengan manusia yang bernama lelaki. Bagiku semua lelaki dicipta untuk menyakitkan manusia bernama wanita. I am unnoticed mate ! 

-Lee Ji Eun,17-

 

 

 

Dunianya penuh dengan darah dan sajungan. Hanya sahaja dia ialah bakal alpha yang akan menerajui sebuah pack bernama The Dark Blood. The Dark Blood antara pack yang paling digeruni kerana kekejaman mereka terhadap lawan mereka dan rogue. Bunuh ? Bagaikan permainannya yang dimainkan hampir tiap-tiap hari. Hormat ? Dia sangat menghormati ahli-ahli packnya tidak kira pangkat mereka.

 

monsta-x_1463453452_3.jpg

Kenapa kau takut manusia bergelar lelaki ?

Dia budak baru ke ?

Adakah dia tidak mempunyai kawan di sekolah ?

Ini dunia aku.

She is MINE!

 

 

Aku akan lawan sesiapa sahaja yang cuba membuatnya menderita dan mengambilnya dariku. Dia telah ditakdirkan menjadi milikku untuk selama-lamanya. Pandangan mata penuh dengan ketakutan dan kesakitan bagaikan memberikan gambaran penderitaan yang dilaluinya.

-Chae Hyung Woo, 17-

 

 

 

 

Cerita ini khas untuk ❛chaos&crazy❜ malay writing contest !

tumblr_oftuupWGBF1tapwfpo4_250.png

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet