BOOMBOOM request form

Sila isi di ruang komen!

BOOMBOOM request form

1. Character:

2. Genre:

3. Jalan cerita:

4. Penamat: Happy / Sad / Author choice

5. Mahu saya buatkan poster untuk cerita ni? Saja nak buat :D : YES / NO

6. Sila komen semula di BOOMBOOM Short Story. Click here

Comments

You must be logged in to comment
sunshine_blue
#1
1.Character: Taemin and a girl named seona(kalau tak boleh guna author tukar je ye)
2.Genre: Romance,sad
3. Jalan cerita: Taemin menyukai Seona.Namun Seona tidak mampu untuk menerima Taemin kerana dirinya seorang yg miskin dan kotor.Taemin yg sedih membawa diri.Kalau jodoh tak kemana,12 tahun menghilang Taemin telah menjadi seorang CEO di sebuah syarikat terkenal.Taemin masih mencari Seona Namun dapatkah Taemin menerima keadaan Seona ?

4.Penamat: Sad
5.Yes
Ifahzira
#2
1. Character: Jinyoung GOT7, Chanyeol EXO, Taehyung BTS and other (author jelah yg pilih other character tu)
2. Genre: Mystery
3. Jalan cerita: Jinyoung, Chanyeol dan Taehyung ni merupakan best friend. Suatu hari, mereka pergi ke dalam sebuah hutan bagi melakukan aktiviti perkhemahan. Kiranya mereka ni masih bersekolahlah. Lepas tu, kawan-kawan diorang hilang satu persatu. Mereka bertiga ni cubalah siasat siapa si pelaku. Rupa-rupanya si pelaku tu berada dalam kalangan mereka bertiga. Motif? Dendam.
4. Penamat: Author choice
5. Mahu saya buatkan poster untuk cerita ni? Saja nak buat :D : YES
sunshine_blue
#3
1.character: jae(day6) sana(twice) young k(day6)
2.Genre:romance,friendship
3.jalan cerita:Sana dan jae merupakan rakan baik sejak di bangku sekolah lagi.Kehadiran young k merapatkan lagi hubungan mereka sebagai bff kerana young k merupakan pelengkap bagi mereka.Namun,usia yang semakin meningkat telah membuat dua orang teruna ini semakin jatuh cinta dengan bff nya sendiri iaitu sana.Sana tidak memilih mereka berdua kerana mempunyai sebab tersendiri.Sikap jae dan Young k menyebabkan sana semakin menjauhi mereka.Apakah rahsia yang di simpan oleh sana?
4.penamat:sad
5.Yes,and saya akan simpan poster tu

Harap terimalah ye~ gomawo
haseungwon
#4
1. Character: Yoongi (bts),Eunha(gfriend)
2. Genre: angst,romance
3. Jalan cerita: spinocerebellar ataxia. Satu penyakit yang tiada pengubatnya. Dan Si Malang yang menerima pasti akan menderita kerana sedikit demi sedikit kebahagiannya pasti akan hilang. Namun tanpa dia sangka, dia menerima penyakit itu. Namanya Eunha. Cita-citanya sungguh besar iaitu dia ingin menjadi seorang doktor tapi hasratnya terhapus selepas mengetahui akan penyakitnya itu. Sementara semua kawannya meninggalkannya, Yoongi setia menemani Eunha. Walaupun Yoongi bersikap dingin, tapi dialah yang sering menolong Eunha ketika dia di sekolah. Tanpa Yoongi sedar, dia rupanya telah lama menyimpan rasa cinta pada Eunha sejak mereka kecil lagi.
4. Penamat: Author choice
5. YES
soohanfeels
#5
And I will request :D

Character: Namjoo Apink, Jimin, Taehyung & Jungkook BTS

Genre: Mystery Wolf Vampire or just a romcom

Jalan Cerita: namjoo adalah pelajar baru disekolah bighit, dia adalah seorang yg dingin. ketika dia mahu memesan air di kantin dia secara tak sengaja terlanggar seorang pelajar (antara kookie, chimchim or bwi xD) lalu airnya tertumpah pada baju pelajar itu and and and and takde idea dah xD huhu

Penamat: Author Choice :D

Poster ? its up to you also :D
soohanfeels
#6
is this for real ? o.o