I Love You, Stupid!

Macam mana kalau kita ni sukakan dekat seseorang tetapi orang tu tak pernah nak tahu... hmm kadang-kadang kita selalu je mintak yang si crush yang kita minat tu sedar kehadiran kita tapi bila orang yang kita minat tu tahu yang kita minat dekat dia 'automatic' kita akan berharap yang dia tak tahu. faham tak?

 

Semua orang ada crush. yea! saya pun admit yang saya ada.. cuma semua tu atas kita sama ada kita pandai ke tak nak kawal perasaan tu. yelah kan, contohlah saya ni pelajar sekolah menengah then saya minat someone.. kita akan panggil tu as puppy love atau pun cinta monyet. Cinta monyet ni cuma mainan perasaan manusia terutamanya remaja macam saya ni. 

 

Memanglah ada je, orang tu mula-mula cinta monyet pastu jodoh yang sebenar. tapi! tetapi tak semua cinta monyet tu akan jadi jodoh kita satu hari nanti kan?

 

Sebab tulah.. bila saya dah minat dekat seseorang tu saya cuba nak buang.. tapi susahkan? Saya pun tak tahu kekadang nak luah dekat mana sebab malu nakluah dekat orang lain. atleast orang yang baca ni tak kenal saya kan??

 

Lagi?? apa kata kepada sesiapa yang baca ni share pasal cinta monyet korang best jugak!

 

Hehehe sebenarnya otak dah overdose serabut pasal exam ni sebab tulah tulis blog ni! Bye!

Comments

You must be logged in to comment
haseungwon
#1
Aku,pernah sukakan kawan aku sorang ni masa sekolah rendah xD..dia dulu duduk kat tempat duduk depan aku....selalu bila cikgu tak datang masuk kelas,aku selalu dgr dia buat lawak bodoh dgn kawan2 dia yg lain,dan aku?Apalagi,join gelak sama2 laaa....Bila dia tak de duit belanja,aku bagi dia duit aku sikit....Bila dia tak tau jawapan pekse,aku bagitau jawapan....Lama jugak aku suka dia diam-diam...dan suatu hari aku tanya dia yg dia dah couple ke tak..and dia jawab dia dah....sedih doe....empat tahun aku suka kat dia...pastu dia pernah sukakan kat kawan aku ni...dia confess kat kawan aku ni....mmg sedih tp aku pendam je...aku rasa mmg nak bagitau yg aku suka kat dia tp....susah....then sekarang,aku rasa aku still sukakan dia...walaupun dah lama tak jumpa....aku tau yg org kata ni cinta monyet...tp ni dah rasa cam btul2 suka kat dia.... -,-