my first malay fanfic

Kematian ibu kandung akibat dibunuh oleh pembantu rumah sedikit sebanyak mencalarkan perasaan muda milik Scoups. Dendam, makin lama makin menebal. Scoups lebih senang berdiam diri dan menyombong. Dia tinggal bersama seorang abangnya yang bernama 'Oh Sehun'. Papanya pula tidak tinggal bersama mereka kerana telah berpindah ke Amerika selepas sahaja isteri tercinta pergi selamanya. 

 

Tiffany, gadis malang. besekolah bersama dengan Scoups. Sering sahaja dibuli kerana dia merupakan anak orang miskin dan anak pembantu rumah. Dan yang membulinya ialah Scoups! 

 

Selepas 2 tahun, Scoups berpindah mengikut ayahnya tinggal ni USA. Hari-berganti hari, minggu berganti minggu, bulan berganti bulan dan tahun berganti tahun, akhirnya Scoups pulang semula ke Korea. Dia mula mengambil alih syarikat kedua bapanya iaitu OSS Entertainment. Abangnya pula Oh Sehun turut mengambil alih syrikat OSSF Entertainment. Syarikat utama keluarga OH!.

 

Tiffany gadis yang chubby, memakai cermin mata besar telah berubah menjadi gadis yang makin lawa. Bertahun-tahun selepas habis tingkatan 5 dan belajar di universiti Tiffany bekerja di salah sebuah syarikat milik keluarga Oh! dan disitulah pertemuan semula antara dia dan Scoups.

 

Harap ada yang sudi membaca

Jangan lah tak sudi.

Subscribe untuk mengetahui kisah sepenuhnya.

Komen amatlah dihargai

Upvote amatlah digalakkan.

TQ!

Harap sudi membaca!!

*lambai*

Comments

You must be logged in to comment
Ifahzira
#1
Dah subcribe dah pun... Boleh tahan bestnya..