♬♫♪ Muzixx ♪♫♬ Kim Yoo Jin ♪♫♬ MAIN DANCER, LEAD VOCALIST

 

kim yoo jin

ohminjae • min • 4

 

the basics.

name » kim yoo jin

nickname(s) » ujin,peace maker,danceholic

birthplace & birthday » Incheon,seoul/20-12-1995

hometown » Seoul,korea

ethnicity » korean

language » english,korean,japanese,mandarin.
 

face claim » haneul

backup face claim » Jung Hye Won

 

appearance »have ear piercing's
164cm/51kg
 

style » casual:cermin mata hitam,baju kemeja,skinny jean's
airport:earphone,seluar jean,hoodie,sneakers.
pratice:skinny jean's,t-shirt kartun,sneakers.







 



 


 

" Yessir,im one of the kind! "

" Peace,that my world'' 


 

 

the girl next door.

plotline » main dancer,lead vocalist

personality »

seorang gadis yang tabah menghadapi segala cabaran dan ujian.Baik hati. why?,sebab dia selau membeli makanan kepada member-member yang lain selepas mereka habis berlatih.Bertimbang rasa terhadap semua ahli dia boleh dikatakan sebagai pendamai dalam kumpulan Muzixx.

DIA seorang yang suka menyendiri tetapi tidak suka dipinggirkan.Sebenarnya dalam diam dia seorang yang cuai tetapi tiada orang tahu tentang hal itu.Ujin seorang yang tidak banyak bercakap kerana dia selalu berasa sepi tetapi semua member yang lain bekerjasama untuk membantunya supaya menjadi seorang yang talkactive.

 

trivias »
Likes
-kasut tumit tinggi
-sneakers
-earphone/headphone
-plushie
-makanan berkhasiat

dislikes
-kegelapan
-prankster
-bunyi riuh-rendah

habits
-mumbling[cakap senyap2]
-main kuku
-menari sambil duduk
-main tangan org sebelah 

hobbies

-main piano

-menari
-tidur
-belajar bahasa

trivias
-kerap diet
-danceholic
-insta:ujin_peace^^v
-pandai main piano

 

home is where your heart is.

background » 

Kim yoo jin atau lebih dikenali sebagai ujin telah dilahirkan di Incheon,Korea.Ibunya meninggal semasa melahirkannya.Ayahnya bekerja sebagai pilot,ayahnya sangat sibuk bekerja sampai tiada masa untuk bersama dengannya jadi dia banyak menyendiri di dalam biliknya sambil bermain piano.Dia belajar semasa berumur 10 tahun.

Dia meminati 2ne1.Dia sangat meminati Park Bom iaitu main vocalist bagi kumpulan 2NE1.Dia menjadikan Park Bom sebagai idolnya semasa dia berumur 15 tahun.Nasibnya malang apabila ayahnya meninggal dunia kerana kapal terbang yang dibawa oleh ayahnya terhempas. Dia tinggal bersama mak saudara dan pak cik saudaranya di Seoul.Pada mulanya dia tidak boleh menerima kenyataan bahawa ayahnya telah meninggal dunia.Selepas mak ciknya menasihati dia,dia menjadi lebih okey dari sebelum itu.

Ketika brusia 16 tahun semasa dalam perjalan pulang dia ternampak satu flyer tentang pertandingan menyanyi di YG ENTERTAIMENT.Dia terus berlari sambil membawa flyer tersebut untuk bertanya kepada makciknya  tentang pertandingan tersebut.Mak ciknya menggalakkan dirinya supaya untuk memasuki pertandingan tersebut.Mak cik dan pak ciknya memang tahu yang ujin memang suka menyannyi dan mereka menggalakkan ujin supaya masuk ke pertandingan menyanyi tersebut.

Dia lepas pada semua ujian dan telah berjaya menjadi trainee di YG ENT.Tapi kehidupan sebagai trainee bukanlah semudah yang disangka.Semasa dia menjadi trainee di YG ENT banyak cabaran dan ujian yang perlu ditempuhi olehnya contohnya dia selau dibuli dan diejek oleh senior trainee,jadi dia pun berhenti untuk menjadi trainee dan mula fokus kepada pelajaran untuk seketika waktu.semasa berumur 18 tahun,dia menemani sepupunya untuk busking di myeondong.Dia pun menyanyikan lagu missing you drpd 2ne1,pada masa yang sama agen pencari bakat dari Fun ENT lalu di sekitar myeondong.Dia terdengar nyanyi ujin yang merdu lalu,menawarkan dia untuk pergi ke ujibakat di FUN ENT.Ujin berjaya menjadi trainee di Fun ent,Dan debut bersama Muzixx setelah 2 tahun menjadi trainee.

family »uncle(kim tae jin),auntie(oh min yu),cousin(kim dah hye)

 

friends/rivals » junghwa[exid],ricky[teentop]:Kenal dari sekolah menengah Tinggi
love rival/rival:sungjae[btob]:Memang sukakan yoo jin dari sekolah menengah tinggi
namjoo[apink]:Persaing yoo jin Dari sekolah menengah rendah

             

 
 

the one and only.

love interest » kim taehyung/v[bts]

backup love interest » jin[bts]

 

personality » Seorang yang blur dan comel.Suka buat muka comel kalau nak apa-apa dari member-member BTS yang lain.Suka kepada benda yang comel dan memang suka buat comel.
Dan bersikap 4D.


 

love story »Mereka berkenalan ketika ujin dan tae hyun masih trainee lagi.Kebetulan semasa itu mereka pergi ke sebuah kedai yang menjual plushie.Semasa itu tae hyun ternampak satu plushie teddy bear yang besar dan segera menarik plushie tersebut tetapi ada seorang gadis menarik plushie itu pada masa yang sama.Mereka berebut plushie tersebut.Akhirnya gadis tersebut mengalah dan memberikan plushie tersebut kepada tae hyun.Tae hyun berasa bersalah dan mengajak gadis tersebut untuk keluar minum.Mereka bertukar-tukar nombor telefon dan dari saat itulah mereka mula berkawan baik.dan pada masa yang sama tae hyun dah menaruh hati terhadap ujin.
 

 

last words.

comments/suggestions » takde kut.tapi author-nim berusahalah untuk applyfic awk nie!!!!!!!!!!!!!!

scene requests » hello baby,WGM dgn taehyung,running man semua member's muzixx masuk.

password » note:sebab kalau nak tulis lirik mesti ada note.

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet