Chapter 1

Heart
Please Subscribe to read the full chapter

Hanna terduduk dan memeluk lututnya. Tak sangka dia dah jadi anak yatim. "Hanna" Sehun mendekati Hanna. Kemudian memeluknya. " Sehun, saya dah jadi anak yatim piatu. saya dahlah takde sesiapa kat dunia ni" Hanna menangis teresak-esak. "Sehun, awak takkan tinggalkan saya kan?" Hanna memandang Sehun. Sehun terdiam. "Ya." Hanna mengeratkan pelukan. "Awak janji?" "Saya janji Hanna." Sehun mengusap air mata Hanna. 'Saya janji selagi saya mampu saya akan jaga dan lindungi awak" Bisik hati Sehun

 

*****

Sebulan sudah berlalu. Kesedihan Hanna jugak semakin hari semakin berkurang. Namun, penyakit Sehun semakin teruk. doktor kata Sehun hanya tinggal menghitung hari. Doktor ada juga menyarankan dia untuk membuat pembedahan tapi peratusan dia untuk hidup hanya 10%. Sehun dah buat keputusan. Iaitu dia lagi rela menghabiskan sisa hidupnya bersama Hanna.

Hanna mengambil pinggan diatas rak untuk sarapan. Tiba2 dia merasa seseorang memeluknya. Aishhh tu mesti Sehun.

Sehun meniup leher Hanna perlahan. "Sehun awak ni pagi-pagi dah gatal" Hanna menjeling dan cuba melepaskan pelukan. "Kira okay lah tu saya gatal dengan awak daripada saya gatal dengan Hayoung?" Okay ada orang nak kene makan kaki. "Eleh, kalau awak dengan Hayoung, saya gatal dengan Luhan" Hanna menjelir lidah. Sehun menjeling." Dahlah, saya lapar." eleh merajuk lah tu.

Sehun bergerak menuju ke meja makan. Tiba2 dadanya terasa sakit. Dia berhenti seketika dan memegang bucu meja. 'Be

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
omega_ #1
Chapter 1: Hurry update. Harap sehun tak tinggalkan Hanna sbb dia dh jnji Dx
kpoplover38 #2
looks interesting can't wait
btslover21 #3
update soon^^
krystalcastles
#4
cool thang
lugege_
#5
Update please.