Eyeliner BaekHyun

Ragam Hyun Family
Please Subscribe to read the full chapter

Baekhyun memasuki kedai menjual barang make up dengan niat mencuci mata. Sudah lama dia tidak menjamu mata dengan melihat-lihat benda alah begitu. Semenjak dia mempunyai anak dirinya sudah tidak lagi berhias.

Matanya tertumpu dekat rak eyeliner yang menempatkan pelbagai jenis eyeliner. Eyeliner jenama BAP(Bapa Aku Punya) dibelek banyak kali. Nak eyeliner ni… kena minta daehyun belikan ni. Dia lalu keluar dari kedai tersebut dan balik ke rumah.

Setibanya di rumah.

“dae dae… dae dae yeobo~” baekhyun mencari dae hyun di sekeliling rumah. Mana pula laki aku ni… dekat bilik kot.

Baekhyun berjalan laju ke bilik. Keinginannya harus dipenuhi oleh dae hyun. Pintu bilik dipulas lalu dae hyun yang sedang lena tidur itu kelihatan.

“yeobo…” baekhyun melompat keatas katil. Dah tengahari pun membuta lagi laki aku ni. Tahulah cuti…

“erm chagiya…” dae hyun mengeliat malas. Pinggang baekhyun dirangkul lalu dia tersenyum melihat insan yang dicintai itu.

“yeobo~~~” mak aih… lembut sungguh suara baekhyun saat ini. Kepalanya dilentokkan di dada sasa suaminya.

“boyah chagi?” tahulah daehyun yang baekhyun ada benda nak darinya. Rambut pendek baekhyun dibelai lembut. Maklumlah isterinya itukan wanita jadi-jadian.

“saya dah jatuh cintalah yeobo…”tersentak dae hyun dengan kata-kata baekhyun. Jatuh cinta??? Dengan siapa? Abis aku macam mana?

“dengan siapa awak jatuh cinta ni?”tengking daehyun. Dia lantas bangun lalu duduk bersila menghadap baekhyun yang sudah buat muka blurr.

“lah yang awak tengking ni kenapa?” tengking baekhyun balik. Dia pantang ditengking. Tidak kiralah siapa saja yang meningkingnya pasti akan ditengking balik.

“mana tak ye kalau isteri sendiri dah buat pengakuan dia curang tak akan saya nak cakap baik-baik. Awak expert saya cakap apa?”marah dae hyun. Bukan main lagi aku bagi dia macam-macam. Kasih sayang, cinta dan rindu aku bagi dia tak cukup ke?

“lah bila masa saya curang dengan awak? Saya cakap saya dah jatuh cinta je. Apa yang hang piki

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
5days_fin
sorry guys, patutnya malam ni ada chap special untuk hyun family but doc ye hilang. Saya tak tahu siapa yang buang doc hyun family saya. Sya mnx maaf sbb cuai

Comments

You must be logged in to comment
_baebyboo #1
Chapter 4: dun wuri author~ tetap lawak. tak kering gusi sy bace. keep update! jia you!
_baebyboo #2
Chapter 1: perempuan jadi-jadian hahahah XD ok itu lawak!
Dragneel09 #3
Chapter 3: Bestlah...update soon
young_girl
#4
Chapter 2: ㅋㅋㅋ lawak nye family ni xD author-nim jjang! Update soon!!
TaekookieLuver #5
Chapter 1: Hahaaa.. pls updateeeee!!!
GreenDecember #6
Chapter 1: Hahaha...comelnya keluarga ni....