My Perfect Wife

Description

"Before the cool done run out I'll be giving its my bestiet And nothing going to stop me But divine intervation I reckon it's again my turn to win some or learn some  But i won't hesitate No more, no more It's cannot wait, i'm yours...

Foreword

CHAPTER 1 

-UNIVERCITY INTERNATIONAL SEOUL-

Sedang lecture mengajar di hadapan, Lee Woo Fan sibuk bermain mesej dengan buah hatinya, Song Ji Hyo.

    "Sayang malam ni jangan lupa tau, Namsan Tower, 9.00 malam okey" Butang sent disentuh.

     Song Ji Hyo tersentak tatkala handphone nya bergetar. Senyuman bahagia terukir di bibir sebaik membaca mesej dari Woo Fan. Bahagia rasanya bila lelaki kesayangannya ingat akan tarikh yang amat penting bagi Ji Hyo iaitu tarikh ulang tahun perhubungan nya yang ke-2.

     Lee Woo Fan adalah anak tunggal kepada sepasang suami isteri mix-chinese. Kehidupanya sangat mewah, bapa Woo Fan seorang pemilik sebuah syarikat perkapalan antara China dan Korea selatan. Woo Fan tidak pernah kisah tentang harta kerana dia sendiri tahu kalau dia adalah pewaris tunggal Keluarga Lee. Woo Fan ialah pelajar junior tahun 3 di UIS yang mengambil course perkapalan atas minat nya sendiri.

     Berkenalan pula dengan seorang gadis yang baik, matang dan cantik iaitu Song Ji Hyo. Ji Hyo juga seorang anak tunggal tapi telah kehilangan kedua orang tua nya dalam kebakaran di Rumahnya sendiri sejak 12 tahun yang lalu. Setelah kejadian itu, Ji Hyo tinggal bersama makcik nya dengan kehidupan yang sederhana. Atas minatnya terhadap lakonan musical, Ji Hyo mengambil course pementasan teater di UIS. Kini Ji Hyo berada di tahun 6 dan ini adalah tahun akhir bagi nya menamatkan pembelajarannya.

 

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet