Myself And Himself At Gwanghwamun.

Description

Seorang gadis yang sering mempercayai pada lelaki yang dia sayangi selama ini namun,dia telah ditipu dengan bermain perasaan gadis itu. Lalu,dia telah menemui seorang lelaki yang sering diketepikan di luar sana namun,bagi dia,dia seorang lelaki yang baik. Adakah dia akan melupakan masa silam nya dan mulakan kehidupan baharu dengan lelaki yang dia sukai? 

Foreword

Di musim luruh,ada seorang penyanyi rapper yang terkenal di Seoul yang bernama Kim Ryeowoong Soo atau nama panggilan nya ialah Katherina Kim,dia mempunyai dua abang yang bernama Kim Ryeowook dan Changmin Shim dari Super Junior dan TVXQ. Dan dia juga pernah berhubungan dengan seorang ahli kumpulan EXO yang bernama Kim Min Seok atau nama gelaran nya ialah Xiumin selama lima bulan tetapi Katherina tidak suka dengan kelakuan yang sering mendapat panggilan daripada seseorang yang mungkin Katherina tidak kenal dan Katherina berasa curiga terhadap Xiumin. Pada pukul 4.30 petang,Katherina ingin balik ke villa untuk berehatkan diri,secara tidak sengaja Katherina ternampak Xiumin berpegang tangan dengan salah seorang dari kumpulan Girls' Generation,yang bernama Tiffany Hwang tetapi Xiumin tidak perasan yang Katherina nampak lalu,Katherina berpatah hati dan dia berlari ke villa nya,dia masuk ke dalam villa dan pergi terus ke bilik sambil menitiskan air mata nya kerana selama ini dia sentiasa percaya pada Xiumin tapi malang sekali,dia telah buat Katherina terluka hatinya apabila Katherina melihat segala-galanya lalu,Katherina mengambil kotak yang mempunyai barang-barang yang diberi oleh Xiumin dan dia mengambil mancis serta minyak dan dia terus membakarkan kotak itu kerana membuat Katherina menyesal bersama dengan Xiumin. Katherina ingin menjauhkan diri nya daripada berjumpa dengan Xiumin walaupun Xiumin tegur nya.

 

Pada keesokan hari nya,Katherina pergi ke SM Building untuk menyambung rakaman nyanyian yang tidak lama lagi akan dikeluarkan pada bulan April,dia ingin melupakan tentang Xiumin dan hanya tertumpu kepada nyanyian nya. Selepas habis rakaman nyanyian nya,Katherina ingin pergi ke kafeteria nya iaitu The Butterfly Garden untuk membantu Ryeowook,dengan secara tidak sengaja Katherina terlanggar seorang lelaki yang berpakai cermin mata yang besar lalu,Katherina mengambil kertas lirik lagu nya dan Katherina berdiri di sebelah lelaki itu sambil berkata kepada nya.

 

Katherina: mianhae,saya tak sengaja langgar awak..

 

Kyuhyun: it's okay..lagipun,saya yang tak nampak..kejap,awak ni penyanyi baru dalam SM Town?

 

Katherina: err..nae,saya Kim Ryeowoong Soo,penyanyi solo rapper..and panggil saya Katherina..*senyum*

 

Kyuhyun: oh,saya Cho Kyuhyun dari grup Super Junior..panggi saya Kyuhyun sahaja.."wah! Comel nya dia senyum pada aku..ni kali pertama aku dapat senyuman ni daripada seorang gadis ini..comel nya dia senyum and muka dia cantik pula..wah.." *betulkan cermin mata*

 

Katherina: "omonayo! Aku tak pernah jumpa mata lelaki yang ber"sparkly" ni..so cute this guy!"

 

Kyuhyun: so,awak ni adik perempuan kembar kepada Kim Ryeowook?

 

Katherina: nae,tapi macam mana awak tahu yang saya ni..

 

Kyuhyun: Ryeowook yang bagitahu tentang awak,Kate..

 

Katherina: Kyu,apa kata awak teman saya makan di cafe saya boleh tak?

 

Kyuhyun: jinjja? hmm..*betulkan cermin mata lagi*

 

Katherina: hey,kenapa ni?

 

Kyuhyun: seumur hidup saya ni,saya tak pernah diajak oleh orang lain..

 

Katherina: selama ni..awak tak ada kawan?

 

Kyuhyun: n-nae,Kate..saya memang tak ada kawan..

 

Katherina: cheer up,please..saya kan ada..saya nak sangat kawan dengan awak,Kyu..

 

Kyuhyun: j-jinjja? awak nak kawan dengan budak nerd?

 

Katherina: nae,Kyu..saya suka..jom lah! *tarik tangan nya dan pergi ke kafe nya*

 

Kyuhyun hanya berdiam diri tetapi di dalam hati nya,dia amat sukakan kerana ini kali pertama dia telah diajak oleh Katherina walaupun ramai diluar sana tidak suka pada nya kerana penampilan nya agak tidak sesuai tetapi bagi Katherina,dia sukakan. Katherina dan Kyuhyun telah menjadi kawan karib sejak mereka bertemu di SM Building tetapi Kyuhyun ingin mengubah penampilan nya agar Katherina akan tertarik dengan penampilan pada hari ulang tahun Super Junior ke-9.

 

POV's Kyuhyun

 

"Adakah dia tahu yang aku cintakan dia? Walaupun aku ni budak nerd,tapi ini kali pertama aku dapat keluar dengan Katherina..dahla baik and dia cantik sampai ramai lelaki tergila-gilakan pada dia..aku memang cintakan dia..aku mesti tukar penampilan aku ni..aku harap dia sukakan nya..Katherina Kim,saranghamnida..i will waiting for you come to my life.."

 

POV's Katherina

 

"Omonayo! aku tak percaya yang aku berjumpa dengan lelaki yang baik macam dia..aku tak sangka yang dia pegang tangan aku..aigoo,Katherina..kau dilamun cinta dengan budak nerd! Aku suka dengan mata yang sparkly tu! aku harap dapat meluahkan perasaan aku terhadap Kyuhyun..nama nya macam lelaki comel dan kacak..Kyu,i will come to hug you as i can..i love you.."

 

Selepas mereka balik ke rumah masing-masing,Kyuhyun tergila-gilakan kepada Katherina kerana dia telah jatuh cinta terhadap Katherina sejak dia bertemu dengan Katherina,sama juga dengan Katherina,dia juga telah menawankan hati nya kepada Kyuhyun sambil nyanyikan untuk lagu baru nya berserta bermain piano nya di dalam bilik nya lalu,Ryeowook dan Changmin masuk ke dalam bilik nya sambil berkata kepada Katherina.

 

Changmin: eonni,sejak bila eonni main piano ni sambil nyanyi?

 

Ryeowook: ni mesti ada namjachingu ni..betul ni?

 

Katherina adik just suka pada kawan abang tu..

 

Ryeowook: siapa kawan abang?

 

Katherina: budak nerd,Kyuhyun..dia tu comel kan?

 

Ryeowook: oh,Kyuhyun..dia tak suka orang ejek dia sebab dia tak pandai cara kami semua ni..hah! Eonni,esok hari anniversary Super Junior ke-9,abang ajak adik seorang sahaja,nae..datang tau!

 

Katherina: arraseo,arraseo,Wookppa..

 

Changmin: Wook,jom kita bincang tentang..

 

Ryeowook: oh,arraseo,Min..jom! *keluar*

 

Katherina: *gelak sambil menyambung bermain piano*

 

Ternyata Ryeowook dan Changmin ada membuat pelan sesuatu yang Katherina tidak tahu semasa hari ulang tahun Super Junior ke-9 pada esok malam. Kakak Kyuhyun,Cho Ahra melihat Kyuhyun tersenyum sambil melukis gambar Katherina lalu,Ahra pergi ke arah nya sambil menepuk bahu Kyuhyun. Ahra menanyakan kepada Kyuhyun.

 

Ahra: eh? gambar siapa ni,Kyu? *ambil kertas lukisan* 

 

Kyuhyun: oh,noona! sejak bila noona masuk bilik Kyu ni? jangan tengok! *ambil balik*

 

Ahra: kamu ni..cakaplah,siapa gadis yang kamu lukis ni?

 

Kyuhyun: *betulkan cermin mata* nama Kim Ryeowoong Soo..

 

Ahra: adik perempuan kembar kepada Kim Ryeowook? Kyu,kamu jatuh cinta pada adik Ryeowook yeh?

 

Kyuhyun: mana ada lah,noona! *malu*

 

Ahra: cakaplah..kamu cintakan pada Katherina kan?

 

Kyuhyun: n-nae,noona..tapi,Kyu tak pasti dia ada namjachingu tak..

 

Ahra: dulu dia pernah couple dengan Xiumin selama lima bulan and Katherina tak nak jumpa dengan dia sebab Xiumin curang! Kesian nya noona tengok dia..

 

Kyuhyun: noona,boleh tolong Kyu tukar penampilan Kyu ni? 

 

Ahra: hmm..noona boleh tolong Kyu..tapi,Kyu kenalah pikatkan dengan Katherina tu..pasti dia sukakan sebab dia suka lelaki yang comel,berkarisma,kacak dan dia suka mata yang ber"sparkly"..

 

Kyuhyun: gomawo,noona!!

 

Ahra mahu menolong Kyuhyun untuk mengubahsuai dengan penampilan Kyuhyun itu menjadi lelaki yang berkarisma dan dia ingin berpikat dengan Katherina pada hari ulang tahun Super Junior ke-9. Ahra pandai dalam bidang solekan artis lalu,Ahra ingin siapkan Kyuhyun sebelum malam esok pukul 10 malam. Pada keesokan harinya,Kyuhyun bangun dari tidur lalu,apabila dia ingin mandi dia ternampak muka nya sudah berubah menjadi lelaki kacak,mata nya telah dipakai dengan contact lens untuk memastikan Kyuhyun nampak dengan jelas tanpa cermin mata dan rambut nya telah diubah,Kyuhyun terlalu gembira dengan penampilan baru nya dan dia terus masuk ke dalam bilik air. Selepas 10 minit,Kyuhyun keluar dari bilik air lalu,dia ingin mesej kepada Katherina,dia menaipkan dan hantar mesej kepada Katherina,Katherina bangun dari tidur lalu,telefon pintar nya terbunyi,dia mengambil telefon nya dan membuka mesej daripada Kyuhyun.

 

"Annyeong,Katherina..saya nak jemput awak di depan rumah awak sebab ada anniversary Super Junior ke-9 malam ni,pukul 10 malam..saya tunggu awak,nae..jangan lambat..

 

Kyuhyun."

 

Katherina tersenyum lebar apabila Kyuhyun ingin menjemput nya ke asrama Super Junior lalu,Katherina pergi ke bilik air untuk keluar dengan Ryeowook untuk menerbitkan lagu baru nya,Umbrella pada pagi ini. Pada pukul 5.30 petang,Katherina dan Ryeowook ingin balik ke villa nya dengan secara tiba-tiba,kereta Ryeowook diberhentikan oleh kereta Xiumin lalu,Ryeowook keluar dari kereta nya sambil menjerit kepada Xiumin.

 

Ryeowook: yah,Xiumin! kau nak apa lagi?!

 

Xiumin: aku nak cakap dengan Katherina! Katherina,keluar!

 

Ryeowook: *pukul dia* jangan dekat dengan adik aku la!! Dia sudah ada orang lain! Kau sudah puas dengan Tiffany senang-senang kau nakkan adik aku!! 

 

Xiumin: *pukul dia dengan teruk*

 

Katherina: Kim Min Seok!! *tampar muka dia* sudah la!! Kau dah buat hati aku hancur!! Dan sekarang kau dan aku tiada ada hubungan lagi!! Sebab aku sudah ada lelaki yang jauh lebih baik daripada kau,Xiumin!!

 

Xiumin: Katherina..sanggup awak buat saya macam ni? 

 

Katherina: aku?! sudah la!! *menanggalkan cincin dan buang ke arah nya* ambil cincin kau ni! Wookppa,jomlah..*angkat nya dan masuk ke dalam kereta sambil pandu*

 

Xiumin mengambil cincin nya lalu,dia membalas dendam terhadap lelaki yang mengambil Katherina daripada dia. Di villa Ryeowook,Katherina menyapu ubat di muka Ryeowook yang lebam lalu,Katherina lega kerana dia telah berputus dengan Xiumin,pada pukul 9.40 malam Katherina bersiap untuk pergi ke asrama Super Junior,Katherina menunggu ketibaan Kyuhyun kemudian,kereta milik Kyuhyun sudah sampai di hadapan pagar lalu,Katherina pergi ke arah kereta Kyuhyun tetapi dia terkejut apabila penampilan Kyuhyun sudah berubah. Kyuhyun pergi ke arah nya sambil pegang tangan nya dan dia berkata kepada nya

 

Kyuhyun: kenapa awak terkejut? sebab saya berubah?

 

Katherina: Kyu,awakkah itu?

 

Kyuhyun: nae,Katherina..takkan awak tak kenal suara ni..

 

Katherina: tapi,mana cermin mata awak? awak nampak semua nya?

 

Kyuhyun: hmm..saya buangkan..

 

Katherina: bwoya?

 

Kyuhyun: mana ada lah..saya tak buang..sayang la kalau buang..

 

Katherina: awak nampak kacak sekali..*senyum* saya hampir nak pengsan sebab awak..

 

Kyuhyun: *cium di bibir nya* jangan pengsan depan saya,Kate..awak terlalu cantik sampai saya tak nak lepaskan awak~ keke~

 

Katherina: jomla..saya rasa malu kalau ada orang nampak kita berdua di sini..

 

Kyuhyun: arraseo,Kate..

 

Katherina berasa kekok apabila Kyuhyun bertindak seperti itu lalu,Kyuhyun mula bertanya kepada Katherina tentang hubungan Xiumin dan Katherina itu.

 

Kyuhyun: saya dengar awak berhubungan dengan junior saya,Xiumin EXO?

 

Katherina: nae,Kyu..tapi,saya lega sebab saya sudah putus hubungan dengan dia sebab..dia curang pada saya..

 

Kyuhyun: aigoo,Kate..biasala..jangan risau,saya akan jaga perasaan awak,nae..*pegang tangan*

 

Katherina: *malu* aigoo,Kyu..tak habis-habis pegang tangan saya..tumpu pada pandu..

 

Kyuhyun: tangan awak lembut sangat sampai saya tak lepaskan tangan awak..

 

Katherina: saya nak tanya..awakkah yang mengubahsuai diri awak?

 

Kyuhyun: Kak Ahra yang tolong saya..okay,kita sudah sampai..jom..

 

Katherina: arraseo,Kyu..

 

Kyuhyun dan Katherina berada di luar asrama Super Junior lalu,di dalam asrama Super Junior, mereka sering bertanya kepada Ryeowook tentang adik perempuan nya. Donghae bertanya kepada Ryeowook tentang adik nya.

 

Donghae: yah,Wook..bagitahu la nama adik perempuan kau tu?

 

Ryeowook: tak nak!

 

Leeteuk: jebal,Wook~

 

Ryeowook: tunggu adik aku sampai..

 

Semua: arraseo!

 

Kyuhyun membuka pintu dengan secara tiba-tiba dan dia ternampak semua ahli nya pandang tajam terhadap Kyuhyun lalu,Leeteuk bertanya kepada Kyuhyun kenapa dia berubah menjadi lelaki yang kacak yang telah tewaskan semua ahli Super Junior.

 

Leeteuk: yah,Kyu..awak nampak kacak betul..kenapa kau berubah macam ni?

 

Kyuhyun: sebab aku ada bawa adik perempuan Ryeowook..

 

Semua: woah!! tak sabar nya aku nak tengok muka dia..

 

Kyuhyun: Kate..awak boleh masuk!

 

Katherina masuk ke dalam asrama mereka lalu,Katherina tersenyum lebar terhadap mereka semua. Tetapi,mereka semua telah terbekukan diri mereka dengan kejelitaan Katherina,ini kali pertama mereka bertemu dengan adik perempuan Ryeowook yang bernama Kim Ryeowoong Soo atau nama gelaran nya ialah Katherina Kim,mereka semua tidak seperti itu dengan termenung terhadap Katherina dan Katherina memperkenalkan diri nya.

 

Katherina: annyeong haseyo,saya Kim Ryeowoong Soo,penyanyi rapper solo SM TOWN baru..panggil saya Katherina sahaja..

 

Semua: annyeong,Katherina..

 

Donghae: wah! cantik nya Katherina ni..aku nak terpengsan bila bidadari datang ke sini..

 

Eunhyuk: memang betul,Hae! dia memang cantik lah!!

 

Leeteuk: Ryeowook,dia sudah dimiliki?

 

Ryeowook: dulu dia pernah berhubungan dengan junior kita,Xiumin EXO-M tapi,dia telah putuskan dengan Xiumin sebab curang..

 

Kangin: aigoo,kesian nya..tak mengapa! saya akan menjadi teman lelaki dia!

 

Leeteuk: kau tak boleh! dia milik aku lah!

 

Sungmin: tak boleh! dia milik aku!

 

Katherina: actually,saya sudah pilih salah seorang daripada kamu semua..

 

Semua: jinjja?!

 

Leeteuk: saya lah orang nya!

 

Sungmin: akulah orang nya!

 

Heechul: aku lagi sesuai untuk dia tau!

 

Yesung: kau dah kenapa? dah syok sendiri? dah lah perempuan,ada hati nak ambil Katherina..aku orang nya!

 

Katherina: saya pilih..Kyuhyun..

 

Kyuhyun: huh? *pandang Katherina*

 

Semua: BWOYA?!

 

Katherina: nae,guys..sebab dia selalu buat saya gembira and dia ada ciri-ciri yang saya idamkan..*senyum*

 

Semua: aigoo! *pengsan*

 

Kyuhyun: bwoya? aigoo,mereka semua pengsan pula..Kate,ikut aku kejap..*pegang tangan sambil pergi ke taman*

 

Katherina: Kyuhyun..*ikut nya*

 

Kyuhyun menarik tangan Katherina untuk pergi ke Seoul Tower kerana Kyuhyun ingin melamar nya di depan kalangan orang ramai apabila mereka sampai di Seoul Tower,Kyuhyun membawa Katherina ke tempat duduk nya lalu,Kyuhyun duduk di sebelah nya dan dia berkata kepada Katherina sambil pegang tangan nya.

 

Kyuhyun: Kate..awak cintakan saya?

 

Katherina: n-nae,Kyu..saya memang cintakan awak..

 

Kyuhyun: *peluk dia* saya juga cintakan awak..dan saya naj cakap yang saya nak..

 

Kyuhyun ingin berkata kepada Katherina tetapi ditarik dan belasah Kyuhyun oleh Xiumin dengan tidak berhenti-henti kerana telah merampas Katherina daripada hidup nya lalu,Katherina terkejut dan dia ingin menolong Kyuhyun dengan tidak sengaja,Xiumin ingin menikam pada Kyuhyun tetapi dia tertikam pada bawah pinggang Katherina. Xiumin terkejut apabila dia tertikam di bawah pinggang Katherina lalu,Kyuhyun terkejut dan membelasah dengan teruk. Xiumin sudah pengsan dan Kyuhyun pergi ke arah Katherina lalu dia berlari ke arah kereta nya dan pandu dengan laju untuk menuju ke hospital,Kyuhyun terlalu risau akan pada Katherina dan dia mengangkat nya,memanggil doktor lalu,doktor membantu Kyuhyun untuk merawat Katherina. Kyuhyun menunggu sehingga selesai pembedahan,selepas satu jam kemudian,doktor keluar dari bilik pembedahan dan dia berkata yang keadaan Katherina stabil tetapi dia hanya tidak ingat siapa diri sebenar nya,dia masih ingat keluarga,kawan-kawan serta teman hidup nya. Kyuhyun pergi ke bilik wad untuk melihat Katherina yang dia masih ingat Kyuhyun atau tidak. Katherina pandang kepada Kyuhyun sambil berkata kepada nya.

 

Katherina: Kyuhyun..

 

Kyuhyun: nasib baik awak ingat saya,Kate..

 

Katherina: nama aku Kate?

 

Kyuhyun: nama asal awak ialah Kim Ryeowoong Soo dan nama panggilan awak Katherina..takkan awak tak ingat nama awak sendiri..

 

Katherina: saya memang tak ingat nama saya,Kyu..tapi,memang itu nama sebenar saya? Kim Ryeowoong Soo? dan Katherina?

 

Kyuhyun: *pegang tangan nya* nae,Kate..memang nama awak itu sebenar..dan awak penyanyi solo rapper yang terkenal di Seoul..

 

Katherina: saya penyanyi solo rapper terkenal di Seoul?

 

Kyuhyun: nae,Kate..awak memang penyanyi terkenal..yang lain awak ingat?

 

Katherina: nae..yang saya ingat..cuma saya tak ingat siapa diri saya..

 

Kyuhyun: it's okay,Kate..saya sentiasa di sisi awak,nae..*peluk dia*

 

Katherina: Kyu..gomawo for everything..*senyum*

 

Kyuhyun: nae,Kate..*pandang dia*

 

 

Satu tahun kemudian,

 

 

Kyuhyun dan Katherina pergi ke Pulau Jeju untuk makan angin tetapi ada sesuatu yang Kyuhyun ingin melakukan apabila mereka sampai ke Pulau Jeju lalu,Kyuhyun menyuruh Katherina pergi ke pantai untuk memberitahu sesuatu kepada Katherina lalu,Katherina duduk di sebelah Kyuhyun dan Katherina bertanya kepada Kyuhyun.

 

Katherina: Kyu..awak nak bagitahu apa?

 

Kyuhyun: awak ingat lagi lagu baru saya,At Gwanghwamun?

 

Katherina: nae,saya suka lagu tu..tapi,apa maksud lagu itu?

 

Kyuhyun: maksud nya,saya nak bawa gadis yang saya cintai ke Gwanghwamun tapi saya tak pasti sebab dia selalu tinggalkan saya sendiri..macam masa silam saya..sering diabaikan..ramai gadis tak sukakan saya dan mereka fikir yang saya ni kelakar..tapi bila saya jumpa awak,saya rasa macam awak nak cakap yang tak suka tengok saya tetapi,awak lain daripada perempuan lain..awak pandang saya dengan senyuman awak yang manis tu pada saya..saya tak pernah dapat senyuman macam itu..jadi,saya tukar penampilan saya ni..sebab saya cintakan awak,Kate..sejak kita bertemu di SM Building..itu kenangan yang manis bagi saya..

 

Katherina: jinjja,Kyu? saya mana suka lelaki yang suka permainkan hati perempuan..awak ingat lagi lagu saya,All Of A Sudden?

 

Kyuhyun: oh,nae..saya ingat lagu itu..tapi apa maksud lagu tu?

 

Katherina: maksud nya,seorang perempuan terserempak dengan lelaki yang dia percayai tetapi lelaki itu permainkan hati nya dan membuat perempuan itu terluka hati nya..macam masa silam saya..Xiumin yang curang pada saya dan hati saya terluka bila tengok dia bersama dengan perempuan..*mengeluh* tapi,bila saya jumpa awak,Kyu..saya rasa macam jatuh hati pada awak..

 

Kyuhyun: nae,Kate..saya tak macam Xiumin..saya janji pada keluarga saya kalau saya terjumpa gadis yang saya cintai,saya akan berkahwin dengan gadis yang saya cintai..dan gadis yang saya maksudkan itu ialah awak,Kate..*senyum*

 

Katherina: Kyuhyun shi..*senyum*

 

Kyuhyun: saya ada kejutan untuk awak,Kate..

 

Katherina: kejutan untuk saya,Kyu?

 

Kyuhyun: nae,Kate.. tapi awak kenalah tutup mata,boleh tak? *buat muka aegyo*

 

Katherina: arraseo,Kyu..tapi,jangan nak kiss pada saya..kena tumbuk baru tahu..

 

Kyuhyun: saya takkan buat..*picit pipi nya*

 

Katherina: aigoo,Kyu.. *tutup mata*

 

Kyuhyun: *ambil kayu dan buat berbentuk hati yang besar* okay,sudah siap..

 

Katherina: *buka mata* woah! *bangun* Kyuhyun shi..*terharu* ke-kenapa awak buat berbentuk hati ni?

 

Kyuhyun: *lutut di depan Katherina sambil keluarkan cincin* Kim Ryeowoong Soo..sudikah awak menjadi permaisuri saya dalam hidup saya?

 

Katherina: *gembira sambil angguk* nae,nae,Kyu! saya sudi! 

 

Kyuhyun: *peluk dia* Saranghaeyo,Kim Ryeowoong Soo!! *menjerit*

 

Katherina: nado saranghaeyo,Cho Kyuhyun!! 

 

Pada hari perkahwinan mereka,akhirnya mereka telah menjadi suami isteri sah,Changmin dan Ryeowook gembira melihat Katherina gembira semula selepas dia putuskan hubungan dengan Xiumin pada tahun yang lepas,Kyuhyun amat sayang pada Katherina kerana dia tak nak kehilangan Katherina dalam hidup nya. Hidup Kyuhyun dan Katherina masih bersama dan pada dua tahun kemudian,Katherina telah melahirkan seorang bayi perempuan yang comel pada musim sejuk,Kyuhyun amat gembira kerana dapat teruskan bersama dengan Katherina serta anak perempuan nya yang bernama Kim Dong In. Cinta Kyuhyun dan Katherina tetap bersama sehingga akhir hayat mereka.

 

Tamat

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet