Prologue

Old House Number 13
Please Subscribe to read the full chapter

        Exo adalah Kingka di SM Art High yang peramah dan baik dengan fans mereka walaupun ada beberapa di antara mereka yang agak cold. Kedua belas jejaka tampan itu tertarik dengan seorang pelajar baru di SM Art High itu yang dikhabarkan pelajar pertukaran dari Los Angeles. Kecantikan semula jadi pelajar baru itu membuatkan semua orang mengaguminya termasuklah pelajar perempuan. Gadis LA itu bernama Go Ara. Ya,nama yang cantik seperti tuan punya badannya.

 

         Gadis bermata hazel itu menyimpan seribu satu masalah yang dipendam. Masalah mental dan fizikal.

       

          Namun,kehadiran seorang lagi pelajar baru dari Thailand menambahkan lagi keriangan dalam hidup Ara. Tidak kurang juga Exo. Pelajar baru yang bernama Effa Lee itu dikenalkan dengan Exo setelah menjadi kawan rapat Ara. Baginya kawan adalah semuanya. Namun,siapa sangka? Gadis yang happy-go-lucky ini mempunyai masalah peribadi yang hanya dipendam.

 

 

Setelah 2 tahun Exo dan dua orang gadis cantik itu menjalinkan hubungan persahabatan yang intim,mereka telah bercadang untuk meluangkan masa bersama di luar. Bukan bercuti yang dimaksudkan mereka tetapi meneroka bersama-sama ke sebuah rumah usang yang sudah berpuluh-puluh tahun lamanya ditinggalkan.

Namun rumah bukan sebarang rumah. Rumah yang bernombor 13 yang dianggap 'Rumah Bala' atau pun 'Hell House' mempunyai pelbagai rahsia yang tidak terungkap. Rumah usang ini telah menjadi perbualan

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
OhJiRah #1
Chapter 2: Daebak!
Keep update!
chichisakura99 #2
Chapter 1: Author-nim, updatela cepat. Saya x sabar nk tau jalan cerita citer ni. Update ASAP tau!!!!!:-)