CURSED EYES! ..[Hiatus]..

Please Subscribe to read further chapters

Description

Apakah perasaan anda apabila anda sedar sahaja dari mimpi  anda yang indah tiba2 sahaja anda melihat roh yang tidak tenteram dengan muka derp lagi seram berdiri tegak dihadapan anda??Inilah yang terjadi kepada anak orang kaya iaitu gadis hot yang digilai ramai “kumbang2” tanpa sayap di sekolah elit Sekolah Tinggi Taesan!, Park Yura.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SINOPSIS..

 8/12/2014 tarikh hari lahirnya yang sepatutnya ialah “hari bahagia” bertukar menjadi “hari penyesalan” dimana berlakunya kemalangan ngeri yang meragut nyawa bapanya dan membuatkan Yura buta kedua-dua belah matanya. Yura yang dahulunya periang kini menjadi“kera sumbang”. Saat2 sepinya itu sentiasa dihiasi  oleh perangai gila2 kembarnya, Park Dahye. Dahye yang sebelum ini cold dan pendiam berubah menjadi gila2  secara tiba2. Adakah dia berubah kerana ingin menggembirakan kembarnya sahaja atau kerana dia tidak lama    lagi akan berjumpa dengan ibu bapanya oleh kerana menghidap penyakit Leukimia tahap kronik? Selepas mata  Yura diganti, hidupnya bertambah runsing apabila dia mendapat kebolehan melihat roh melalui mata barunya     itu. Hidup pasangan kembar ini semakin “sadis” apabila mereka terpaksa memenuhi permintaan roh yang tidak aman yang datang menemui Yura.

Apakah yang akan berlaku seterusnya? dan apakah misteri disebalik “cursed eyes’”milik Yura? Bagaimana pula kisah percintaan mereka?

 

CHARACTERS

Nama: Park Yu Ra (Yura Girlsday)

Umur: 17 thn

Fakta Diri: Cantik ,Periang dan happy go lucky walaupun dia anak yatim, suka bersosial dan sukakan kebebasan, berminat kepada muzik dan mempunyai band sendiri (Girsday) di sekolah, Atlet sekolah, Digilai ramai pelajar lelaki, Jatuh cinta tanpa disedari kepada orang yang amat dibenci iaitu Baekhyun,  menjadi  pendiam slps kemalangan kerana buta, menggelar matanya yang baru itu “CURSED EYE” kerana matanya itu membuatkan hidupnya bagai disumpah dengan badluck.

 

Nama: Park Da Hye (Dahye Bestie)

Umur: 17 thn

Fakta Diri:  Ayu ,Anak yatim yang Bijak namun sering dibuli, lemah lembut tetapi agak cold dengan lelaki, tidak terlalu sosial, berubah menjadi periang slps Yura kemalangan, amat menyayangi kembarnya, hobinya bermain piano, aktif dlm bidang akedemik berbanding sukan, Menghidap Luekimia sejak berumur 12 tahun namun Yura tidak mengetahuinya sampai sekarang, takut untuk mencintai dan dicintai kerana penyakitnya.

 

Nama: Byun Baek Hyun (Baekhyun EXO)

Umur: 17 thn

Fakta Diri: Tampan lagi comel, Playboy terkenal Sekolah Tinggi Taesan, Baik dengan semua perempuan, hobinya selain daripada menyakitkan hati Yura ialah bermain bola sepak dan merupakan Captain kelab bola sepak sekolah, Ahli kumpulan band lelaki popular sekolah (EXO-K), sudah 2 tahun dia sukakan Yura namun tidak pernah memberitahu gadis itu malah suka menyakitkan hati Yura, tidak mempercayai kewujudan hantu.

 

Nama: Bang Yong Guk (Yongguk B.A.P)

Umur: 18 thn

Fakta Diri: Handsome tetapi garang, Ketua kumpulan gangster sekolah (B.A.P), Dia membuli dan bergaduh dengan orang yang hanya mencari masalah dengannya sahaja, Luaran nampak garang tetapi dalaman dia seorang yg baik,Orang yang sentiasa menyelamatkan Dahye jika dibuli namun selepas itu dia pula yang  membuli gadis itu,Takut untuk meluahkan perasaannya kepada Dahye walaupun sudah menjadi stalker gadis itu sejak mereka kecil lagi.

 

 

 

 

 

 

Foreword

Annyeong readers!! ini ialah ff pertama saya e w e so kalau ada kesalahan ayat atau apa2 jaa saya minta maaf T^T kalau x puas hati ka komen ja saya trima dgn hati yg trbuka xD!! cerita nih sepatutnya sedih tapi entah laa mcm x brapa nak sedih ;; A ;;/kicked/ line saya lmbat so mungkin ambil masa untuk crita nih complete ;; apa2pon enjoy reading!! and thanks *^*.


POSTER CREDIT: 

http://www.asianfanfics.com/story/view/784434/made-in-l-graphic-shop-open-graphic-infinite-malay-poster

MiSaKi_rIzUmU
._. /still dlm proses siapkn smua chapter/

Comments

You must be logged in to comment
hyemipark
#1
Chapter 7: Sedih nyeee ~T_T~
UPDATE SOON AUTHORITY -NIM
GOOD JOB fuhh mmng terbaik la huhu
FIGHTING!!!
hyemipark
#2
Chapter 5: Kesian yura, yongguk and Dahye so sweet haha
BTW KEEP UPDATE AUTHOR-NIM ^^
Author-nim FIGHTING!!!
hyemipark
#3
Chapter 4: Wah DAEBAK!!!
PLEASE PLEASE PLEASE UPDATE SOON ^^
Misaki_Raichii
#4
Chapter 4: eonnie ni sampai hati buat chapter ni sorang2 tk tunggu kitepon, tapi okla chapter ni....
put_up
#5
Chapter 3: sape yg tulis part tu? .___.
FazChoiMin
#6
Update more jusaeyo~ *tiru Haru*
SatoruIto
#7
Chapter 3: CEPat update~ kalau tak, aku tak syg kau dh maknae xD lol aku suka perangai yongguk dlm ni okbye!
Misaki_Raichii
#8
mane sambungannyeeee??????