Erase or Zero

Please Subscribe to read further chapters

Description

Aku dan Gyuri bergaduh. Aku bergaduh dengan dia sebab aku cemburu dia terlalu rapat dengan rakan baik lelakinya. Lembap. Akhirnya, aku dengan marah memecut laju kereta dan kemalangan. Aku terselamat dan Gyuri... Tidak. Selama seminggu aku berkurung di dalam bilik menyesal dengan perbuatan aku. Selama itu juga aku ponteng kelas universiti. Makan tak kenyang. Mandi langsung tak. Berkali-kali Jihyun, Irene, Daehyun dan Chanyeol memujuk aku tetapi tak berjaya. Akhirnya, aku membuat keputusan dengan mengunakan teknologi dan kebijaksanaan aku. Aku akan cipta Gyuri semula. Sebagai robot atau lebih dikenali cyborg.

 

 

Padam memori bersama dengan kau memang mustahil untuk aku lupakan.

Aku menyesal sangat waktu itu.

Jadi aku akan mula semula dari kosong bersama dengan kau semula walaupun kau hanya diciptakan semula menjadi besi dan berfikiran robotik.

 

 

 

 

 

(Inspirasi dari lagu Vixx-Error)

Comments

You must be logged in to comment
oh_hani #1
Chapter 2: Ya Tuhan..cerita dah lama kot. Tapi baru ternampak..oh no..kenapa hati den berdetak2...andwae... #tersenyummacamkambingrightnow #bukansenyumkambing
sunlight_ #2
Chapter 2: Suga oppa~ nk suga n jihyun ::>_<::
chichisakura99 #3
Chapter 2: Saya nak nangis blh x??? Sedihlah citer ni. N aku harap sgt Jihyun couple ngan Suga
yukiyuyana
#4
Chapter 2: Ohmygoddd! Daebak! Daebak!Saya pula yg keliru dia tu gyuri ke tak hahaha. Ala tapi sedih pula cerita ni oneshoot sahaja haha. Btw, cerita jjang gila!
luckyfree
#5
description yang betul2 menarik....
suga bercinta dengan robot Gyori...
woah...